/ 24
9246
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Ivicu Bogetića, 27-godišnjeg cestovnog tehničara, život je odveo u sasvim drugom smjeru, barem što se profesije tiče. Preuzevši 2014. godine obiteljsku pekarnicu u Donjim Andrijevcima staru deset godina, odredio je svoj životni i poslovni put. Samo četiri godine kasnije skupio je hrabrosti inovativnu ideju o otvaranju prve pekarnice smrznutih proizvoda u Hrvatskoj provesti u djelo.
Jučer je na slavonskobrodskoj tržnici, na adresi Horvatova 38b, otvorena prva takva prodavaonica. Ivičine smrznute proizvode Brođani su odmah prepoznali tako da su radnici jedva stizali spakirati, izvagati i naplatiti izabrano. Nakon degustacije, svi su bili oduševljeni - od nepovjerljivih snaša s tržnice do mladih poslovnih žena koje nemaju vremena praviti slastice od tijesta. Naravno, bilo je tu i zainteresiranih muškaraca koji će se i sami okušati u laganom zadatku zagrijavanja pećnice i pripreme kroasana.
Frozen bakery, kako joj ime kaže, nudi isključivo smrznute proizvode za 15 kuna po kilogramu, a trenutno možete birati između praznog kroasana, kroasana punjenog čokoladom, jastučića s čokoladom ili višnjom, slavonskog jastučića punjenog nadjevom čajne kobasice te lisnatog s hrenovkom.
- Na ideju sam došao prije godinu i pol dana. Želja mi je da kupci sami biraju kada će imati svježi proizvod. A kada to izaberu, od želje za toplim kroasanom do kušanja, proći će samo dvadeset minuta. Proizvodi su rađeni po prirodnoj recepturi, bez aditiva, konzervansa i bojila što je velika novost i razlika u odnosu na ostalu smrznutu hranu. Sva punila dolaze od domaćih proizvođača i hrvatskih sirovina lokalnog tipa. Želimo stvoriti pravi hrvatski domaći brend i u njega uključiti lokalne proizvođače. Brašno je iz Cerne, nadjevi iz Osijeka… sve je hrvatsko - od brašna do radne snage. - za SBplus je dan prije otvaranja prve 'smrznute pekarnice' kazao vlasnik Ivica Bogetić.
Naglasio je kako njegovi proizvodi ne nastaju u laboratoriju, nego u pekarskom pogonu te obećao održati takav standard proizvodnje i nakon širenja koje planira. Sljedeće su stanice, pokaže li se projekt uspješnim u Brodu, svi veći hrvatski gradovi - Zagreb, Osijek, Split, Pula i to u sljedećih nekoliko mjeseci.
Brodsku tržnicu Ivica je odabrao zbog broja ljudi koji njom svakodnevno prođu. Na korzo, kazao je, nitko ne odlazi u nabavu, pogotvo ne smrznutih proizvoda.
Sadašnju ponudu koja se sastoji od ukupno šest proizvoda brzo planira proširiti. Dotad Brođani mogu samo odrediti količinu koju žele kupiti i okuse koje žele isprobati - ne postoje zatvorena određena pakiranja, nego je prodaja rinfuzna, a najmanji iznos je jedan kilogram. Cijenu od petnaest kuna mnogi smatraju preniskom za takav proizvod, ali vlasnik tvrdi kako je dobro promislio i donio odluku.
- Prvu su degustaciju obavili prijatelji i članovi obitelji, a kada sam vidio koliko su oni oduševljeni, znao sam da moram pokušati. Nije lako odlučiti se na ovako veliki poslovni korak, ali vjerujem u sebe i nadam se uspjehu, najprije u Brodu, a zatim i u ostatku Hrvatske. Tržište je zahtjevno i megalomansko, traži brzo širenje i velike količine, a u svemu je najbitnija poslovna sreća. - kazao je mladi Ivica.
Nadamo se kako će brodska tržnica i njezini zahtjevni kupci prepoznati ovako inovativan proizvod te da će poslovna sreća pratiti Ivicu i njegove djelatnike.