3420
Prikaza
8
Komentara
SLAVONSKI BROD - Prije točno četiri godine, portal SBplus najavio je izgradnju još jednog slavonskobrodskog rotora. Grad koji je postao poznat po brojnim kružnim tokovima kojima su riješena gotova sva problematična križanja, ipak, na rekonstrukciju sjecišta Osječke ulice i Sjeverne vezne ceste, morao je pričekati do današnjih dana.
Krajem veljače bilo je poznato kako je posao vrijedan 4,7 milijuna kuna (cijena s PDV-om) dobila tvrtka Feliks Regulacija, čija je ponuda bila najpovoljnija. Podsjetimo, Strabag je za isti posao tražio 5,4 milijuna, a tvrtka Osijek-Kotekst 5,2 milijuna kuna.
Radovi na rekonstrukciji raskrižja državnih cesta počeli su krajem lipnja i trebali bi potrajati oko dva mjeseca, a tijekom njih će, ovisno o fazi radova, na snazi biti posebna regulacija prometa koja će vozače upućivati na obilazne pravce ili će, pak, biti dozvoljeni samo određeni smjerovi kretanja.
Podsjetimo, već 2016. godine Hrvatske su ceste dopunile svoje planove javne nabave za 2015. godinu i to na način da su u njih dodali „Izradu idejnog, glavnog i izvedbenog projekta rekonstrukcije raskrižja državnih cesta (Osječka ulica i Sjeverna vezna cesta) u Slavonskom Brodu u raskrižje s kružnim tokom". No, tek je u siječnju 2019. godine objavljen plan nabave Hrvatskih cesta d.o.o. za jednogodišnje razdoblje, u kojemu je naveden Otvoreni postupak za Rekonstrukciju raskrižja državnih cesta oznaka DC423 i DC514 (Osječka ulica i Sjeverna vezna cesta) u Slavonskom Brodu, tada procijenjene vrijednosti od 4,5 milijuna kuna.
U transformaciju raskrižja bit će uključena i izgradnja pješačkih te biciklističkih staza, kolnih ulaza, oborinske odvodnje te javne rasvjete u tom dijelu grada.
U svakom slučaju, radi se o prometno vrlo važnom dijelu grada jer se u blizini nalazi ulaz na autocestu, a u tom se smjeru kreće i promet prema mjestima smještenima u istočnom dijelu Brodsko-posavske županije. Naviknuli na slične velike i značajne rekonstrukcije prometnih pravaca, Brođani, ali i svi ostali koji svakodnevno prolaze tom dionicom, vjerujemo, imat će dovoljno strpljenja tijekom iščekivanja još jednog gradskog kružnog toka.
Kolovoz se, pritom, pokazao kao izvrstan period za obavljanje ovakvih radova jer većih problema i prometnih gužvi na toj lokaciji zasad nema - dijelom je to, vjerojatno, uvjetovano i odlaskom mnogih građana na godišnje odmore.
Aj ne pravite od buve slona..... radovi se moraju napraviti, promet mora teći... i što sada...preživite par tjedana taj promet i točka... Pa tko pita nas po selima kad kamiondžije lete kako žele po našim cestama...a non stop su neki... Prikaži sve radovi i zaobilazni pravci..te ovaj most..te onaj.. i šta sada?! Napravi se, vrijeme prođe...svi se strpimo i gotovo.
ivomarkic ,ne radi se tu o strpljenju nego o tome kako preziviti ovaj promet .Volio bih vidjeti tebe da ti djeca cim izadu iz dvorista budu na cesti gdje juri kamion ili autobus pa da mora dijete igrati ruski rulet... Prikaži sve dali ce prijeci ili ne , A sto se tice strpljivosti ,pa nije nikakav bed sacekati jedno 3-4 mjeseca dok se radovi ne zavrse !? Ovo uopce nije bio predvideni pravac jer je izvodac radova dogovorio sa gradom da se sav promet preusmjeri preko Bukovlja i to bi bio alternativni pravac koji ima mogucnost primiti sav promet .Medutim niti su postavljeni znakovi kako treba niti ljudi postuju i ove koji su postavljeni a ni policija nije ni jednom bila da obavi barem dnevnu kontrolu protoka vozila ,Ali zato ako ne stavis pojas skacu sa drveta da te kazne . Promet se mogao skrenuti i kroz naselje Babinac al jbga kad gardonacelnik tamo ima prijatelje pa da nebi njma smetao sav taj promet nek smeta nama ,,,. A sto se tice prometa autobusa ...pa zna se kojim gradskim ulicama mogu prometovati .Svaka ulica ima svoju kategoriju i zna se koja moze primiti kakav promet ,Zato nije da je jadan vozac nemocan pa nema kuda nego mu se moze jer je privatnik i dobar sa odgovarajucim organima koji mu zažmire na taka sranja .
Neki "znalci" ovdje nisu upućeni u elementarne stvari. Pokušavaju si dati veliki značaj. Cesta je na području grada, ali pripada, po rangu, na županijsko-državnu razinu...saznajte tko je investitor. Svi se zaklinju da je sve u skladu sa odrednicama struke...Zanimljivo je... Prikaži sve kako su svi nervozni kada se gradi, a znaju biti ljuti kada se ne gradi...Potrebno je biti strpljiv neko vrijeme...Najljepše je žedan biti, a onda hladnu Coca-Colu popiti! Uglavnom, bit će bolje nego što je bilo...Prije sam često bio isfrustriran jer sam morao čekati od 8-10 minuta na raskršću kako bih došao na red. Umrli su semafori i nestale naše frustracije...
Meni nije jasan pjesacki prijelaz na Osjeckoj kod Delta colora. Taj prijelaz je toliko opasan jer se tu ludacki vozi.
Ovo je raskrižje funkcioniralo poprilično solidno. Očito u gradu nisu u stanju ni malo sagledati prometne prioritete. Malo dalje je brodska crna prometna točka - raskrižje, grananje kod Piterije. Katastrofalno neriješen prometni čvor koji vapi za intervencijom, ali valjda je... Prikaži sve to za naše prometne stručnjake prevelik zalogaj.