843
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Siguran i stabilan život kao konačni cilj potpunog zaokreta aktualne klimatske stvarnosti - najsažetiji je opis onoga što su nam večeras u Gupčevoj ulici predstavili Brođani, Mirta Udovičić i Davor Ivandić - dvoje zanimljivih ljudi koji su postali volonteri Kreativnog društva - međunarodnog projekta koji danas povezuje više od 180 zemalja, a o kojemu smo pisali kada su Brođani primijetili neobično uređen i upadljiv izlog.
Pjesnički rečeno, teže boljem, ljepšem i zdravijem društvu kojemu će ljudske vrijednosti biti važnije od novca. Drugim riječima, zalažu se za ono što bismo svi sutra potpisali, ali nitko svojim primjerom i svakodnevicom ne čini ništa da bi tako uistinu i bilo. I to je, valjda, dio ljudske prirode.
Povod današnjem okupljanju u njihovu novom prostoru (info-centru) u Gupčevoj ulici (prekoputa 'Cipelića') bila je prezentacija o klimatskoj situaciji, uzrocima iste te načinima na koje je moguće spriječiti anomalije koje i sami iz godine u godinu sve više primjećujemo, a koje - poručili su naši sugovornici - nisu uzrokovane emisijom CO2 u atmosferu i sličnim razlozima kojima su nas učili u školi.
Ako znate da Kreativno društvo želi novo društveno uređenje na globalnoj razini u kojem će međuljudski odnosi biti organizirani na jednoj potpuno drugačijoj razini od sadašnje. Cilj je društvo u kojem će čovjek konačno imati priliku biti slobodan, neovisan, sretan. U njemu će ljudski život biti najveća vrijednost. Zato naša konstatacija da planeti Zemlji možda i treba svojevrstan 'reset' i vraćanje na tvorničke postavke nije najbolje prošla.
- Mi, ipak, želimo spasiti ljudski rod i postaviti neka nova i bolja pravila te ljepše društvo. - zaključila je Mirta.
Susreću se, kažu naši sugovornici, sa svakakvim komentarima na društvenim mrežama, ali na takav su otpor već naviknuli. I Brođani su ih već prozvali sektašima, teoretičarima zavjera,... no, ovi ljudi u suštini žele samo dobro sebi i čovječanstvu.
- Imamo određene informacije i naša je dužnost da ih podijelimo. Ako se 'zakvače' na jednog od milijun i to je dovoljno. - zaključuje Davor.
Kreativno društvo, važno je naglasiti, nije udruga/neprofitna organizacija niti prebrojava svoje članstvo. Riječ je o platformi koja okuplja istomišljenike, a međusobno se nazivaju volonterima.
- Prostor smo unajmili i uredili od vlastitih, osobnih sredstava, a tako smo i tiskali ove materijale. Kreativno društvo čine ljudi različitih struka pa svatko daje od sebe što može. Oni vični dizajnu kreairaju reklame koje vidite u našem izlogu i slično. - otkrili su nam. Projekt Kreativnog društva, dakle, 'guraju' samostalno i spontano organizirani obični ljudi u slobodno vrijeme svojim resursima. Povezuje ih - ideja.
Kako spremiti ruksak za nenadane krizne situacije poput potresa i poplava, kako znanstvenici potkrepljuju sve tvrdnje Kreativnog društva i štošta drugog, saznali su večerašnji posjetitelji informativnog centra. Više saznajte u materijalima u nastavku.