Redakcija portala SBplus, sada već tradicionalno, pred kraj svake godine snima i objavljuje videointervjue sa čelnicima i liderima općina, gradova i županija. Prvi se u našoj 'stolici' našao načelnik Općine Podcrkavlje.
Zašto se 2019. godine općinsko vodstvo na čelu s njim učlanilo u HDZ; je li to donijelo boljitak Općini, što su ostvarili u protekloj godini, a što planiraju za sljedeću - u godišnjem je intervjuu za SBplus otkrio načelnik Tomislav Trtanj.
Podijeli
Podijeli
Komentari
4
Najnoviji
Najnoviji
Najstariji
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka
na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo
registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke
obvezan je prethodno se upoznati s
Pravilima komentiranja na web portalu i
mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa
zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Gdje su njega našli ,izgleda da preživimo morati čemo se svi učlaniti , iako mi to sve smrdi na jednopartijski sistem iz kojega smo jedva sa mnogobrojnim žrtvama, izašli
Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića.
Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića
ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore
kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših
posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti
privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni
interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na
uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i
sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda