Izvođači, ovisno o zahtjevnosti zadatka, imaju rok za izvođenje koji je od dva do sedam mjeseci. Danas potpisani ugovori su, s PDV-om, vrijedni gotovo 4,9 milijuna eura. Šest tvrtki izgradit će gotovo 13 kilometara novih biciklističkih staza.
SLAVONSKI BROD - Ukupno šest izvođača u narednim će mjesecima graditi dijelove slavonskobrodske biciklističke infrastrukture u čak 17 gradskih ulica.
Željka Gavranović / PlusPortal
Nova financijska perspektiva do 2027. godine omogućila je da dosad izgrađenim gradskim stazama (dovršeno oko 16,4 kilometra) bude pridodano još 17 kilometara.
Željka Gavranović / PlusPortal
Od toga će gotovo 13 novih kilometara staza i traka namijenjenih biciklistima biti izgrađeno u sklopu danas potpisanih ugovora. U ime Grada Slavonskog Broda potpisala ih je zamjenica gradonačelnika Marina Martić Puača zadužena za projekte koji se financiraju ITU mehanizmom, a gradonačelnik Mirko Duspara izrazio je pritom zadovoljstvo ugovorenim poslovima, naglasivši kako će radove koordinirati nadležni gradski Upravni odjel kako ne bi došlo do prometnog kaosa u gradu.
Željka Gavranović / PlusPortal
- Izvođači, ovisno o zahtjevnosti zadatka, imaju rok za izvođenje koji je od dva do sedam mjeseci. Danas potpisani ugovori su, s PDV-om, vrijedni gotovo 4,9 milijuna eura. - otkrio je gradonačelnik Duspara.
Željka Gavranović / PlusPortal
Tvrtka Promet građenje iz Požege radit će Bilogorsku, Mrsunjsku, Omišku i Požešku ulicu te Naselje Andrije Hebranga. Zagrebački Strabag dobio je Branimirovu, Šubićevu, Zagrebačku i dio Svačićeve koji još nema biciklističku stazu. Građenje Rašić iz Gornje Vrbe uhvatit će se posla u Zvonimirovoj te ulicama Frana Supila i Franje Marinića, dok će 'domaća' SK Gradnja raditi u Getaldićevoj i Gupčevoj. Također brodska tvrtka Bisektrisa dobila je ulice Pavla Rittera Vitezovića i Vladimira Vidrića, a Niskogradnja Jurčak iz Požege Ulicu Mihovila Pavlinovića.
Željka Gavranović / PlusPortal
Gradonačelnik Duspara izvođače je pozvao neka se prijave i na buduće natječaje za nastavak izgradnje biciklističke infrastrukture.
Radovi bi trebali biti dobro koordinirani,a početak gradnje trebao bi se izbjegavati uoči i tijekom božićnih blagdana na pravcima kao što su Zagrebačka i Gupčeva - sve u svrhu izbjegavanja prometnog kaosa.