Državno izborno povjerenstvo također poziva medije i medijske nakladnike da se u vremenu izborne šutnje suzdrže od objavljivanja fotografija, izjava, intervjua, navođenja izjava ili pisanih djela, prenošenja eventualnih konferencija za medije, javnih događaja ili
obraćanja javnosti izbornih sudionika odnosno ostalih neposrednih ili posrednih sudionika izborne promidžbe, bez obzira radi li se o temi koja je izravno vezana uz izbornu promidžbu ili o bilo kojoj drugoj temi.
Također pozivaju medije i medijske nakladnike da uklone iz svojih programskih sadržaja sve što predstavlja izbornu promidžbu, kao što su primjerice reklame, linkovi i slikovni linkovi-oglasi („banneri“) na portalima koji vode na mrežne stranice izbornih sudionika te
ostalih neposrednih ili posrednih sudionika izborne promidžbe.
Za razliku od lokalnih i europskih izbora, za kršenje izborne šutnje na parlamentarnim izborima nije propisano kažnjavanje.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -