3783
Prikaza
10
Komentara
SLAVONSKI BROD - Na popisu gradskih projekata za 2019. godinu svakako je među najbitnijima obnova Autobusnog kolodvora Slavonski Brod, za koju je predviđen iznos od dva milijuna kuna. Tu vijest ove godine nadopunjuje i ona o tomu da će slavonskobrodski Autobusni kolodvor, 2. veljače ove godine, obilježiti pedesetu obljetnicu izgradnje te kontinuiranog rada i djelovanja.
Naime, davne 1969. godine izgradilo ga je poduzeće „Komunalac", današnje istoimeno Trgovačko društvo, u čijem sastavu uspješno posluje sve ove godine - izuzev perioda od 2004. do 2018. godine, kada je bio u koncesiji požeškog APP-a. U studenom prošle godine, kolodvor je „vraćen" na upravljanje svojem vlasniku.
- Autobusni kolodvor danas je u okrilju matične tvrtke koja mu daje novo ruho tako da opet ima svoje lice i naličje. Usporedno s početkom 2019. godine, krenuli smo s radovima na uređenju samog Kolodvora pa danas možemo vidjeti konačno osvježeno lice čekaonice, kao i pratećih prostorija same zgrade, dok veće zahvate možemo najaviti za proljeće. Moram istaknuti kako su se svi prijevoznici, korisnici usluga Autobusnog kolodvora, pozitivno izjasnili na naš upit o nastavku suradnje s TD „Komunalac" te pristali na prodaju autobusnih karata. U završnoj smo fazi pregovora s jednom velikom prodajnom platformom putem koje ćemo moći korisnicima ponuditi kupnju autobusne karte za destinacije širom Europe. - istaknuo je Pero Jelinić, dipl. oec., direktor T.D. „Komunalac".
Podsjetimo kako je s perona broj jedan, davne 1969. godine, autobus poznate hrvatske prijevozničke tvrtke „Čazmatrans", na relaciji Slavonski Brod - Harkany - Pecs, prvi krenuo put Mađarske i tako svakodnevno prometovao do 1991. godine. Višegodišnja uspješna poslovna suradnja s vodećim prijevozničkim tvrtkama poput „Čazmatransa", „Croatia busa", „Panturista", „Slavonija Busa" i mnogim drugima, odvija se i danas na obostrano zadovoljstvo.
- Danas imamo 135 dolazaka i 150 polazaka u domaćem i inozemnom prometu. Karta više traži se za inozemstvo, poglavito za gradove u SR Njemačkoj, gdje svakodnevno imamo redovne linije. Kako se naš grad nalazi prostorno na jako dobrom položaju, to nas svrstava u jednog od najvećih tranzitnih kolodvora u Hrvatskoj. Najveća frekvencija putnika je u smjeru Zagreba i Osijeka, nešto manje u smjeru Jadrana, a vrijedno je istaknuti kako, uz polaske prema zapadnoj Europi, postoje linije i prema istočnoj Europi; Srbiji, Makedoniji i Kosovu. Cijene karata različite su i ovise o prijevozniku, a svim našim putnicima prepuštamo odabir prijevoznika koji nude popuste na svim domaćim i inozemnim linijama. Popuste najčešće ostvaruju studenti, umirovljenici i osobe starije od 60 godina.- za SBplus kazao je Mario Marić, voditelj Komunalčeve Radne jedinice Autobusni kolodvor i dodao kako je broj putnika svakodnevno u porastu, osobito u dane vikenda i blagdana.
Zanimljivo je kako okosnicu rada slavonskobrodskog Kolodvora čini tek šestero djelatnika, profesionalaca u svom dugogodišnjem radu, od kojih su Jasminka Tomić i Darko Gačić inženjeri prometa, Marina Mandir i Vera Liović - prometnice, Ankica Opačak i Jasminka Marinović - blagajnice, na čelu s mladim voditeljem Marijem Marićem.
Bitna informacija za građane je i to da Autobusni kolodvor ima novi broj koji je svakodnevno dostupan do 22 sata za sve telefonske informacije, a glasi: 060 810 810.
