1760
Prikaza
1
Komentar
POŽEGA – Prije dva dana SBplus portal objavio je članak "Toliko šaltera, a samo jedan radi", u kojem smo upozorili na redove i duga čekanja na šalteru požeške podružnice Financijske agencije (FINA). Svjedočeći i sami čekanju od, čak, sat vremena, pišući o ovome problemu zatražili smo i odgovor od FINE. Evo što kažu zbog čega je došlo do redova i dugih čekanja:
"Djelatnici koji rade u poslovnici daju sve od sebe, međutim, zbog većeg priljeva klijenata i poštivanja epidemioloških mjera koje je
propisao Hrvatski zavod za javno zdravstvo, povremeno dolazi do povećanja broja
klijenata koji čekaju ispred poslovnice. U poslovnici u Požegi u pravilu rade
najmanje dvije blagajne ili prema potrebi i tri blagajne. Međutim, u zadnje
vrijeme zabilježena je povećana potreba korisnika za razmjenom kovanog novca
koja zahtijeva dulje vrijeme obrade, odnosno pružanje navedene usluge može
trajati malo duže od uobičajenog pružanja usluge, što pridonosi stvaranju većeg
reda ispred poslovnice.
Žao nam je ako je netko duže čekao vani, no zbog sigurnosti
i zdravlja svih građana i njihovih obitelji, nužno je nastaviti raditi sukladno
propisanim epidemiološkim mjerama. Naši zaposlenici nastavit će i dalje, uz
najveći trud i zalaganje, pružati što bolju uslugu našim klijentima.
Iskoristili bismo ovu priliku i spomenuli kako veliki broj
usluga građani mogu obaviti i putem interneta, bez potrebe dolaska u
poslovnicu.
Više informacija o predaji dokumentacije putem interneta,
nalazi se ovdje: https://www.fina.hr/online-servis-za-predaju-dokumentacije.
Također, građani mogu putem sustava e-Građani, odnosno putem
servisa e-Blokade, besplatno otvoriti zaštićeni račun i preuzeti svu potrebnu
dokumentaciju vezanu uz ovrhe na novčanim sredstvima.", piše u odgovoru koji je SBplus portal zaprimio od FINE, odnosno njihovog Ureda Uprave.