5326
Prikaza
3
Komentara
SLAVONSKI BROD - Upravni odjel za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Grada Slavonskoga Broda, rješavajući po zahtjevu „Traficon d.o.o. Iz Zagreba, po punomoći investitora Hrvatske ceste d.o.o. iz Zagreba, izdao je građevinsku dozvolu za gradnju raskrižja Ulice Petra Svačića s ulicom Matije Gupca na cesti D-53 u Slavonskom Brodu.
Ulica Petra Svačića spada u mrežu spojnih cesta za tranzitni promet a ujedno je i važna gradska prometnica uz koju se nalaze autobusni i željeznički kolodvor, te prodajni i proizvodni centri. Kako bi se povećala sigurnost ovoga raskrižja, na istome će se izgraditi kružni tok vanjskoga promjera 35 metara s tim da se konkretni prostorno prometni zahtjevi rješavaju izdvajanjem desnoga skretača van samoga kružnog toka. Širina kružnog prometnog traka prema projektu određena je 6,0+0,5 metara s proširenjem za vangabaritna vozila od 1,5 metara.
Prilazi i izlazi iz raskrižja predviđeni su kao jednotračni i na kružnu prometnicu. Širina prilaznih traka uz razdjelni otok iznosi 3,5 metara, a širina izlaznih traka iz čvora u dijelu uz razdjelni otok iznosi 3,75 metara.Odabrani ulazni radijusi su 12 metara, a izlazni radijus iz čvora je 14 metara čime se postiže smanjenje brzine vožnje.
Prema osnovnim teorijskim postavkama, propusnost raskrižja, uz minimalna čekanja na uključenje u raskrižje, bit će pet do deset tisuća vozila na dan.
Vrijednost radova je procijenjena na 4,7 milijuna kuna (plus PDV).
Budući da je natječajna doklumentacija već spremna, ovih dana očekuje se i raspisivanje natječaja za odabir izvođača radova, a sami radovi, ne bude li komplikacija oko natječaja (prigovora ili žalbi) mogli početi nakon godišnjih odmora.
E pa moj scorpion taj novac hrvatskih cesta je isti onaj jebeni novac koji ostavljaš prilikom registracije vozila i sad ti mogu nabrojati ceste gdje se može korisnije uložiti.Meni se čini kako si ti jedan od onih što je kupio... Prikaži sve vozačku pa ti taj kružni odgovara.
Kruno1981, nadam se da ti to nije godište... inače nemam racionalnog opravdanja za takav besmisleni komentar. Al evo, pokušat ću ti objasniti bez obzira što vjerojatno bacam "bisere pred svinje". Dakle, najbitnija stvar u cijeloj priči je ta da je... Prikaži sve to investicija HRVATSKIH CESTA, a ne lokalne zajdnice. Drugim riječima, tvoj fcking novac, iliti novac svih nas poreznih obveznika se ne bi potrošio na nešto pametnije, već ga uopće ne bi niti vidjeli u našem gradu. Umjesto tog kružnog toka, država (HC) bi te novce iskoristila za neki drugi cestovni projekt diljem lijepe naše... Stoga, mislim da je ipak bolje da NAMA sagrade taj kružni tok, makar bio sa 16 traka i koštao 50 milijuna kuna, jer konačno dobivamo nešto što nam je odavno trebalo biti vraćeno, a što su neki ostali privilegirani gradovi već dobili, samo na ENTU potenciju.
Zar je stvarno potrebno potrošiti 6 ili kako kod nas to ide puno više milijuna kuna poreznih obveznika da bi šačica "vozača" znala proći to križanje?Svi koji su položili vozački ispit bi trebali znati proći bez poteškoća,a te silne milijune... Prikaži svene utrošiti na nešto puno pametnije i potrebnije