MINISTARSTVO znanosti, obrazovanja i mladih otvorilo je javno savjetovanje o Nacrtu Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2025./2026.
Prema predloženom Nacrtu, nastavna godina počet će 8. rujna 2025. godine, a završit će 12. lipnja 2026. godine, odnosno, 22. svibnja 2026. godine za učenike završnih razreda srednjih škola. Nastava će se odvijati u dva polugodišta - prvo bi trajalo do 23. prosinca 2025., a drugo započinje 12. siječnja 2026. i traje do kraja školske godine.
U prijedlogu se navodi kako će zimski odmor za učenike trajati od 24. prosinca 2025. do 9. siječnja 2026., dok će proljetni odmor biti od 30. ožujka do 6. travnja 2026. godine. Ljetni odmor započinje 15. lipnja, osim za učenike koji polažu ispite, imaju dopunsku nastavu ili obavljaju praktični dio obrazovanja, uključujući državnu maturu.
Nacrt propisuje i minimalni broj nastavnih dana - 175 za sve učenike, a 160 za maturante. U slučajevima kada škola ne ostvari propisani plan i program, predviđena je mogućnost produžetka školske godine uz suglasnost Ministarstva.
Posebna pozornost posvećena je učenicima strukovnih škola, za koje je predviđena mogućnost drugačijeg rasporeda odmora, ali ne kraćeg od 45 radnih dana, u skladu sa Zakonom o strukovnom obrazovanju.
Ministarstvo poziva sve zainteresirane građane, odgojno-obrazovne djelatnike, roditelje i učenike da se uključe u savjetovanje i svojim komentarima doprinesu konačnoj verziji Odluke. Savjetovanje je dostupno putem platforme e-Savjetovanja, a otvoreno je do 3. svibnja 2025. godine.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -