/ 23
3722
Prikaza
1
Komentar
SLAVONSKI BROD - Člankom naslova ' Rekonstrukcija raskrižja teče bez većih problema i gužvi' prošli smo tjedan obišli jedno od trenutno najaktivnijih gradilišta na području Slavonskog Broda kako bismo snimili trenutnu fazu radova na rekonstrukciji raskrižja Osječke ulice i Sjeverne vezne ceste.
Iako protiv teksta članka i radova čitatelj portala SBplus nije imao ništa, podugačkim komentarom požalio se na stanje u ulicama koje su preuzele teret prometa s tog raskrižja na kojemu se gradi kružni tok. Nova prometna regulacija, tvrdi, opteretila je obližnje ulice Slavka Martinovića i Slavka Pokaza koje, zbog lošeg stanja u kojem se nalaze, nisu u stanju na adekvatan način primiti pojedine vrste vozila.
- Javljam se povodom članka gđe. Željke Gavranović o novom gradilištu kružnog toka na Sjevernoj veznoj cesti. Naime, progres i napredak grada su dobra stvar, ali je još bolje ako se isti izvode kako treba, a ne mimo propisa i zakona. Poznato je da je promet s 'brze ceste' preusmjeren u okolne ceste u naselju, ali se pri tome nikako nije vodilo računa o kvaliteti tih kolnika, širini, mogućnostima da prime sav promet koji je preusmjeren i o stvarima kako da stanovnici tih ulica sačuvaju živu glavu za vrijeme ovih radova Pošto sam i sam stanovnik jedne od tih ulica (u pitanju su ulice Slavka Pokaza i Slavka Martinovića )život je u tim ulicama postao nepodnošljiv. Hrvatske ceste su postavile znak zabrane i skrenule sav promet kroz te ulice koje, kao prvo, nemaju niti potrebnu širinu za dva automobila, a još veći problem je što u njima nema ni nogostupa (op.a. navodi se odnose na Pokazovu ulicu) niti odvoda i slivnika na cesti. Tako da sad ovuda prometuju kamioni, kombi vozila, tegljači s prikolicama pa čak i autobusi. Kada sam kontaktirao Gradsko poglavarstvo da nešto poduzme, dobio sam odgovor da su za to, kao izvođači radova, nadležne Hrvatske ceste. Oni opet kažu da s tim nemaju ništa jer su te ulice gradske i spadaju pod ingerenciju grada i da grad treba postaviti nove znakove. Policijska uprava Slavonski Brod daje obrazloženje da oni mogu samo kroz redovne patrole probati izregulirati promet kroz te ulice. Sve u svemu, nitko ništa ne poduzima niti želi poduzeti. Promet se i dalje odvija ovim ulicama, kamioni lome i ono malo asfalta sto je ostalo, stanovnici ne izlaze iz kuća, a Grad i dalje uredno uzima sve žive namete koje mi kao stanovnici plaćamo, a ne pomaže nam nitko. E pa evo, ako gđa. Željka Gavranović ima volje, bilo bi dobro da napravi i reportažu o ovome problemu nas malih ljudi koji živimo kraj „Route 66"!! - dovršio je svoju priču stanar jedne od dviju spornih ulica.
Očekujući tada najveću frekventnost, ulice smo obišli i snimili u ponedjeljak u osam ujutro. Na obje smo lokacije proveli sveukupno desetak minuta.
Iako vozila njima prometuju bez većih zastoja i gužvi, pojedini su dijelovi prilično problematični - zbog čega je u 'normalnim okolnostima' kamionima i zabranjen promet tim cestama. Dok Martinovićeva ulica koja je nešto adekvatnija za obilazni pravac dopušta barem mimoilaženje dvaju vozila, u onoj Slavka Pokaza ni to nije moguće jer je kolnik dovoljno širok za prolazak tek jednog automobila. Mimoilaženje se, dakle, odvija sklanjanjem nekog od sudionika u prometu na zelene ili šljunčane površine sa strane. Pukotine na cesti i rupe također otežavaju sigurnu vožnju.
Pješake jutros na toj relaciji nismo uočili, ali vjerujemo kako im ne bi bilo ugodno naći se uz cestu kojom se ne može istovremeno prometovati u oba smjera, a uz nju nema ni staze.
Sličnoj smo situaciji svjedočili i u srpnju kada su se, zbog radova na magistralnom cjevovodu na Vinogradskoj cesti, žalili stanari bočnih ulica. Ipak, ni njima nije bilo pomoći jer u tom trenutku drugo rješenje nije postojalo - osim policijskih službenika koji bi mogli pripaziti na brzinu vožnje i ponašanje vozača. Alternative, čini se, ni u ovom slučaju nema. Nepobitno je, ipak, da su Hrvatske ceste na adekvatne obilazne pravce trebale misliti prije samog početka radova.
Nasreću, najavljeni rok izgradnje kružnog toka je dva mjeseca pa stanarima preostaje tek strpljenje, oprez, ali i nada da će se Hrvatske ceste, kao investitor radova, pobrinuti da izvođač sve oštećeno vrati u prvobitno stanje.
SBplus portal dodatno će provjeriti je li prometna signalizacija postavljena ispravno te koriste li se propisani obilazni pravci.
Postovana gdo Gavranovic ,Kao prvo da Vam se zahvalim jer ste iskazali volju da pomognete nama stanarima i da casno i profsionalno odradite novinarski posao ,Drago mi je da ste sve slikali i zorno pokazali kakva je prava situacija na... Prikaži sve na terenu .Vrlo dobro se vidi sama sirina ceste ,stanje u kojem je vozni trak ,nedostatak pjesacke staze i ostalo . Mozda niste naisli na prometnu guzvu u momentu kada ste bili ali evo samo podatak da je danas ,ponedjeljak 17.08 u 4 sata ujutro pocelo prometovanje kamiona ,autobusa kombija ....sva sreca pa nemamo tramvaja .i oni bi isli odavde . Vido sam da ste stavili i sliku koja je slikana kod salona namjestaja Majcen .i koja dobro pokazuje da se je od te tocke zabrana prometa prema smjeru nase ulice ali to nitko nepostuje a policije ni za lijeka . Da ne duzim opet bit ce mi drago ako uspijete dobiti podatke od Hrvatskih autocesta ,Gradskog poglavarstva i policijske uprave o ispravnosti odradene signalizacije . Unaprijed hvala