SLAVONSKI BROD - Brojna uspješna poduzeća s dugogodišnjom tradicijom - bilo da se radi o privatnim ili javnim - oslanjajući se na dobru reputaciju i otprije stečen ugled koji jamči dovoljan broj klijenata za opstanak, pate od kroničnog nedostatka motivacije i ambicije, kao i želje za napretkom i razvojem, drugim riječima, prelaskom na višu stepenicu.
U zemlji koja je biljege ukinula 2021. godine, malokoga čudi da neka tvrtka ili institucija nema službenu internetsku stranicu koja u stvarnosti funkcionira, odnosno, ispunjava svoju svrhu - a to je izravno povezivanje ponuditelja usluge s onime tko tu uslugu kupuje ili plaća.
Ipak, tu i tamo pojavi se zdravi kritički um pa postavi sasvim suvislo pitanje takvim 'subjektima' - Kanite li se konačno modernizirati.
Čitatelj Igor javio nam se upravo s takvim promišljanjem pa njegov kritički osvrt na stanje u društvu koje se, između ostalog, ogleda i u kašnjenju u digitalizaciji te izbjegavanju unaprjeđenja sustava komunikacije, prenosimo u cijelosti:
„Već neko vrijeme se pitam kad će Đuro Đakovic Stan d.o.o. modernizirati način poslovanja. Jedini način prijave problema prema njima je telefonom zvati odgovornog upravitelja zgrade za pojedino naselje. Niti postoji neka aplikacija kako bi se pratilo rješavanje problema, niti tko je radio, a ni trošak odrađenog. Ubiru velike novce, a radovi izvođača ponekad budu jako loši, a dosta skupi. Mnoge naše gradske ustanove slabo su modernizirane. Recimo, ni Komunalac nije ništa bolji. Hajde, oni barem imaju e-poštu, ali na nju nikada ne odgovore."
Hoće li netko čuti kritike građana pa konačno pristati na izravnu komunikaciju s njima na obostranu korist - sumnjamo, no to nas ne treba priječiti da o manjkavostima progovaramo.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Stipe19.08.2021. u 12:26
Djelovati mogu zajednički samo stanari sa svojim susjedima i mijenjati tvrtke koje održavaju zgrade sve dok se ne nađe neka koja to radi korektno, ako takvih uopće ima. Ako se stanari ne izbore sami za bolji tretman, onda to neće... Prikaži sve nitko napraviti umjesto njih. Nema političkog ili nekog drugog tijela koje bi moglo nekome nešto naložiti. Znam ljude koji su zbog nepovoljnog sustava naplate grijanja, loših susjeda i katastrofalnog održavanja zgrade prodali stan i tražili bolje. Nedavno je prijatelj prešao iz stana s grijanjem preko toplane u stan s grijanjem na plin. Dojma je da je malo popušio kod prodaje, ali kaže da će na razlici cijene grijanja jako brzo vratiti tu razliku.
-
Jack_Sparrow18.08.2021. u 20:04
@malipariz73, da bi se svijest pomakla u nasem gradu treba biti uporniji sa ovakvim temama ali ne samo ostajati na njima, nego i djelovati zajedno sa osvjestenom grupom ljudi. E tada ce biti pomaka. Mi svi procitamo clanak, shvatimo, hm,... Prikaži sve dobra tema, izazove pomutnju u tim tvrtkama i to neko vrijeme traje i onda opet na pocetak. Tresla se brda....
-
malipariz7318.08.2021. u 17:24
Poštovani, Šestero ljudi u 11 komentara...a pročitalo oko 5500 građana ...kažu..najčitaniji članak... Čestitam novinarki Gavranović...pogodila je prstom u med...e kad bi se nastavila ova saga, možda bi i bilo neke vajde... Nu der...vrijeme je godišnjih odmora....treba se skupit na jesen...pa... Prikaži sve jesen...pa krenuti od početka... ako se dade novinarki i uredniku- proširiti temu.. Zainteresiranost bi porasla, sigurno i prerasla naše okvire ophođenja- prema svome vlasništvu i društvu u cijelosti..uređenijem i ugodnijem življenju..u našem Brodu/na Savi ... S štovanjem
-
Stipe18.08.2021. u 09:01
Uvođenje bilo kakve socijalne komponente u ovu priču čini stvar ekonomski potpuno nesuvislom i društveno nepravednom. Socijala podrazumijeva uglavnom prisilnu "solidarnost". Vjerojatno očekujemo od ljudi koji nemaju stan već kuću i koji samostalno plaćaju sve troškove održavanja svoje nekretnine da... Prikaži sve svojim prilogom dodatno pomognu umirovljenicima i socijalnim slučajevima u stanovima. To je suludo. Jedino logično i pravedno rješenje je već spomenuto: oni koji ne mogu podnijeti troškove održavanja i normalnog funkcioniranja nekretnine trebaju istu prodati i napustiti te si naći nekakav smještaj primjeren svojim primanjima. Zvuči surovo, ali je to realno u današnjem svijetu. Ljudi stalno migriraju zbog raznih razloga, a kod nas su neki pustili korijenje i ponašaju se potpuno nerealno i nesavjesno. Zbog zabluda iz prošlosti, ostavit će svojim nasljednicima ogromne dugove.
-
Jack_Sparrow17.08.2021. u 21:20
Stipe, u pravu ste, ali ako sad uzmem racunicu u svojoj zgradi, koliko ih placa, a malo malo su neki popravci koji su sitni a dobro se naplate onda nas racun nije nikako u plusu. Za vece poslove, kao sto... Prikaži sve je fasada, krov se i ne moze raditi bez da se digne kredit i da stanari otplacuju. E sad, da smo Svicarska 500 kn ne bi bilo nista, ali kad uzmete da veci postotak populacije cine umirovljenici, odakle bi oni to placali. Ali bez obzira kolika trenutno cijena bila, kvaliteta poslova treba biti dobra, to je bitno naglasiti a ne malo malo opet zvati da popravi isti napravljeni posao.
Prikaži sve komentare
-