SLAVONSKI BROD - Redakciji portala SBplus obratili su se Brođani s tvrdnjom kako je ukinuta usluga telefonske dojave očitanja brojila Brod Plinu te kako su na taj način iz nje trajno isključeni stariji sugrađani.
- Brod Plin sada traži da se dostavlja fotografija brojila i to putem WhatsApp-a ili Vibera. To, zapravo, znači kako za naše starije sugrađane, primjerice za moju baku, to sada mora činiti netko drugi. Jer ona uopće nema mobitel, a sve i da ga ima, zasigurno ne bi znala fotografirati brojilo i još tu fotografiju proslijediti njima. Ako su ukinuli telefonsku dojavu stanja brojila, iz te su usluge automatski isključili jednu skupinu građana. I to u vrijeme epidemije. - požalio se SBplus-u Brođanin.
U Brod-Plinu provjerili smo je li došlo do promjena.
- Brod-plin d.o.o. u svom poslovanju u dijelu očitanja potrošnje građana i dalje postupa na dosadašnji način, no isto tako konstantno radi na poboljšanju usluga kao i na podizanju točnosti prilikom očitanja plinskih brojila.
- Time je omogućen kontrolni mehanizam koji omogućuje uočavanje nepravilnosti na terenu, a pri čemu distributer može promptno djelovati. Osim toga, fotografski prikaz stanja brojila koji se može arhivirati kao dokument uvelike olakšava postupke vezane uz pritužbe korisnika na očitanje brojila. - poručili su iz Brod-Plina.
Naime, građanima je i dalje na raspolaganju nekoliko mogućnosti dostave očitanja plinskih brojila, a što je i vidljivo u obavijesti koja se krajnjim kupcima ostavlja ukoliko prilikom očitanja od strane Brod-plina nisu zatečeni na adresi. Tako je vidljivo da krajnji kupci stanje mogu javiti na nekoliko fiksnih brojeva telefona i to: 035/453-018, 035/405-728 od 7 do 15 sati te 035/405-711 koji je na raspolaganju od 0 do 24 sata (telefonska sekretarica) kao i na adresu elektroničke pošte obracun@brod-plin.hr .
Ono što predstavlja novost je uvođenje dodatne adrese elektroničke pošte ocitanje.plin@brod-plin.hr te dodatni broj mobitela 091/205-7010 na koje se zaprima stanje isključivo uz priloženu fotografiju brojčanika na plinomjeru. Za potonji broj mobitela građani imaju i dodatnu mogućnost skeniranja koda za WhatsApp/Viber priloženog na samoj obavijesti, čime im je omogućeno slanje fotografije na za njih najjednostavniji i najbrži način. Budući da znamo da se veliki broj građana svakodnevno u komuniciranju koristi navedenim aplikacijama odaziv na dostavu očitanja na ovakav način je vrlo zadovoljavajući kako za Brod-plin tako i za krajnje korisnike budući da fotografija brojčanika dokida mogućnost pogreške u očitanju te temeljem toga mogućnosti pogrešnog obračuna koji bi zahtijevao kasnije ispravke. - za SBplus odgovorio je direktor, Dalibor Bukvić.
I dok je mlađe sugrađane ovakav 'pomak' zasigurno razveselio, starije (koji svoje račune vole imati pod kontrolom) promjene su uplašile. No, pokazalo se, bez razloga je svi kojima su nove tehnologije strane, mogu se okrenuti dosadašnjim načinima komunikacije s distributerom.
Promjene ih ni u budućnosti ne bi trebale zabrinjavati jer Brod Plin samo nastoji biti 'ukorak' s vremenom, a na našem području nerijetko je i pionir novih tehnologija.
- Posljednjih nekoliko mjeseci očitavanje potrošnje plina mjeri se i uz pomoć aplikacije Smart Gauge Reader. Prvi u Hrvatskoj pokrenuli smo projekt koji uvelike pojednostavljuje proces mjesečnog očitanja plinskih brojila. Za korisnike to znači da će se u nekoliko sekundi skenirati stanje brojila koje se direktno šalje u sustav. Očitanjem plina putem mobilnih uređaja uz pomoć aplikacije za očitanje brojila omogućen je izravan unos podataka o potrošnji korisnika u bazu podataka. Time je omogućen kontrolni mehanizam koji omogućuje uočavanje nepravilnosti na terenu, a pri čemu distributer može promptno djelovati. Osim toga, fotografski prikaz stanja brojila koji se može arhivirati kao dokument uvelike olakšava postupke vezane uz pritužbe korisnika na očitanje brojila. - dodali su iz Brod-Plina.
Očigledno, pronašli su način kojim će zadovoljiti potrebe starijih Brođana kojima su novi načini komunikacije strani, ali su - istovremeno - mislili i na mlade kojima je vrijeme, nerijetko, novac pa nemaju volje čekati na javljanje operatera.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -