SVAKI novi dan za većinu ljudi nosi nove izazove, bilo da je riječ o onima kod kuće, na poslu ili negdje drugdje. Ako riječ 'izazov' zamijenimo riječju 'kvar', situacija postaje kompliciranija. Može, primjerice, biti riječ o renovaciji kuće/stana koja zahtijeva puno posla, ali i ne prolazi bez majstora koji prljaju, buče,...
Kako bi posao bio što kvalitetnije i temeljitije obavljen potrebni su i majstori koji ga tako znaju odraditi. Do takvih je danas izuzetno teško doći - što zbog visokih cijena, što zbog nedostatka radne snage. No, najveći je problem ipak način njihova rada, odnosno, 'predanost' poslu za koji su plaćeni.
Naime, vlasnici nekretnina su za Index podijelili svoja iskustva s majstorima. Kako im nakon toga ne bi dodatno bio otežan pronalazak majstora u budućnosti, priče su ostale anonimne.
Neka od iskustava moguće je pročitati u nastavku članka.
Splićanin je za Index ispričao kako je izgubio i novac i povjerenje u majstora koji mu je bio dugogodišnji poznanik.
„U obiteljskom stanu u Splitu radili smo veliku balkonsku stijenku s roletnama koja je bez dodatnih troškova bila poprilično skupa. Za takav posao imao sam povjerenja u majstora jer smo poznanici iz srednje škole. Na kraju me to poznanstvo koštalo duplo skuplje, oko 2500 eura. Toliko je loše napravljena da je stijenka pukla kada je prvi put zapuhala bura. Uredno je sve naplaćeno, a on mi se više nikada nije javio“, kazao je Splićanin i zaključio kako očito ni poznanstva ne garantiraju dobar rad.
Splićanka koja je trenutno u procesu kompletne renovacije stana kazala je kako su do sada imali dobrih i loših iskustava s radnicima. Loše iskustvo s keramičarom i stolarom podijelila je anonimno jer ju je strah da se ne zamjeri radnicima koji joj još uvijek nisu završili radove.
„U stanu smo imali vodoinstalaterske radove, postavljali smo keramiku, parket, sanitariju, klimatizaciju te kompletan namještaj. Nažalost, nisu nam sva iskustva pozitivna. Iako smo sve majstore zakazali prema preporuci, keramičara smo čekali godinu dana da nam dođe postaviti pločice, a sa stolarom je ispalo još tragičnije jer nam ni nakon godinu dana od prvog dogovora nisu završili posao“, objasnila je te dodala kako je u međuvremenu za izradu kuhinje i ostalog namještaja stolar povisio cijenu za nekoliko stotina eura.
Najčešće su joj se opravdavali u posljednji tren kako imaju novonastalu neodgodivu situaciju te da ne mogu doći na zakazani termin.
„Uvijek tražim radnike koji ne traže plaćanje unaprijed jer takvi su mi obično odugovlačili sa završetkom radova i ne bi poštivali dogovor. Moram priznati kako sam najpozitivnije iskustvo imala s parketarom i vodoinstalaterom koji su dogovoren posao napravili u kratkom roku te nisu tražili plaćanje unaprijed“, dodala je.
Jedna Zagrepčanka podijelila je priču o uređenju stana. Kazala je kako joj je kroz stan prošao niz radnika i niz firmi, a ne zna kad bi mogla useliti.
„Krenu dobro i zatim sve stane. Pauze traju mjesecima. Kad angažiramo novog izvođača, taj se žali na izvedeno od prošlog izvođača i želi popravljati za prvim te zatim nastaviti i taj prethodni je zapravo razlog za njegovo kašnjenje. Ako nije prethodni izvođač, onda je drugi izvođač ili kooperant. Izvođač nama radi uslugu zapravo jer uopće želi raditi poslove za koje je plaćen“, prepričala je.
Ostala iskustva u cijelosti je moguće pročitati ovdje.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -