AP/SBplus
2213
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - U Slavonskom Brodu pub kvizovi su već neko vrijeme iznimno popularna stvar, a prisutni su preko 10 godina. Sami početak pub kviz scene u gradu vezuje se za skupinu 'K.L.I.K.A.' koja je, uz Oskara Džimbega, osmislila i pokrenula svoj prvi pub kviz početkom prošlog desetljeća.
Tijekom pandemije koronavirusa zatvoreni su ugostiteljski objekti, a dotad legendarno brodsko kvizaško lice, Igor Nišević, otišao je u Valpovo nakon što je završio sa studijem na SFSB-u te je tadašnje kultno mjesto održavanja kvizova u Slavonskom Brodu 'The Edge' tražilo novoga voditelja nakon tri sezone pod Igorovim vodstvom.
- Javio sam se na oglas i dogovorio brzo sve detalje s gazdom, no trebala nam je oprema, trebali su nam ljudi i Ivanu je u telefonskom razgovoru pala na pamet ideja da zovem Iliju Vrbanića koji od 2017. vodi svoj kviz u Zagrebu te smo odlučili udružiti snage i započeti brodsku priču u Edgeu u srpnju 2020. kada smo pred više od 20 ekipa održali kviz na otvorenom. Kako je ljeto 2020. bilo izuzetno loše te kišovito i vjetrovito, većina ostalih kvizova održala se unutar Edgea gdje smo uz projektor, platno i mikrofon te nešto interaktivniji set pitanja podigli dotadašnje brodske standarde te je publika prihvatila novu shemu izvođenja pub kvizova u Brodu koja je bila nešto nalik zagrebačkoj sceni. - rekao je Denis.
Nakon toga dobili su ponudu iste godine na jesen od Eugena Mihalja, poslovođe Alfe da prijeđu u atmosferu najpopularnijeg brodskog noćnog kluba te drže kvizove ondje što su i učinili te je to potrajalo sve do novog vala korone koji je doveo do zatvaranja kafića na period do rujna 2021. te preuređenja Alfe i razdvajanja iste na Alfu i restoran Papos što je označilo prinudni kraj njihove suradnje.
Dogovor s Vedranom Milićem, poslovođom brojnih brodskih ugostiteljskih objekata je postignut u rano ljeto 2021. godine kada su preimenovali svoje društvene mreže i stranicu iz 'Alfinpubkviz' u 'Boomquizsb' što je ime pod kojim je moguće pronaći i danas te su odradili cijelo kvizaško ljeto 2021. na nekadašnjoj terasi Prohibition bara, da bi prešli u Boom bar čim je zahladilo u rujnu 2021. i ostali ondje svakim ponedjeljkom u 20 sati sve do danas, što čini kontinuitet od tri i pol godine održavanja kvizova u Boomu bez prestanka.
- Trenutno održavamo kviz na dvije lokacije u Slavonskom Brodu, a to su Boom Bar te kafić Imperia koji je preuzeo Matej Jurić i pružio nam sjajne uvjete za održavanje tematskih kvizova u tom lokalu, a vrijedi izdvojiti i našu nekadašnju suradnju s kafićem Stars koji je dominantno bila dom našim sportskim i nogometnim kvizovima kao i sa salom Fabelo gdje smo znali ugostiti naše kvizaše u većim razmjerima kada bismo organizirali velike tematske partyje povodom Halloweena ili humanitarne akcije što je iziskivalo potrebu za mjestom za više od 20 kvizaških ekipa, što je najveći broj koji možemo primiti u Boomu. - rekao je Denis.
Kako Ilija stanuje u Zagrebu već godinama, ondje je otvorio svoju Kvizilijadu s kojom Denis surađuje na području tematskih kvizova te su tijekom ovih godina imali velike suradnje i kvizove u zagrebačkim lokalima kao što su Roko i Žiraffa, a kvizove općeg znanja koje rade u zajedničkoj suradnji i danas je moguće igrati na više zagrebačkih adresa.
Kako organiziraju lige po godišnjim dobima te tako imaju četiri lige tijekom godine u kvizu općeg znanja prilikom kojih traže najbolju ekipu u okviru jednog godišnjeg doba ili kvizaškog ciklusa od otprilike 10-15 kvizova, tako je došlo do potrebe za nalaženjem većeg broja sponzora koji bi pokrili potrebe natjecatelja te vrednovali njihovo znanje na kvalitetan način.
Tako su im u počecima brodske kuće za odmor koje su u velikoj mjeri nicale za vrijeme korone, bile od velikog značaja - oni su ih reklamirali na svojim kvizovima i društvenim mrežama u zamjenu za noć odmora za cijeli pobjednički tim koji bi se pokazao najboljim u okviru jednog ciklusa. Tako su im redom nekadašnja Vila Čop i nekadašnji Galetov Konak bili prvi pravi generalni sponzori, a zatim se iskristalizirala trenutna situacija u kojoj su im sponzori kuća za odmor Efora u Vrhovini i Kuća Ćeifa u Vranovcima te tako mogu dvije najbolje ekipe u okviru jedne lige počastiti boravkom ondje.
