SLAVONSKI BROD - Mada je to dio programa osnovnoškolske nastave, mnogi nikad ne nauče čitati s razumijevanjem. U košu za smeće tako nerijetko završe važne obavijesti poput one koju je pojedinim građanima poslao Brod Plin, a koji je nisu shvatili nimalo ozbiljno pa su „isključeni iz sustava“.
Naime, Brod-plin d.o.o. ima zakonsku obvezu periodičnih tehničkih pregleda plinskih instalacija svih korisnika plina na svom distribucijskom području. Ta se obveza temelji na Zakonu o zapaljivim tekućinama i plinovima te Mrežnim pravilima plinskog distribucijskog sustava.
Uoči pregleda, građanima obavezno dostave obavijest da „zbog SIGURNOSTI OPSKRBE PLINOM, a sukladno gore navedenim zakonskim aktima, svaki korisnik za potrebe periodičnog tehničkog pregleda mora osigurati sljedeću dokumentaciju“:
Redoviti periodični pregled radi se svakih osam godina, a ako korisnici na njemu ne prilože navedeno pod dvjema točkama, Brod Plin instalaciju smatra neispravnom te je zakonski primoran obustaviti dostavu plina - primarno zbog sigurnosti korisnika.
Kako je stigla nova sezona grijanja, ovim putem dodatno upozoravaju korisnike neka se ne dovode u takvu situaciju.
- Zbog sigurnosti opskrbe plinom građani moraju posjedovati potvrde o redovnom održavanju plinskih trošila i dimnjaka. Ovim putem molimo sve korisnike koji zaprime obavijest o periodičnom pregledu od strane Brod-plina d.o.o. neka obavezno osiguraju gore navedenu dokumentaciju. U suprotnom, plinska instalacija se smatra neispravnom te će se iz sigurnosnih razloga morati prekinuti isporuka prirodnog plina. Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju na mail: info@brod-plin.hr ili putem kontakt telefona 035/405-705 i/ili 035/405-700. - poručili su iz Brod Plina, naglasivši još jednom kako se sve navedeno obavlja zbog sigurnosti opskrbe plinom korisnika.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
pero22216.11.2023. u 14:49
I tvoja primjedba je jednako naivna i nelogična, kao što oni sebi ne bi rezali granu na kojoj sjede, tako ni osoba koja redovno plaća i treba grijanje ne bi zaboravila postupiti prema primljenoj obavijesti. Ako se može dogoditi greška... Prikaži svea korisniku, tako da zaboravi na obavijest, može se dogoditi greška i brod plinu da ne pošalje svima. Oni naravno nemaju dokaz da su poslali jer ne ide preporučeno, nego se dostavlja običnom poštom o ćemu ne postoji pisani trag, ali bitno da su dosli isključiti.
-
marketinghr15.11.2023. u 23:12
Uvijek važi ono: neznanje nikoga ne oslobađa krivice...Naivna i nelogična primjedba...Zaposlenici u Brod-plinu, kao i svi slični zaposlenici u svijetu, žive od prometa...Veći promet, bolje poslovanje, veće plaća. Ne bi oni sebi rezali granu na kojoj sjede. Poslali su oni... Prikaži sve svima obavijesti, ne brini! Naši ljudi su u ogromnoj većini aljkavi...danas ćemo, sutra ćemo i ostadoše mušterije bez plina...I to nije problem, ima drva...
-
Klima16.11.2023. u 15:34
Kažeš žive od prometa ili zarade??!!! Pa kako ako su do sada imali monopol na mrežu koju su korisnici financirali. Zašto su bili u dugovima? Tko je odgovarao? Kao u čitavom svijetu što to ide kako kažeš. Što je sa... Prikaži sve drugim gradskim firmama koje su u dugovima? Pošto si uposlenik grada pojasni nam .
-
-