3662
Prikaza
5
Komentara
SLAVONSKI BROD - Najnoviji rekvizit Turističke zajednice područja Slavonski Brod - Posavina, postavljen jučer na slavonskobrodskom korzu povodom Dana kravate, na (gotovo) svim je fotografijama 'u srce' zarobio i zabilježio Bosanski umjesto Slavonskog Broda.
Naime, svi koji su ga htjeli iskoristiti za fotografiranje i razglednicu iz Slavonskog Broda, u kadar su neminovno 'hvatali' krivi Brod... i još štošta drugo. Vidljivo je to i na promotivnoj fotografiji sa službenog Facebook profila Turističke zajednice, gdje 'u srcu' stoji - ni manje ni više nego - automobil u prolazu. Zašto - ostaje nejasno, baš poput brojnih drugih poteza gradske Turističke zajednice.
Naime, amaterizam koji 'izvire' iz službene stranice Turističke zajednice hrvatskog grada koji ima status 'velikog', vidljiv je gotovo svakodnevno. Između ostalog, novi su rekvizit u svojoj objavi nazvali 'dijaramom'. U više rječnika pokušali smo provjeriti značenje te riječi, ali - bezuspješno.
Moguće, mislili su na dioramu - riječ koja, za razliku od one koju oni koriste, postoji i ima svoje značenje.
Možda u budućnosti Turistička zajednica Slavonski Brod - Posavina, (ponovno) promijeni svoje ime pa svojom djelatnošću 'pokrije' oba Broda i tako se spasi od ovakvih i sličnih scenarija. Ovakav gaf možda bi im i prošao zbog onog 'Posavina' u imenu da - kakve li nesreće - na srcu koje su postavili ne piše baš konkretno 'SLAVONSKI Brod'.
Pa nije ni cudo ko nam vodi turisticku....ta Biljana je trebala davno biti maknuta i na njeno mjesto da dođe osoba sa vizijom i koja razmislja unaprijed a ne unazad. Jucer gledam Biljanu na TV-u i zena jednostavno ocajno izgleda,... Prikaži sve nit frizure nit sminke.