Stanari će sada imati veći broj parkirnih mjesta koja će moći koristiti po povlaštenoj cijeni od samo 6,64 eura mjesečno.
SLAVONSKI BROD - Krajem svibnja ove godine, na raskrižju Ulice Petra Krešimira IV ('Široka') i Ulice Matije Gupca, pušten je u promet novi kružni tok u centru Slavonskog Broda. Riječ je o gradskoj investiciji vrijednoj 401.000 eura (s PDV-om) kojom je zamijenjeno staro semaforizirano raskrižje te je posljedično povećana protočnost prometa, ali i broj parkirnih mjesta u strogom centru Slavonskog Broda.
Iako su nova 24 parkirna mjesta, od kojih su 22 napravljena u Ulici Petra Krešimira IV, poboljšala parkirališnu infrastrukturu u centru Slavonskog Broda, ostala je i dalje velika potražnja za dodatnim mjestima za parking u ovome dijelu grada. U navedenoj ulici su smještene većinom stambene zgrade izgrađene prije 40 i više godina kada je na ulicama bilo znatno manje automobila stoga su i zgrade imale daleko manje parkirnih mjesta nego što je to danas.
Zato mnogi stanari iz Ulice Petra Krešimira IV moraju parkirati na javnim mjestima, ali i ostali građani koji dolaze u ovu ulicu iz poslovnih ili privatnih razloga.
Kružni tok u Ulici Petra Krešimira. Foto: Grad SB
Ulica Petra Krešimira IV. Foto: DZ/PLUS
Dodatnih 30 parkirnih mjesta dobro će doći stanarima Široke ulice
Čini se da su i u Gradu Slavonskom Brodu svjesni nedostatka parkirnih mjesta u Ulici Petra Krešimira IV pa su prije desetak dana posegnuli za označavanjem novih javnih parkirnih površina u toj ulici. Naime, dobila je ova ulica 30 novih mjesta za parking na način da su označena mjesta uz kolne ulaze koja ne ometaju promet vozila tj. pristup dvorištima stambeno-poslovnih objekata ili kuća u Širokoj ulici.
Gdje god je to bilo moguće, Grad Slavonski Brod je obojao javne površine u Ulici Petra Krešimira u plava parkirna mjesta kako bi povećao gradske parkirališne kapacitete. Pretvaranjem ovih javnih površina u parkirna mjesta, posljedično je naglašena potreba za sankcioniranjem svih onih vozila koja su ostavljena na nedopuštenim mjestima i koja ometaju druga vozila u prometu.
Označavanjem 30 novih parkirnih mjesta u Širokoj ulici gradski prometni i komunalni redari će imati jasniju sliku koja su mjesta dopuštena za parking a koja nisu, s posebnim naglaskom na vozila parkirana na kolnim ulazima.
Stanari će sada imati veći broj parkirnih mjesta koja će moći koristiti po povlaštenoj cijeni od samo 6,64 eura mjesečno za jednu ulicu u kojoj imaju prebivalište/boravište i za alternativnu ulicu u istoj zoni. Oni koji rade u Ulici Petra Krešimira IV moći će kupiti povlaštenu zaposleničku kartu po cijeni od 13,27 eura mjesečno za ulicu u kojoj je sjedište poslodavca te jednu alternativnu ulicu u istoj zoni. Nadalje, povlaštena karta za službena vozila iznosi 33,18 € mjesečno za ulicu u kojoj je sjedište pravne osobe te jednu alternativnu ulicu u istoj zoni. Svi ostali koji žele na javnom parkingu u 0. zoni plaćati uslugu parkiranja na bazi jednog sata moći će to i dalje činiti po cijeni od 0,70 eura/1 h.
Uvođenjem dodatne naplate parkiranja u centru grada uvodi se i veći red u prometu
Svako novo javno parkirno mjesto, koje se naplaćuje u centru grada, demotivira vozače da parkiraju svoja vozila danima na jednom te istom mjestu. Naime, ako ne plate parkiranje dobiti će dnevnu kartu, a kada je parkiranje besplatno onda nema zapreke da pojedinci uzurpiraju javne prostore za svoja vozila. Naplatom parkiranja nema diskriminacije, svi imaju jednaki status, svi plaćaju.
Sankcije prema onima koji parkiraju svoja vozila na nedopuštenim mjestima provode prometni i komunalni redari te policija. Za očekivati je da niti kod kažnjavanja nema diskriminacije, odnosno da se sankcije provode prema svima. Sukladno težini prekršaja.
Od nekih građana smo dobili informacije kako nisu zadovoljni s kriterijima po kojima se vrši kažnjavanje vozila u prekršaju od strane prometnih i komunalnih redara te policije. Tvrde da ima nekih pojedinaca koji su "jednakiji od drugih" i koje se ne sankcionira iako stalno rade prekršaje kod parkiranja. Teško nam je reći radi li se o subjektivnom ili objektivnom dojmu tih građana, od kojih smo dobili informacije, ali svakako je riječ o temi o kojoj ćemo naknadno pisati.
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS
Nova parkirna mjesta u Širokoj ulici. Foto: DZ/PLUS