POŽEGA - Svake godine profesori i učenici Ekonomske škole Požega uključuju se u razne projekte, ali se za sudjelovanje uvijek prijavljuje samo nekoliko učenika. Razmišljala sam na koji način bih mogla uključiti cijeli razred te da im istovremeno to sudjelovanje bude korisno za razvijanje vještina koje će im biti korisne u njihovom budućem radu. S obzirom da je ovaj dio strukovnih sadržaja važan za naš obrazovni program hotelijersko-turistički tehničar, odlučila sam predmet koji predajem u trećem razredu, a to je Organizacija poslovanja poduzeća, povezati sa projektom „Više nego dobrodošli". Na taj način sve što radim sa učenicima će se vrednovati, učenju ćemo pristupiti na drugačiji, suvremeniji način, a oni će uz to još unaprijediti svoje digitalne i komunikacijske vještine. - za SBplus kazala je autorica projekta Ines Jurilj.
Nakon razgovora s profesoricom Engleskog jezika, Martinom Kir Jambrek, obje su zaključile kako im se određeni strukovni sadržaji preklapaju te su odlučile biti partneri u projektu „Više nego dobrodošli".
- Ideja joj se svidjela te je i ona odlučila sudjelovati sa drugim razredom. Osim naše škole, u ovaj međunarodni projekt, uključile su se i dvije partnerske škole iz Turske te dvije iz Hrvatske, koje također imaju hotelijersko-turističke programe. U pitanju je online platforma koja omogućava europskim nastavnicima i učenicima međusobno povezivanje putem zajedničkih projekata, interesa i edukacija. - pojasnila je.
Kroz projekt učenici će biti potaknuti prepoznati važnost pravilnog rada i brige za gosta, pokazati kako se ophoditi s gostima na prijamnom odjelu hotela, te predstaviti hotelsko turističku ponudu kroz međusobnu suradnju, istraživanje, kreativnost, komunikaciju i zanimljive aktivnosti.
- Tijekom projekta učenici će sudjelovati u raznim aktivnostima, između ostaloga će izrađivati i razne digitalne materijale vezane za rad u hotelu i na recepciji. Neke aktivnosti odraditi će u suradnji s učenicima naših partnerskih škola tako što će morati komunicirati na engleskom jeziku i na taj način poboljšati i svoje jezične vještine te vokabular struke. Između ostalog imat će zadatak obilježiti Svjetski i Nacionalni dan turizma, igrati kviz, razmisliti kako bi riješili pojedine situacije s gostom na recepciji i izraditi upitnike o zadovoljstvu gosta u hotelu. Na kraju ćemo provesti konačnu evaluaciju da vidimo koliko su učenici bili uspješni u učenju te zadovoljni sa svojim sudjelovanjem u projektu i svim aktivnostima koje smo proveli. - za SBplus kazala je profesorica Kir Jambrek.
Kao konačni 'proizvod' projekta planiraju napraviti e-knjigu koja će sadržavati učeničke radove te brošuru sa savjetima za ostale vršnjake o pravilnoj brizi za gosta, hotelsko turističkoj ponudi i načinu rada prijamnog odjela na temelju svega što su učenici odradili tijekom odvijanja projekta u tekućoj godini 2021./22.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -