AP/SBplus
2358
Prikaza
3
Komentara
SLAVONSKI BROD - Među 5000 površina u više od 80 gradova koje 'drži' Europlakat d.o.o. (vodeća tvrtka u kategoriji vanjskog oglašavanja u Hrvatskoj), nalazi se i takozvana 'billboard' površina na Šetalištu braće Radić u Slavonskom Brodu - između keja (šetnice) i zgrade Kazališno-koncertne dvorane.
S obzirom na nisku razinu pismenosti koju Hrvati svakodnevno demonstriraju na društvenim mrežama, posebno raduje činjenica da je ta vrhunska firma odlučila svoje najveće prostore za oglašavanje 'potrošiti' na kampanju 'Pametni plakati za pametno društvo'. Dakako, time su i sebi učinili veliku reklamu jer su pokazali snagu takvog oglašavanja i slanja upečatljivih poruka na dobrim lokacijama.
Hrvatski jezik mnogima se čini kompliciranim i teškim, no njegovo bogatstvo leži upravo u toj posebnosti i poznavanju/istraživanju iste. Plakati u Slavonskom Brodu podsjećaju kako jezik i domovinu, primarno, treba voljeti znanjem odnosno (dobrim) poznavanjem onoga što je u njihovim temeljima.
Hrvatski jezik nije težak. Osim onima koji više vole srpski ili onu nakaradu nazvanu srpskohrvatski ( nekadašnji ministar jovanović po čijem zločinačkom uplivu naša djeca uče srpskohrvatski).