NA upit naše redakcije o nestanku kuna s mobilnih računa, stigao je odgovor „prozvanog“ teleoperatera. Podsjetimo, neki su se korisnici Bonbonovih usluga žalili na neopravdan nestanak manjeg iznosa, zbog čega nisu mogli aktivirati željeni paket, odnosno, da bi to uspjeli, morali su kupiti dodatni bon.
U odgovoru stoji da se usluga na bonove naplaćuje po zadanom cjeniku, na primjer, jedan megabajt 1,29 kuna ako nije aktivirana koja od opcija te da je, dok se ne aktivira nova opcija, najbolje isključiti podatkovni promet. Problem je, međutim, kako su posvjedočili spomenuti korisnici, što je novac s računa znao „nestati“ i u tom slučaju, dakle kad je podatkovni promet isključen, svega nekoliko sekundi nakon uplate bona.
Ni ostatak odgovora ne nudi objašnjenje, pa i dalje nije najjasnije o čemu se zapravo radi(lo). Ako je pak riječ, kako tvrde pojedinci na društvenim mrežama, o trošku za neku vrstu „održavanja sustava“, upitno je koliko je za korisnika, koji je bon kupio s namjerom da brzo aktivira željenu opciju, to najsretnije rješenje, pogotovo što se ta naplata vrši bez prethodnog upozorenja.
Bila je riječ o marketinškom triku ili slučajnosti, na korisnicima je da budu na oprezu i u takvim slučajevima traže objašnjenje od službe za korisnike. Sudeći po pisanjima na forumima, ovo je u telekomunikacijama uobičajen problem i nije ekskluzivan za spomenutu tvrtku. I svima njima bi bilo u interesu da se to riješi jer im je cilj imati što više korisnika, kojima je, s druge strane, prelazak drugom pružatelju usluga vrlo jednostavno.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Pastuh02.11.2022. u 16:23
Bonbon službu za korisnike sam zvao nekoliko puta. Prvi put sam čekao 55 minuta na javljanje a drugi put oko 20 minuta. Samo zato što sam se zainatio do bola samo imao strpljenja čekati da mi se javi operater. Dno
-
marketinghr02.11.2022. u 20:58
Pametni ljudi koriste Deutche telekom! Ako vas slučajno zajebu, spomenite tužbu, da ćete se obratiti medijima, a naposljetku reklamirati Deutche telokomu u Njemačkoj... riješen svaki problem...
-
-