POŽEGA – Nije rijetkost da se u prodavaonicama mješovite robe naiđe na proizvod kojemu je istekao rok trajanja. Donekle je i razumljivo kako djelatnici, zbog velike količine proizvoda i kupaca, nemaju vremena za stalnu provjeru polica i rokova trajanja. No, uistinu je neodgovorno da kupci na polici zateknu proizvod čiji je rok istekao prije više od dva mjeseca.
Takva se situacija dogodila u Požeškom Kauflandu. Radi se o proizvodu „Cake2go blondies" čiji je proizvođač Dolcela. Njegovo trajanje bilo je do 14. ožujka 2020., a zbog nečijeg propusta, on je u trgovini bio još dva mjeseca nakon isteka roka valjanosti. Istina, proizvod je na sebi imao naljepnicu koja ističe kako je on snižen 60% zbog kratkog roka trajanja, ali taj rok je odavno prošao i proizvod više uopće ne bi trebao biti u trgovini. Na naljepnici osim postotka sniženja piše i datum od kada do kada ono vrijedi. Navedeno je kako sniženje počinje 12. ožujka i vrijedi do 21. ožujka, što je također zbunjujuće jer je rok otisnut od strane proizvođača tjedan dana kraći od onoga na naljepnici trgovačkog lanca. Čini se kako je njihova namjera u startu bila ostaviti proizvod na polici i nakon isteka roka valjanosti koji je odredio proizvođač. Kako bismo saznali zašto je došlo do ovakvog propusta kontaktirali smo Upravu trgovačkog lanca.
- Vjerujte
da posebnu pažnju obraćamo na svježinu i kvalitetu proizvoda koje nudimo u
našim prodajnim centrima te se ovim putem ispričavamo što to nije bio slučaj za
vrijeme kupovine našeg kupca. Sve proizvode kojima istekne rok trajanja
stavljamo u otpis te se naravno povlače iz prodaje.
Rok valjanosti proizvoda je svakako onaj koji je istaknut na samom proizvodu od
strane proizvođača, a na našoj internoj crvenoj etiketi se nalazi datum od kada
do kada vrijedi snižena cijena u sustavu.
Na navedenim, crvenim naljepnicama tako stoji postotak sniženja u odnosu na
redovnu cijenu, nova snižena cijena te datum od kada do kada na blagajni takva
cijena prolazi. Podrazumijeva se da kupcima vraćamo novac, ako se kojim
slučajem dogodi da kupe takav proizvod, ali u svim prodajnim centrima imamo
strogi sustav kontrole roka trajanja proizvoda za koji su zaduženi zaposlenici
poslovnice. - odgovor je koji smo dobili od Kauflandove Službe za potrošače.
Ovo nije prvi propust poznatog trgovačkog lanca, koji svoje poslovnice ima diljem Hrvatske. O jednom smo pisali i ranije, kada je u poslovnici u Zagrebu na polici nađena dječja kašica s debelo isteklim rokom valjanosti. U listopadu prošle godine, kupac je u Makarskoj na polici pronašao pljesniva peciva, a u istoj su poslovnici godinu ranije, uočeni miševi.
Evidentno je kako prilikom kupnje treba biti na oprezu i provjeravati rokove trajanja proizvoda. Čini se kako ne treba vjerovati trgovačkim lancima, a iako propust u Požegi nije toliko „opasan", svakako pokazuje nemar jer bi kupci za svoj novac uvijek trebali dobiti valjan proizvod.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -