5023
Prikaza
12
Komentara
SLAVONSKI BROD - Iskolčavanjem je započela gradnja sjevernog traka Svačićeve ulice u Slavonskom Brodu. Podsjetimo, prije nešto više od dvije godine SBplus je najavio kako će u Slavonskom Brodu "zaista graditi sjeverni trak Svačićeve ulice". Tada najavljeno svoje prve prave obrise realizacije dobile je u kolovozu ove godine kada je posao rekonstrukcije Svačićeve ulice u četverotračnu dobio Tomo Opačak.
Naime, pri otvaranju ponuda, koje su uz konzorcij brodskih tvrtki (Poduzeće za ceste d.o.o.; PZC Brod d.o.o. i Feliks Regulacija d.o.o.) dostavili i Osijek kotekst te Cestar izabrana je ona najpovoljnija, a to je bila ponuda konzorcija brodskih tvrtki na čelu s Opačkom. Oni su za rekonstrukciju ponudili 16.4 milijuna kuna što je ponuda koja je za četiri milijuna kuna bila jeftinija od Koteksove, a za 0,8 milijuna kuna povoljnija od ponude Cestara.
Kako god ovih dana izvođač radova krenuo je s pripremnim radovima rekonstrukcije Svačićeve ulice, koji u prvoj fazi obuhvaćaju radove na duljini od jednog kilometra. Inače pri njenoj izgradnji, prema najavama trebalo bi doći do izgradnje kružnog toka kod Željezničkog kolodvora na križanju Svačićeve i Vukovarske, ali i do uklanjanja rotora kod Kauflanda i Konzuma, na mjestu gdje se trenutno kraju privode radovi na izgradnji spojne ceste Gundulićeva-Svačićeva, koja bi stanovnicima Naselja Slavonija II trebala olakšati lakši 'izlazak' s buduće četverotračane Svačićeve ulice.
Izgradnjom sjevernog veznog traka Svačićeve ulice Slavonski Brod dobit će pravu malu aveniju, koju će presjecati više kružnih tokova, a koja će u konačnici dovesti i do dodatnih smanjenja gužvi u Slavonskom Brodu.
Za ulazak u kružni tok iz smjera istoka trebali su ostaviti samo lijevi trak, a desni provesti s vanjske strane kružnog toka do odvojka za podvožnjak za Varoš. Time bi dobili još više na protočnosti s obzirom na količinu prometa... Prikaži sve koja ide tim smjerom. Sam odvojak prema podvožnjaku bi se "podebljao" s još jednom trakom radi lakšeg prestrojavanja, odnosno kako se ne bi ukidala prednost prolaza. Kada se već ne može izbjeći prestrojavanje iz dva u jedan trak, bolje je to učiniti na mjestu gdje je pritisak prometa manji, a to je nakon kružnog toka. Što se tiče privatnog ulaza koji bi se time vjerojatno ukinuo, trebalo bi se pronaći alternativno rješenje, npr. izlaz u Svačićevu malo prije kružnog toka. Ne znam kakva je situacija s vlasništvom u oba slučaja, ali čini se da ima dovoljno prostora za takav zahvat.