Pješački prijelaz je potpuno beskoristan (i potencijalno opasan) za povezivanje parkirnih mjesta koja se nalaze uz kolnik Vukovarske ulice, a koja se odnedavno (izgradnjom kružnog toka) protežu skroz od Ulice Petra Krešimira do Pilareve ulice.
SLAVONSKI BROD – U veljači ove godine Grad Slavonski Brod završio je radove na izgradnji pješačke staze i pristupa za osobe s invaliditetom na spoju Vukovarske ulice sa Šetalištem braće Radić. Nakon pribavljene suglasnosti Hrvatskih voda, na ovaj je način Grad riješio jednu paradoksalnu situaciju u najužem centru grada. Naime, uz dio obaloutvrde koji je smješten stotinjak metara zapadno od južnog pristupa platou Kazališno koncertnoj dvorani "Ivana Brlić-Mažuranić" na kolniku se nalazila zebra koja je spajala pješačku stazu napravljenu uz Vukovarsku ulicu i zelenu površinu obaloutvrde, o čemu smo više puta
pisali. Dakle, ta zebra je pješake nepropisno vodila na zelenu površinu i prostor na kojem nisu napravljene stepenice za silazak do šetnice obaloutvrde. Sada je taj problem riješen.
Iako manje apsurdno od prethodnog slučaja, neučinkovito prometno rješenje zabilježili smo i samo 150 sjevernije od mjesta gdje su izvršeni navedeni radovi na obaloutvrdi. Kod kružnog toka na raskrižju Vukovarske ulice i Ulice Petra Krešimira IV nalazi se prijelaz koji pješake, iz pravca istok-zapad, usmjerava isključivo na zelenu površinu koja okružuje Tvrđavu Brod. Naravno da je korisno što pješaci mogu koristiti taj prijelaz u slučaju da žele prošetati zelenim pojasom oko zapadnog dijela brodske tvrđave ili ako žele tom prostoru pristupiti sa svojim psom.
Međutim, taj je pješački prijelaz potpuno beskoristan (i potencijalno opasan) za povezivanje parkirnih mjesta koja se nalaze uz kolnik Vukovarske ulice, a koja se odnedavno (izgradnjom kružnog toka) protežu skroz od Ulice Petra Krešimira do Pilareve ulice. Posebice se to odnosi na vozila parkirana u Vukovarskoj ulici u blizini teniskih terena i SRC "Klasije" jer onaj tko ostavi svoj automobil tamo, a želi ići primjerice do zgrade Županije, onda će ili napraviti prekršaj pa prijeći cestu preko kolnika gdje nema obilježenog pješačkog prijelaza ili će hodati uzdužno cestom do sporne zebre. Također, vozači kada izađu uz svojih automobila mogu i neprimjereno šetati zelenom površinom do navedene zebre, međutim ako je potrebno voziti dijete u kolicima do zebre onda ostaje jedino opasno kretanje po kolniku.
Ovaj nefunkcionalni pješački prijelaz onemogućava i adekvatnu iskorištenost parkirnih mjesta u Vukovarskoj ulici jer je njihova pozicija, zbog nepostojanja pješačke staze sa zapadne strane iste ulice (između dva kružna toka), opasna za sve sudionike u prometu. Zato se kao jedno od rješenja ovoga problema nameće potreba izgradnje pješačke staze koja će spojiti dva kružna toka u Vukovarskoj ulici što će omogućiti punu iskorištenost parkirnih mjesta uz kolnik, ali i puno veću sigurnost za pješake.