SLAVONSKI BROD - Jedan od ugovora koji su predstavljeni krajem prošloga tjedna odnosio se i na dodjelu bespovratnih sredstava Gradu Slavonskom Brodu za projekt izgradnje mreže biciklističke infrastrukture na području grada. Ugovor su predstavnici Slavonskog Broda potpisali s Ministarstvom regionalnog razvoja i fondova Europske unije te Središnjom agencijom za financiranje i ulaganje.
Podsjetimo, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, u ulozi Upravljačkog tijela za Operativni program ,,Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.", donijelo Odluku o financiranju projektnog prijedloga „Izgradnja mreže biciklističke infrastrukture na području grada Slavonskog Broda" u ukupnom iznosu od gotovo 21.5 milijuna kuna. Riječ je o projektu koji se realizira kroz ITU mehanizam. Inače, ukupna vrijednost ovoga projekta, čiji je korisnik Grad Slavonski Brod, a njegov partner gradska Razvojna agencija, iznosi nešto malo više od 25 milijuna kuna.
Provedbom ovoga projekta Brođani će dobiti gotovo 16 i pol tisuća metara novih biciklističkih staza, što će, uvjereni su u Gradskoj upravi, doprinijeti povećanju broja biciklista koji će ovo ekološko prijevozno sredstvo puno više nego do sada koristiti u dnevnim putovanjima, što u konačnici treba dovesti i do manjeg korištenja osobnih automobila a time onda i smanjenja zagađenja zraka.
U sklopu projekta bit će postavljena i nova prometna signalizacija, kako vertikalna, tako i horizontalna čime će se povećati sigurnost biciklista u prometu, ali i smanjiti broj nesreća u kojima sudjeluju biciklisti. Naravno, pod uvjetom da se postavljenih znakova budu pridržavali. Jer, ruku na srce, i sada veliki broj biciklista - što iz nemara, a što iz neznanja - ne drži se prometnih pravila i propisa, koji za njih, kao sudionike u prometu, vrijede jednako kao i za sve ostale.
Stoga nije zgorega za podsjetiti da se, na postojećim, ali i novim stazama koje će biti izgrađene, biciklisti moraju držati određenog pravca kretanja. Kod prelaska kolnika, tamo gdje ima biciklistički prijelaz dužni su stati te nakon što se uvjere u sigurnost, mogu se prevesti na drugu stranu. U situacijama gdje na kolniku nema biciklističkog nego je postavljen isključivo pješački prijelaz, dužni su sići s bicikla te kad se uvjere u mogućnost sigurnog prelaska, gurajući bicikl mogu prijeći na drugu stranu te nastaviti vožnju biciklističkom stazom. Vjerujemo kako će s rastom mreže biciklističkih staza, a posljedično tome i učestalijem korištenju ovog prijevoznog sredstva i educiranost ali i pažnja biti na višoj razini od dosadašnje. U prvom redu radi sigurnosti svih sudionika u prometu.
Popis ulica obuhvaćenih projektom:
1. Aleja Miroslava Krleže - ukupne duljine zahvata: 1.964 metara,
2. Borovska ulica i Ulica Hanibala Lucića - ukupne duljine zahvata: 720 metara,
3. Ulica dr. Mile Budaka – istok - ukupne duljine zahvata: 1.218 metara,
4. Ulica dr. Mile Budaka – zapad - ukupne duljine zahvata: 474 metara,
5. Ulica Eugena Kumičića - ukupne duljine zahvata: 2.095 metara,
6. Ulica Josipa Bašića - ukupne duljine zahvata: 761 metara,
7. Ulica Josipa Runjanina - ukupne duljine zahvata: 887 metara,
8. Ulica Svetog Antuna - ukupne duljine zahvata: 2.275 metara,
9. Vinogradska cesta - ukupne duljine zahvata: 3.135 metara,
10. Vukovarska ulica - ukupne duljine zahvata: 255 metara,
11. Zagrebačka ulica - ukupne duljine zahvata: 2.630 metara.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -