HRVATSKE ceste (HC) pokrenule su postupak raskida ugovora s tvrtkom Poduzeće za ceste (PZC) iz Slavonskog Broda o redovitom održavanju i zaštiti državnih cesta za područje Zagrebačke županije i Grada Zagreba te Krapinsko-zagorske, Karlovačke i Sisačko-moslavačke županije. Vijest je prilično senzacionalna jer je taj četverogodišnji ugovor sklopljen 18. travnja ove godine na vrtoglavih 53.785.550 eura (bez PDV-a), a raskida se nakon manje od šest mjeseci.
U odgovoru Hrvatskih cesta na Telegramov upit o razlozima raskida ugovora stoji kako je taj potez povučen zbog „nepravovremenog i nepotpunog izvršavanja te dijelom izostanka izvršenja pojedinih ugovornih obveza, a što je utjecalo na osiguranje uvjeta za zaštitu cesta i sigurno odvijanje prometa“.
A upravo o tome Telegram je pisao početkom srpnja, ni tri mjeseca otkako su u HC-u s Poduzećem za ceste iz Slavonskog Broda sklopili ugovor za održavanje prometnica u četiri županije i Gradu Zagrebu. Spomenuta tvrtka u vlasništvu je slavonskobrodske obitelji Opačak iz koje potječe i aktualna saborska zastupnica, prvo SDP-ova, potom nakratko u Klubu zastupnika socijaldemokrata, a danas nezavisna Marina Bilić Opačak.
Dala najveću donaciju Milanovićevoj kampanji
Ta 34-godišnja građevinska tehničarka u javnosti je postala poznata kada je tvrtka Feliks regulacija (jedna od brojnih u vlasništvu obitelji Opačak), gdje je bila direktorica, dala najveću pojedinačnu donaciju izbornoj kampanji predsjednika Zorana Milanovića. U Telegramovom tekstu iz srpnja ove godine izvijestili smo o katastrofalnom stanju cesta u Karlovačkoj županiji koje su bile zapuštene u toj mjeri da su počele ozbiljno ugrožavati sigurnost u prometu.
Bile su pune udarnih rupa, reflektirajući stupići uz rubove cesta zarasli su u travu, bili su oštećeni prometni znakovi, porušene ograde mostića, začepljeni kanali za odvod vode s ceste, a hrpe smeća bile su svuda uz prometnice. Kako smo tada pisali, Poduzeće za ceste Slavonski Brod nije imalo ni dovoljan broj radnika ni potrebnu mehanizaciju za tako golem posao kao što je održavanje ceste (nekih 1.600 kilometara) u četiri županije i Gradu Zagrebu.
U pomanjkanju vlastitih radnika, Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda kao ophodare je angažiralo osobe iz Srebrnika i Laktaša u Bosni i Hercegovini. Već tada, Telegram je imao neslužbenu informaciju da Hrvatske ceste razmatraju mogućnost raskida ugovora s nesolidnim partnerom.
Članak u cijelosti moguće je pročitati ovdje.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Samo_istina07.10.2023. u 08:34
Hahahaha...nedna dobra vinest u moru losih....ocekujem gradsku vlast da Tomi pojacaju ugovore i da mu bar priblizno saniraju stetu u prihodima.
-