- Od početka kvizova u Brodu s nama su Karlovačka pivovara i P3Design Josipa Popića - kasnije i Protisak istog vlasnika - to su naši najvjerniji sponzori, a nikako ne želimo umanjiti značaj naših brodskih restorana koji nas snabdijevaju večerama i kuponima za iste, pekaru Brod koja sponzorira torte, GreenGo boravak u njihovim prostorijama u vidu korištenja saune ili masažnog dijela, Event&Go koji uvijek ima osiguran kontigent karata za nas kad je riječ o koncertima u ŠD Vijuš, ali uvijek se kao i naši natjecatelji veselimo i onim novima, pogotovo kad je riječ o mladim brodskim poduzetnicima koji su uz nas koliko mi uz njih pa tako od ove zimske sezone lige našeg kviza je tu i Sapuna matata Rajne Marije Jozić koja će priređivati našim kvizašima ručno rađene aranžmane. - ponosno je rekao Denis.
Na svakom kvizu podijeljeno je pet takozvanih nagrada koje uz Karlovačko sponzorira najčešće domaćin u organizaciji u vidu Boom Bara te je riječ o jumbo pizzama, rundama pića, bocama žestokog pića ili vina što su simbolične nagrade koje kvizaši mogu ponijeti kući kada pokažu znanje na kvizu ili imaju malo sreće pa budu predzadnji za što također budu nagrađeni na kvizu.
Također, tu je i tematski kviz 'Narodne veselice' kojeg je Boomquiz prvi osmislio i uspješno ostvario.
- Usudio bih se reći da smo u koroni možda i prvi u Hrvatskoj prepoznali ogroman potencijal glede onoga što će kasnije postati tematski kviz - 'Narodne veselice'. Naime, kao mladi studenti u doba korone primijetili smo na neformalnim druženjima u okviru domova i stanova te tradicionalnim okupljanjima na brodskom Keju da manje-više cijela okolina i generacija rođena srednjih i kasnih 90-ih sluša identične pjesme te smo odlučili to krajem 2021. pretočiti u kviz o poznavanju veselica čime smo privukli nevjerojatnih 50 ekipa u prva dva izdanja istoga i ubrzo zatim dobili priliku održati isti taj kviz u prepunom zagrebačkom Roku što je, za sve nas u Boomquiz projektu, označilo vrhunac naše voditeljske pub kviz karijere jer je riječ o nečem našem, autentično brodskom, a u tako kratkom vremenu uspjeli smo doći do nekakvog za nas najvišeg ostvarenja. - rekao je.
Što se tiče pub kvizaša s Boom quiza koji su nastupili na Potjeri ili Milijunašu, Denis kaže kako je taj broj sigurno premašio pedeset. Izdvojio je iz stalne postave Boom kvizaša - mimo njegovog, kako kaže neuspješnog, nastupa 2017. kada ih je lovac Dean Kotiga ulovio u završnoj potjeri - zapažene nastupe Danijela Kovačevića koji je otvorio 14. pitanje na Milijunašu, Stjepana Zarožinskog (Potjera, Joker na Novoj TV), Domagoja Kožula (Potjera), Tomislava Bartolovića (Potjera) i mnogih drugih koji su se okušali pred malim ekranima.
- Budući da je prioritet pub kvizova zabava, najveća prilika za oplemenjivanje vlastitog znanja ipak se odvija pred malim ekranima te su kvizovi poput Milijunaša ili Potjere savršena prilika da se pred širim auditorijem dokažete i odnesete iznos kući kojim ćete uveseliti sebe i svoje bližnje. Ipak, zbog koncepta samih tih kvizova, postoji mogućnost da će vam više 'ležati' stari koncept s papirom i kemijskom i da ćete zapravo svoje bravure najuspješnije pokazivati upravo kod nas u kafiću uz pivo i nešto manje cigaretu - slijedom novih zabrana povodom EU direktive. - poručio je Denis.
I za kraj, naglasio je i najvažniji dio ove priče, a to su humanitarni kvizovi koje organizira u suradnji s pub kviz ekipom Šabani (Ivan Sudić i Dejan Repinac), pub kviz ekipom Escrobar (obitelj Marić, Ivan Šetka) i kolegama s MMA kviza koji se održava svake treće srijede u Mollinaryju od 19 sati (Stjepan i Marija Lovrić).
Tradicionalno i najčešće u dva navrata godišnje organiziraju humanitarne kvizove i prigode u kojima pokušavaju doći do onih kojima je pomoć najpotrebnija. Iduća velika prigoda je za Uskrs te pozivaju sve koji znaju za slučaj obitelji ili pojedinaca u potrebi da im se jave s povjerenjem i da probaju ponukani velikim iskustvom u organizaciji takvih akcija i pomoću sponzora te lokalnih pivara koji su se uvijek rado odazivali prikupiti sredstva za one kojima je pomoć najpotrebnija.
- Takvi događaji kruna su našeg djelovanja i veselimo se onim sljedećima. - zaključio je Denis.