8921
Prikaza
2
Komentara
SLAVONSKI BROD - Konačno, čini se, kreće izgradnja već više godina spominjane ceste koja treba povezati Sjevernu veznu cestu i sjeverni ulaz u Đuru Đakovića. Naime, na službenoj stranici Grada Slavonskog Broda objavljen je javni poziv za uvid u spis predmeta u postupku izdavanja lokacijske dozvole za izgradnju spomenute ceste. Iako će uvid biti moguće obaviti tek 7. kolovoza u Gradskoj upravi Slavonskog Broda, Vukovarska 1 ovo je, nakon dugo vremena, prvi konkretniji pomak u realizaciji višegodišnje ideje koja će, kada bude završena, biti na korist svim građanima Slavonskog Broda.
Upravo je i za njenu realizaciju, na sjednici Županijske skupštine Brodsko-posavske županije, gradonačelnik Slavonskog Broda Mirko Duspara, u ulozi županijskog vijećnika, tražio pomoć brodsko-posavskog župana Danijela Marušića.
- Kada će uslijediti realizacija projekta cesta o kojima se govori već dvadeset-trideset godina, a koje su od velike važnosti za Brod i Brodsko-posavsku županiju. Tu prije svega mislim na izgradnju istočne vezne ceste i na završetak ulaza u našu Luku Brod kao i na jednu vrlo bitnu i važnu cestu, a to je poveznica Sjeverne vezne ceste i ulaza u Đuro Đaković carinu. Ova zadnja posebno je važna jer bi njenom izgradnjom sav kamionski promet, koji sada praktički ide kroz grad, bio usmjeren na taj ulaz - istaknuo je početkom lipnja Mirko Duspara.
Je li svojom provjerom u kojoj je fazi realizacija projekta župan Marušić ubrzao projekt ne znamo, tek čini se kako bi podatak koji je tada iznio, a to je da bi konkretni građevinski radovi na izgradnji spojne ceste između SVC i ulaza u Đuru mogla krenuti iduće, 2020. godine, mogao biti točan.
Podsjetimo, prema idejnom rješenju, a o čemu je SBplus pisao OVDJE, uz cestu bi se trebao graditi i cestovni most preko lateralnog kanala, a kao jedno od mogućih rješenja spoja na Sjevernu veznu cestu spominjan je rotor.
Kako god bitno je da gradnja počne i cesta, duljine 387,45 metara bude, što je moguće prije završena i stavljena u promet, jer bit će to još jedan bitan iskorak u smanjenju prometa kroz samo središte grada, što će značiti, ne toliko čišći zrak, ali svakako manje gužve i očuvanje gradskih prometnica od habanja.
Cesta za nigdje. Prema kojem Đuri? Onom kojeg više nema? Ma dajte, najte. Očito nekome opet treba posla u gradnji, a nekome provizija.