SLAVONSKI BROD - Prihvati li Gradsko vijeće Slavonskog Broda, na sjednici zakazanoj za petak, 29.11. u 9 sati, prijedlog gradskog Stručnog vijeća za koncesiju, usluge javnog gradskog prijevoza, nakon što im je istekla dosadašnja petogodišnja koncesija, više neće obavljati Terzić bus.
Naime, nakon što je dosadašnjem prijevozniku istekla koncesija Grad je, sukladno zakonskim odredbama, raspisao Obavijest o namjeri davanja koncesije za prijevoz putnika u javnom prometu na području Slavonskog Broda. Na raspisanu obavijest javila su se tri ponuditelja: dosadašnji koncesionar, auto prijevoznički obrt „Terzić bus" iz Slavonskog Broda, zatim Slavonija bus d.o.o. iz Velike Kopanice te požeški APP d.d.
Kriterij za odabir novog koncesionara bila je ekonomski najpovoljnija ponuda. A to je, prema izvješću Stručne komisije, bila ponuda APP. Iako su sve tri tvrtke na vrijeme priložile urednu dokumentaciju komisija je kod kriterija za odabir ekonomski najpovoljnije ponude analizirala prema kriteriju ekonomičnosti maksimalnih očekivanih troškova, traženog iznosa na ime godišnje dobiti te prosječne starosti vozila. Iz priloženih tabela vidljivo je kako su maksimalni očekivani trošak, kanidirane tvrtke iskazale u slijedećim iznosima:
1. APP - 4.895.498 kuna
2. Terzić bus - 5.045.833,33 kuna
3. Slavonija bus - 6.382.259,51 kuna
Kod iskazivanja iznosa na ime godišnje dobiti u svojoj ponudi 'natjecatelji' su naveli iznose od:
1. APP - 666.990 kuna
2. Slavonija bus - 771.850 kuna
3. Terzić bus - 3.365.833,33 kune
Prema prosječnoj starost vozila maksimalan broj bodova, deset, dobila je Slavonija bus, APP je dobio 7,26 a Terzić bus 5,90 bodova.
Na kraju je, ipak, ukupno najveći broj bodova, prema rangiranju valjanih ponuda temeljem kriterija za odabir ekonomski najpovoljnije ponude, pripao APP. Stručna komisija ponuditelje je, u ukupnom poretku rangirala:
1. APP d.d. - 97,26 bodova
2. Slavonija bus d.o.o. - 80,97 bodova te
3. Terzić bus - 77,77 bodova.
Za krajnje korisnike usluga javnog gradskog prijevoza, kada su u pitanju linije, ne bi trebalo biti izmjena. Ostaje ih osam i to Linija 1 - Vinogorje, Linija 2 - Podvinje, Linija 3 - Brodski Varoš, Linija 4 - Šestinac , Linija 5 - Jelas, Linija 6 - Bjeliš,. Linija 7 - brdska, linija 8 - Došenova - Livada.
Besplatan prijevoz i dalje bi trebali imati dragovoljni davatelji krvi (muškarci s 35 i više darivanja krvi, žene s 30 i više darivanja krvi), te djeca do 7 godina uz pratnju roditelja, a moći će ga ostvariti i umirovljenici s primanjima do 2.500 kuna kao i starije osobe bez primanja (žene od 60 godina, muškarci od 65 godina.
Koncesija se daje na pet godina.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -