SLAVONSKI BROD - Đuro Đaković Specijalna vozila, tvrtka iz sastava grupacije Đuro Đaković, s njemačkim je naručiteljem ugovorila proizvodnju i isporuku teretnih vagona Shimmns u vrijednosti od 68,9 milijuna kuna.
"Ovim projektom tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila potvrđuje opredjeljenje i stratešku orijentaciju prema razvoju i proizvodnji vagona specijalne namjene i izvedbe, uz primjenu proizvodne opreme nove generacije kojom tvrtka u međuvremenu zaokružuje svoje razvojne i proizvodne procese", navode u priopćenju iz ĐĐ Grupe.
Vagoni tipa Shimmns TTU su 4‐osovinski zatvoreni vagoni namijeni za prijevoz kolutova lima, koji se, navode iz ĐĐ Grupe, primarno koriste u automobilskoj industriji.
"Kolutovi lima se postavljaju u kolijevke opremljene posebno dizajniranim mehanizmom za učvršćenje. Ovim sustavom omogućen je utovar i istovar kolutova lima korištenjem dizalice s hvataljkama, magnetom ili C‐kukom, ali i bočni pristup za utovar korištenjem viličara. Od svih meteoroloških utjecaja te utjecaja okoline kolutovi lima zaštićeni su pomičnim ceradnim sustavom." pojašnjeno je u priopćenju.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
NSSP08.12.2021. u 10:27
Vijest nije za radovanje, nego za zabrinutost, povijesno iskustvo je da svaki proizvedeni i isporučeni vagon jednako je gubitak, tako da što više je ugovorenih vagona gubitak je veći. Dakle nije upitno da li će i nakon proizvodnje i isporuke... Prikaži sve vagona po ovom ugovoru krajnji rezultat biti gubitak, nepoznanica je tek koliki će biti taj gubitak. Zato bilo bi najmanje korektno da su nas u obavijesti o sklopljenom ugovoru upoznali i koliki gubitak po tom ugovoru je planiran.
-
NSSP08.12.2021. u 10:24
Vijest nije za radovanje, nego za zabrinutost, povijesno iskustvo je da svaki proizvedeni i isporučeni vagon jednako je gubitak, tako da što više je ugovorenih vagona gubitak je veći. Dakle nije upitno da li će i nakon proizvodnje i isporuke... Prikaži sve vagona po ovom ugovoru krajnji rezultat biti gubitak, nepoznanica je tek koliki će biti taj gubitak. Zato bilo bi najmanje korektno da su nas u obavijesti o sklopljenom ugovoru upoznali i koliki gubitak po tom ugovoru je planiran.
-
renault05.12.2021. u 07:36
Bit će to uredu kada proizvodnja postane rentabilna. Nažalost, mi smo idioti, retardirani budalaši, idolopoklonici lopova i kradljivaca i ne znamo i nećemo sami provesti aktivnosti potrebne za rentabilnu proizvodnju. Za to nam trebaju Česi ili drugi investitori. Čestitam vam... Prikaži sveam guzicoljupci lopova. Zna li netko koliko je prošli tjedan pretovareno kontejnera u kompaniji Luka Brod? Velike su gužve na pružnom prelazu od Vrbe.
Prikaži sve komentare
-