Proslava dvadesetog rođendana Slavonskobrodske televizije, okupila je sinoć na jednom mjestu sve koji su na neki način sudjelovali u radu i djelovanju tog seniora među lokalnim medijima.
SLAVONSKI BROD - Slavonskobrodska televizija svečanom je večerom sinoć proslavila dvadeseti rođendan. Novinari, partneri, suradnici, sponzori, političari, ravnatelji javnih ustanova i institucija,... okupili su se kako bi dali podršku toj medijskoj kući koja već dva desetljeća opstaje na sceni na kojoj je danas tijesno daleko više no davne 2004. godine.
Marko Đaković
- Krenuli smo kao gradska televizija, postali županijska, a sad imamo status televizije D2 regije i obuhvaćamo četiri županije. Pokušali smo naš rad prethodnih godina za ovu priliku pretvoriti u brojke - što nije bilo lako. Izračunali smo da smo napravili 36.500 informativnih izvještaja i više od 40 tisuća emisija. Izradili smo više od sto tisuća različitih priloga - za zabavne, sportske, informativne,... emisije. To su velike brojke iza kojih stoje ogroman entuzijazam, volja i želja za informiranjem građana, primarno lokalnim informacijama. Smatramo da je znatno teže takve lokalne vijesti napraviti da budu informativne, kratke, zanimljive i gledljive. Spajamo sliku i zvuk i tako već dvadeset godina. - kazala je
Marizabela Mijakić, direktorica i jedna od osnivača SBTV-a... uz
Peru Ćosića,
Zlatana Jerkovića i
Dubravka Galovića.
Dubrovačka, Šibenska, Poljoprivredna, Mreža TV,... - sve su to lokalne televizijske kuće koje su ili doživjele svoj kraj ili su jako blizu njemu. Pokazatelj je to kako su nastupila teška vremena za tu vrstu medija. Tim je izazovnije nastaviti plivati takvim vodama, a neminovno je da nova vremena zahtijevaju značajne prilagodbe.
Marko Đaković
- Ovo je teža situacija. Ne toliko u gospodarskom i financijskom smislu, koliko u kadrovskom. Ovo je prava kriza kadrova. Pamtim različite krize, pandemiju,... ali ovo je zaista trenutak koji nas je sve zadesio. Osjetno je to u svim branšama, no naša je posebno zakinuta i otežana. Borimo se iz dana u dan, plovimo u ovom gradu... usprkos svemu. - poručila je Mijakić, dodavši kako su njezinoj redakciji promjene i noviteti poput inovativne scenografije uvijek pokazatelj da idu korak naprijed, a samim su time i razlog za zajedničko slavlje i radost.
Marko Đaković
Josip Šebalj, Ivana Imrešković Soldo, Vladimir Knežević, Vilim Jozić, Matea Bašić i Željka Posavac, uz Slavonskobrodsku su televiziju puna dva desetljeća odnosno od prvog dana. Moglo bi se reći da su tamo stasali - i profesionalno, ali i osobno. Sinoć su stoga primili posebnu zahvalu za vjernost i predanost radu.
- Proteklih dvadeset godina upoznali smo puno ljudi, popratili puno događaja i stvorili more uspomena. Osobno, "pamtim samo sretne dane". Novinarstvo je težak posao, ali izazovan, dinamičan i daje priliku za upoznavanje zanimljivih ljudi. Danas su izazovi definitivno drukčiji nego te 2004. godine kad smo krenuli. S televizije smo preselili i u prostor društvenih mreža pa sad često radimo i dupli posao. Promijenili su se ljudi i okolnosti. Prije smo strašno puno pisali i donosili hrpu informacija, danas je bitna brzina, dinamičnost, zanimljivost,... - kazala je Ivana Imrešković Soldo, najprepoznatljivije lice SBTV-a.
Marko Đaković
Njezin probni rad na tada mladoj i novoj televiziji započeo je 22. lipnja 2004. godine i na radost mnogih gledatelja - prešao je u stalni posao od kojeg se ne planira oprostiti.
- Često me pitaju je li ti dosadilo, je li ti teško. Zna biti i jedno i drugo, no uvijek prevlada ljubav prema poslu. Teret su ta brzina i inovativnost koju nameću nova vremena. Osjeća se ponekad da mi stariji novinari kaskamo za tom mlađom generacijom, no naprijed nas tjeraju gotovo luđačka volja za radom i želja da gledateljima donesemo informacije. I tako svaki dan u godini. - zaključila je Imrešković Soldo.
Goste su sinoć zabavljali Cecilija i Tamburaški sastav Fijaker, a proslavu je obilježila i rođendanska torta te darivanje gostiju kroz brojne i bogate tombole. Preostaje jedino poželjeti SBTV-u da i u narednom desetljeću zadrži i očuva svoju poziciju na lokalnoj medijskoj sceni.