1060
Prikaza
9
Komentara
SLAVONSKI BROD - Centar Slavonskog Broda narednih će godina poprimiti novo lice. Bio je i red - kazat će mnogi, referirajući se prvenstveno na pješačke zone i male trgove koji već dugo nisu doživjeli 'makeover'.
U rekonstrukciju će, najavljeno je, Cipelić, Starčevićeva, Mesićeva, a još jedan kružni tok trebao bi biti izgrađen na križanju Gupčeve i Krešimirove.
Još uvijek ima vremena za prijedloge i konstruktivna rješenja ulica u središtu koje će tek doći na red. Jedna od njih je i Ulica Ivana pl. Zajca koja je neobična po mnogočemu. Proteže se od 'Široke' (Ulice Petra Krešimira IV.) pa sve do Šetališta braće Radić. Dijelom je, dakle, namijenjena prometovanju vozila, a dijelom je riječ o pješačkoj zoni.
Rekonstrukcija pješačke zone / Starčevićeve ulice u samom centru grada koju smo nedavno najavili OVDJE, obuhvatit će tek dio Zajčeve - onaj od Mesićeve do Šetališta namijenjen pješacima.
No, problematičan je i dio od 'Široke' do Mesićeve o kojemu smo također ranije pisali, a temom se ponovno bavimo na inicijativu čitatelja.
- Osobno nisam često u gradu ali kada obavim nešto u Fini i želim Zajčevom ulicom krenuti prema Mesićevoj, uvijek me strah da li će me netko automobilom pokupiti na pješačkoj stazi. Sada je prigoda da Grad prilikom uređenja Starčevićeve ulice makne parkirališta ili promet iz Zajčeve ulice. - piše nam naš čitatelj Stipo B.
Prolazak tim dijelom Zajčeve, uistinu, ni za koga nije ugodan. Oni koji tamo parkiraju svoja vozila, neprestano strahuju da će ih vozila koja prolaze 'zakačiti'. Strah je opravdan jer su takva oštećenja, posebice retrovizora, u Zajčevoj gotovo svakodnevna. S druge strane, pješaci uvijek gube. Prolaze li zapadnom stranom ulice, jedva se probijaju između objekata i parkiranih vozila, a prolaze li istočnom, strahuju da će ih pogaziti vozila koja se na stazu 'penju' zbog nedostatka prostora na kolniku.
Biciklistima je, pak, kretanje tom ulicom u cijelosti onemogućeno. Staza nije namijenjena njima, a na kolniku nema dovoljno mjesta. Trenutnim su stanjem, dakle, ugroženi svi sudionici u prometu. Ipak, kako je riječ o samom centru grada i iznimno važnoj i frekventnoj prometnici, stručnjaci će se morati potruditi i smisliti rješenje kojim će biti zadovoljni svi - kako svi sudionici u prometu, tako i stanari, posjetitelji obližnjih poslovnih prostora i slično.
Ulicice u strogom centru grada pretvoriti u pjesacu zonu izuzev dostave i srana, RK Vesna otkuoiti, srušiti i napraviti dvije etaze podzemne i dvije ili tri etaze nadzemne garaze na tom mjestu i bit ce rjeseni svi problemi sa parkiranjem... Prikaži sve u centru. Onaj ko se nece prosetati 100 ili 200m tom ni Bog nemre pomoci.
Definirati pješačku zonu omeđenu korzom, P. Krešimira IV, Skalicinom i šetalištem Braće Radića. Napraviti parkiralište na livadi između Save i GP-a umjesto parkirnih mjesta u pješačkoj zoni. Unutar zone, samo dostava i stanari. Nek se nauče šetati. Ima i livada iza nebodera.
Ova ulica zorno pokazuje koliko se zaduženi za organizaciju života u SB brinu o gradu. Treba pogledati i GUP-ove u zadnjih 25 godina pa vidjeti kako se moglo do ovoga ne doći.
Barakaš, ako si hrvatina, deder nam objasni u par riječi što bi ti učinio u vezi toga...?
Brkice - Sad je malo kasno za neka nježna rješenja. Nije FINA tu od jučer. Moralo se razmišljati zadnjih desetljeća gdje će se korisnici i djelatnici parkirati, a gdje stanari ulice te ima li uopće smisla dozvoliti bilo kakav promet u toj ulici.