Iskreno jos malo nece nitko ni putovati jer je sve manje ljudi u gradu. Ne znas da li je gori zeljeznicki ili autobusni kolodvor. Svi poslovi u gradu i zupaniji se baziraju samo na obnova zgrada, skola, vrtica koje se... Prikaži sve rade kao i ceste da se malo malo obnavljaju. Ali da li se itko od njih pita za koga to rade. Za penzionere kojih ima sve vise, jer iskreno vise vidim njih po gradu nego mlade. Znaci kompas nasih "milih" glavesina je totalno izgubio smjer. Kad samo vidim ove satove po gradu koji se kvare malo malo, vidim zapravo koliko kasnimo za buducnosti i tehnologijom. Grad je izgubio svoj identitet, pogledajte ljude oko sebe kad idete na posao, puni ocaja i izgubljenosti na licima im se vidi. Prelaze pjesacke a vozaci im psuju i sviraju sto bas sad prelaze pjesacki. Svi zure stalno nekud i gaze oko sebe. Nestala je ljudskost i postovanje u gradu a i dalje isto tako. Pravi smo zatucani Slavonci, puni ponosa a nemamo pojma o nicemu.
Slazem se s vecinom komentara. TAMARIS, upravu si. Sto se tice Kolodvora i obnove, zavisi sto je gradu prioritet. I na kojem je mjestu prioriteta u gradu. Ako imaju milijuni kuna za obnovu Kuce Brlic, za djecji sportski vrtic u... Prikaži svertic u bivsoj dvorani Sokol, za obnovu Hrvatskog doma, itd.. a za Kolodvor se izdvoji svega 2 milje kuna, pretpostavljam da gradu nije u interesu kompletno uredit cijeli taj prostor, koji je kako Boris kaze, u uzasnom stanju. Nije u pitanju sama zgrada kolodvora, nego opcenito taj prostor koji je zapusten. Peroni su eno sad pod vodom gdje autobusi stoje. To je ulaz u grad, i trebalo bi na nesto licit.
ivomarkic@ ne podvaljujem , ja volim svoj grad, ali ako ne možeš kupiti kartu za bus osim za gotovinu je problem jer ne radi se tu o meni nego i o drugim koji su u prolazu i treba im karta... Prikaži sve , znači moraju otići do grada , ili da se ispravim, mogu i na Tisku dignuti gotovinu da mogu kupiti kartu za put dalje. Ja kao građanin sam nebitna, malo koristim usluge kolodvora. Parkiralište je katarstofa a sad su uređivali tu Svačićevu. Sam Trg hrvatskog proljeća izgleda zastrašujuće loše a složit ćete se ili ne , ali kolodvori su nekom prva slika grada. Neki dan su službe vodovoda skidale vodu sa krova , a oni farbaju čekaonicu, nelogično ali ajd , prave dvostruke troškove. A Grad, ako tako misli da treba novi, nek aplicira na Eu fondove za gradnju kolodvora, zašto bi išlo iz proračuna.
tamaris@ . .pokušavaš podvaljivati i minimizirati pokušaje Komunalca da od ruine napravi nešto. Komunalac je preuzeo autobusni kolodvor krajem 11. mjeseca prošle godine, tek kad su se ispunili svi mogući formalni zahtjevi koje je propisala država. A znamo kako to... Prikaži sve funkcionira. T-Com, internetski provider, odugovlačio je s priključcima, pa interneta nije bilo. Oni su zahtjevali da se briše APP, a postavi Komunalac kao korisnik. Naše banke su jako brze s pos uređajima, a i ovisni su o internetskim vezama. Nije tu krivnja Komunalca. Spominješ bankomate, kao, nema niti jednoga u blizini. Komunalac ne može dati nalog nekoj banci da postave bankomat. Banke će ga postaviti, ako im to odgovara i imaju interesa. Postavlja se pitanje koju banku prihvatiti. Tamo se pojavljuju putnici koji pripadaju nekim drugim bankama. Ja zasigurno ne bih dizao lovu na tom bankomatu, ako nije bankomat moje banke. Zašto bih dizao lovu tamo, a banka , čiji je bankomat, uzme ti određenu, veću lovu za svoju uslugu! Inače, odluku o gradnji novoga autobusnog kolodvora, ili dotjerivanju ovoga staroga donijet će gradsko vijeće...Osobno, ja bih volio kada bi se pojavile mogućnosti za gradnju novog kolodvora, tada bi nestalo i daščice kojom zatvaraju rupu da im ne pobjegne topli zrak iz blagajne. Uglavnom, pokušavaš biti pametna/pametan, a ispade osoba koja ne voli Brod. Iz kojih razloga? I na kraju, da grad ima love, misliš li da se ne bi izgradio novi autobusni kolodvor u najkraćem roku?