3399
Prikaza
10
Komentara
SLAVONSKI BROD - Na aktualnom satu 11. sjednice Gradskog vijeća Grada Slavonskog Broda, održanoj 20. travnja 2023., vijećnik Domagoj Aračić (DM NL) postavio je dva pitanja gradonačelniku Mirku Duspari. Jedno pitanje odnosilo se na odmaralište na Korčuli (o čemu smo već pisali), dok je drugo bilo usmjereno na stanje prometnica u centru grada. Vijećnika je zanimalo što je sa projektima rekonstrukcije Mesićeve i Starčevićeve ulice te što Grad ima u planu sa Širokom, odnosno ulicom Petra Krešimira IV.
Odgovor o rekonstrukciji Mesićeve i Starčevićeve ulice objavili smo OVDJE, a što planiraju raditi s ulicom Petra Krešimira IV, gradonačelnik Duspara je kazao:
- Razmišljamo o izgradnji kružnog toka u Krešimirovoj ulici umjesto semafora (kod Kekeca) jer bi na taj način napravili veću protočnost vozila. Isto tako mislim kako bi tom rekonstrukcijom dobili više parkirnih mjesta. -
Kružni tok bi donio 30-ak novih parkirnih mjesta u centru grada. Nedavno izgrađeni kružni tok na raskrižju Vukovarske, Pilareve i Borovske ulice, pored veće protočnosti i sigurnosti u prometu, donio je 24 nova parkirna mjesta u centru grada.
Nerijetko, moguće je vidjeti kako se vozači osobnih vozila nepropisno zaustavljaju na kolniku u Krešimirovoj ulici jer, navodno, trebaju "samo nešto kratko obaviti". Osim toga, taj kolnik često služi dostavljačima roba u tamošnje trgovine jer, uglavnom, nemaju drugih opcija.
Nakon izgradnje kružnog toka, bilo bi moguće ostaviti nekoliko strogo namjenskih parkirnih mjesta za kraće zaustavljanje (npr. 15 minuta), uz obveznu horizontalnu signalizaciju.
Povećanje broja parkirnih mjesta u jednom od najfrekventnijih dijelova grada, za posljedicu bi imalo i poboljšane uvjeta rada poslovnih subjekata.
Izgradnja kružnog toka na raskrižju Gupčeve i Krešimirove ulice te povećavanje broja parkirnih mjesta oko samog raskrižja, olakšalo bi pretvaranje Zajčeve ulice u pješačku zonu, odnosno, zonu smirenog prometa u kojoj više ne bi bilo 15-ak parkirnih mjesta.
Budući da je svojedobno Policijska uprava brodsko-posavska predlagala proširenje pješačke zone od Korza sve do ulice Tome Skalice (što uključuje i dio Mesićeve ul.), rekonstrukcija trenutno vrlo neugledne Zajčeve potaknula bi poslovne aktivnosti i u toj ulici.
Podržavate li izgradnju kružnog toka na raskrižju Gupčeve i ulice Petra Krešimira IV.?
Brodski kružni tokovi su po svojim dimenzijama smiješni a ovo je prijedlog koji za cilj ima jedino povećani priljev novca u (pre)zaduženi grad. Nije li vrijeme da se struci prepusti rješavanje gradskih probleme (ili ćemo sve više sličiti palanci)?
Bolje da razmišljate kako dovesti investitore i zadržati mlade . Od staza se ne živi , osim onih koji dobiju pinku od izvođača.
Potpuno ste u pravu. Brod još malo nece imati zelenih povrsina, stalno se ulaze u infrastrukturu, a to se inace radi kad je gospodarstvo napredno a ne obratno.
Živi se od staza i cesta jako dobro, zato ih se stalno i radi. Samo ne žive baš svi od toga dobro.
Zajčeva pješčka zona???? Što sa stanarima? Što sa stanarima Mesićeve? Probajte pa ćete vidjeti koliki ogroman broj zahtjeva ćete dobiti za parkiranje u toj zoni i koliki ogroman broj tih zahtjeva će biti odobren. Fina, strojarski fakultet, teško da će... Prikaži sve se tim ustanovama osporiti pristup vozilima. Dostava Konzumu i drugima. Sva ova lutanja samo pokazuju potpuni nedostatak jasne vizije organizacije prometa u gradu.
Ne bi se dobila protočnost. Ako uzmemo u obzir centar grada i tri pješačka prijelaza. Imali bi situaciju da vozila stoje u kružnom toku i blokiraju promet. Pješak ima prednost logično. Samo bi grad dobio parking za naplatu više. Što... Prikaži sve je i osnovni razlog razmišljanja o prenamjeni .
Vecina kruznih tokova nije napravljeno logicno jer odmah po ulazu ili izlazu iz kruznog se nalaze pjesacki prijelazi i time se gubi protocnost vozila. Jos su ti pjesacki jako opasni zbog ukupne duzine a i zbog vozaca koji sve manje... Prikaži sve zele stati na pjesackom.
Kruzni tok i po cijeloj duzini ulice napraviti parkinge s jedne i s druge strane, odnosno od korza do tog novog kruznog toka.