SLAVONSKI BROD - Građani Slavonskog Broda, kao i putnici koji kroz njega prolaze, svjedoci su dinamične izgradnje prometne infrastrukture te drastičnih promjena u nadzoru i regulaciji prometa.
Najuočljivije promjene odnose se na uvođenje brojnih kružnih tokova, ili popularnih „rotora", zbog čega neki sugeriraju kako prvi Brođanin, gradonačelnik Mirko Duspara, radi nekih osobnih interesa, provodi 'rotorizaciju' na prometnicama Slavonskog Broda.
Drugi prometni trend, svojevrsna kopenhagenizacija Slavonskog Broda, odnosno drastično povećanje biciklističkih staza, također je prouzrokovala brojne polemike među građanima.
Kako mi u Hrvatskoj, često, sami sebi zakompliciramo život, nema jednog glavnog i odgovornog za implementiranje prometnih rješenja u nekom gradu, već je uspostavljen poprilično složen sustav višerazinskog odlučivanja. Čak niti gradonačelnik nema ovlasti samostalno donositi odluke o gradskom prometnom pejzažu.
Zbog toga, o prometnim rješenjima razgovaramo s Franjom Galićem, voditeljem odsjeka za sigurnost cestovnog prometa Policijske uprave brodsko-posavske, odsjeka u kojem se odobravaju sva predložena prometna rješenja na našem području.
Tko planira i "naručuje" pojedina prometna rješenja? Jesu li upravo ta rješenja - u prometnoj teoriji i praksi - dobra i poželjna za Slavonski Brod, kao i odgovre na niz drugih pitanja vezanih uz ovu temu pogledajte u trećem video prilogu rubrike 'drukčije', koju je nedavno uveo SBplus.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
homebox18.07.2015. u 15:29
Pokušajte biciklom doći iz centra u MO "Mali Pariz". Kad prođete podvožnjak. biciklistička staza na novom privremenom rotoru vodi vas na pješački nogostup. A to je kažnjivo. Svi oni čija djeca biciklima idu u srednje škole moraju biti zabrinuti. Prije... Prikaži svee sam osuđivao bicikliste koji voze pješačkim stazama. Više ne. Prijatelj mi je u Kumičićevoj ulici propisno vozio bicikl i pri mimoilaženju kamion ga ja udario u lakat. Skoro je pao pod kamion. Danas je na našim cestama puno mladih, neobuzdanih i neiskusnih vozača kamiona, autobusa, taksija i osobnih automobila koji voze brzo i riskantno. U gradu izbjegavam koristiti automobil i koristim bicikl kad god mogu, ali sve je riskantnije za bicikliste. Na žalost i biciklisti se ne ponašaju uvijek odgovorno. Puno se dobrih stvari napravilo u poboljšanju prometa u gradu. Biciklističke staze treba prvo graditi tamo gdje su najpotrebnije, a to su glavne i najprometnije ulice u gradu. Daleko manja potreba je crtati biciklističke trake po Korzu i centru. Nikako mi nije jasno da se u Kumičićevoj ulici proširenjem pješačkih staza ne mogu napraviti i biciklističke staze. Ili uz cestu. Npr. automobili bi se mogli ispred kuća parkirati paralelno sa cestom ili u dvorištima. Trava pred kućama ionako ničemu ne služi. Po potrebi moglo bi se i zaobići neko veliko drvo... Naravno, to je posao za prometne znance, ali posao koji se hitno mora odraditi.
-
manemoj18.07.2015. u 14:03
Mjesecima se u medijima milioni "prometnih stručnjaka" u SBrodu natežu oko tih rotora i podvožnjaka....vako valja, vako ne valja, ja bi vako, ja bi nako..mi bi vako, mi bi nako, a sada kad vam je čovjek pokušao objasniti neke stvari..sad... Prikaži sve vam je dugačak.....video!!
-
brodskodijete18.07.2015. u 11:36
Nisam ja reko da treba odlucivati jedan gradonacelnik ili nedaj boze lokalni serif nacelnik , vec na nivou zupanije neki ured , kao sto imas min poljop pa na nivou zupanije savjetodavnu agenciju selekcijsku, min zdravlja pa na nivou zupanije... Prikaži sve hitne.., policiju pa na nivou zupanije pol upravu..
-
Kometa18.07.2015. u 11:35
Solidno u svakom smislu. Galić je već pronašao alternativu za policijski posao. Čovjek u dokolici piše romane, a Mazurek bi mogao konkurirati kod Galovića na SBTV-u na mjestu reportera umjesto nedostajuće nam Darije Jakičić. Da je ovaj ipak predugi intervju... Prikaži sve bio prekidan snimcima lokacija o kojima su stručnjaci pričali, mogao bi se prodati CNN-u, he, he...
- Prikaži sve komentare
-