15682
Prikaza
4
Komentara
SLAVONSKI BROD - Polovicom davne 2016. godine, portal SBplus pisao je o kružnom toku kojeg bi Hrvatske ceste trebale graditi na križanju slavonskobrodskih ulica - Osječke ulice i Sjeverne vezne ceste. Radi se o prometno vrlo važnom dijelu grada jer se u blizini nalazi ulaz na autocestu, a u tom se smjeru kreće i promet prema mjestima smještenima u istočnom dijelu Brodsko-posavske županije.
Već tada (prije četiri godine), Hrvatske su ceste dopunile svoje planove javne nabave za 2015. godinu i to na način da su u njih dodali „Izradu idejnog, glavnog i izvedbenog projekta rekonstrukcije raskrižja državnih cesta (Osječka ulica i Sjeverna vezna cesta) u Slavonskom Brodu u raskrižje s kružnim tokom".
U siječnju 2019. godine, pak, objavljen je Plan nabave Hrvatskih cesta d.o.o. za jednogodišnje razdoblje, u kojemu je naveden Otvoreni postupak za Rekonstrukciju raskrižja državnih cesta oznaka DC423 i DC514 (Osječka ulica i Sjeverna vezna cesta) u Slavonskom Brodu, vrijednosti 4,5 milijuna kuna. U istom dokumentu stoji i to da će Nadzor nad rekonstrukcijom tijekom pet mjeseci koštati 195 tisuća kuna.
Projekt se, čini se, konačno bliži i svom ostvarenju jer je Grad Slavonski Brod prošli tjedan objavio Javni poziv za uvid u spis predmeta - građevinsku dozvolu za izgradnju spomenutog raskrižja državnih cesta.
U transformaciju će raskrižja biti uključena i izgradnja pješačkih te biciklističkih staza, kolnih ulaza, oborinske odvodnje te javne rasvjete u tom dijelu grada.
Bit će zanimljivo vidjeti kako će izvođači radova riješiti prometnu regulaciju te hoće li višemjesečni radovi zahtijevati zatvaranje te dionice za sav promet ili će, tek, biti dovoljno djelomično/povremeno preusmjeravanje vozila. Uvid u taj spis predmeta može se izvršiti 11. veljače 2020. godine u 11 sati, u zgradi slavonskobrodske Gradske uprave, na adresi Vukovarska 1.
No, do samih je radova još velik put jer tek nakon svega dosad izvršenog (izrade idejnog rješenja, glavnih te izvedbenih projekata, ishođenja potrebnih suglasnosti i građevinske dozvole), počinje priprema postupka javne nabave radova, kao i sama izvedba pripremnih, građevinskih i svih drugih radova.
Ipak, rekonstrukcija raskrižja u još jedan veliki gradski kružni tok (sedamnaesti po redu), zasigurno će doprinijeti poboljšanju i modernizaciji prometne infrastrukture.
U prvoj rečenici članka se vidi tko gradi taj rotor...Levati se obraćaju na krivu adresu!
Nisi ti bosanac uopće glup. Jasno je zašto i kako se radi još jedan rotor, ali doista nije jasno zašto se radi tako da građanima bude gore nego im je sada. Sve si fino objasnio. Postavlja se pitanje gdje samo... Prikaži sve pronalaze stručnjake koji projektiraju ovakvo smeće?