"POTAKNUT inicijativom mještana Gornjih i Donjih Crnogovaca kao i onih iz Laza", Saborski zastupnik Davor Vlaović, Gradu i svijetu, odaslao je priopćenje za medije pod naslovom: „Izgradnja pružnog prijelaza kod Crnogovaca nije dio plana modernizacije željezničke pruge Novska-Nova Gradiška-Slavonski Brod-Vinkovci-Vukovar", u kojem piše o problemu „ukidanja željezničkog prijelaza" koji spaja navedena sela sa središtem općine - Starim Petrovim Selom.
„Za 300 stanovnika Grnjih i Donjih Crnogovaca i Laza taj pružni prijelaz život znači, jer oni tom cestom idu liječniku, u općinu, u školu, u crkvu i to od 13. stoljeća kada je prvi spomen naselja. To je poljoprivredni kraj u kojem egzistira 5-6 farmi na kojima su zaposlene mlade obitelji i žele tu ostati živjeti. Te farme imaju 750 goveda u tovu, proizvode više od milion litara mlijeka, uzgajaju nekoliko stotina svinja i više od 100.000 kljunova peradi.
Nadležni u Hrvatskim željeznicama kažu kako im nije potreban nadvožnjak!
Bez nadvožnjaka, od sadašnjih pet, put do središta općine postao je dug 40 kilometara. Je li to poticaj za ostanak u Slavoniji?", pita Vlaović i sam odgovara kako je „najveći problem prijevoz mehanizacije za obradu 1.000 hektara zemlje koja se nalazi na tom području". Kao poseban eksces, naveo je minoriziranje problema od strane samog načelnika Općine.
„Mještani u Općini nisu dobili nikakav odgovor, a lokalni čelnik tamo kaže: Ma što se sekirate, to će doći u realizaciju za 10 godina, toliko lokalni moćnik iz vladajuće koalicije vjeruje u vlastitu Vladu i vlastite ministre i investicije na tom području. Građani su nezadovoljni, moramo čuti i uvažiti njihovu potrebu za osiguravanjem komunikacije sa svijetom."
Želeći čuti i drugu stranu, pisali smo općinskom načelniku Nikoli Denisu i zamolili ga neka nam komentira Vlaovićevo priopćenje. Evo što nam je odgovorio načelnik.
„Hrvatske željeznice su u fazi
izrade idejne dokumentacije za modernizaciju željezničkog prometa Vinkovci - Novska.
Modernizacijom se predviđa siguran i neometan željeznički promet uz značajno
povećanja brzine i održavanje iste neprekinutom. Iz tog razloga željeznički
promet se projektnom dokumentacijom i određenim tehničkim rješenjima mora
odvojiti od cestovnog i pješačkog prometa. U općini Staro Petrovo Selo postoje
tri pružna prijelaza i to u naselju Vrbova, gdje se planira izgradnja
nadvožnjaka ili podvožnjaka, u naselju Staro Petrovo Selo, gdje se planira
izgradnja nadvožnjaka ili podvožnjaka, te pružni prijelaz u naselju Godinjak,
gdje postoje tri moguća tehnička rješenja. Postoji mogućnost izgradnje
nadvožnjaka ili podvožnjaka te kao treća mogućnost se navodi izgradnja
pristupnih cesta sa južne strane željezničke pruge u dužini od dva kilometra istočno
prema naselju Staro Petrovo Selo te dva kilometra zapadno prema naselju Laze. U
slučaju odabira treće mogućnosti, putovanje prema središtu općine Staro
Petrovo Selo bila bi duža za jedan kilometar, dok bi putovanje prema
Novoj Gradiški, za stanovnike Gornjih Crnogovaca, Donjih Crnogovaca i Laza,
bilo nepromijenjeno.
Iz svega ovoga možemo zaključiti
kako gospodin Vlaović, prije svega iznosi, mišljenja i stavove bez konkretnih
saznanja o navedenoj problematici. Stanovnici Gornjih Crnogovaca, Donjih
Crnogovaca i Laza neće ostati u izolaciji. A kolika je „nebriga" općinskog
načelnika za navedena naselja govori činjenica da općina Staro Petrovo Selo, u
navedena naselja, ulaže 20-ak milijuna kuna kroz projekte izgradnje vodovoda
vrijednog šest milijuna kuna, kroz rekonstrukciju ceste kroz ista naselja u
vrijednosti sedam milijuna kuna, kroz obnovu društvenog doma u Lazama vrijednog
dva milijuna kuna, kroz obnovu društvenog doma u Crnogovcima vrijednog 750
tisuća kuna, kroz planirana ulaganja u obnovu ključnih poljskih puteva i rasterećnje
cestovnog prometa od poljoprivrednih strojeva te povezivanje navedenih naselja
sa Štivicom i Komarnicom." Zaključio je načelnik Denis.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -