SLAVONSKI BROD - Jučer u 20.20 tijekom vožnje vlaka 6326 (Strizivojna-Vrpolje 19.40 – Osijek 20.30) došlo je do kvara između kolodvora Đakovo i Osijek.
Zbog navedenog je po putnike i vlak koji je ostao u kvaru upućena pomoćna garnitura kojom su putnici prevezeni u Osijek, a vlak u radionicu na popravak. Vlak je u dolasku u kolodvor Osijek kasnio 96 minuta. - potvrdili su iz Putničkog prometa Hrvatskih željeznica.
Putnici imaju pravo na odštetu.
- Sukladno Uredbi (EU) 2021/782 Europskog parlamenta i Vijeća od 29. travnja 2021. o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu, putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje. Za kašnjenje od 60 do 119 minuta naknada se isplaćuje u visini od 25 posto cijene karte. Ispričavamo se putnicima i molimo ih za razumijevanje. - kazali su iz HŽ-a.
Osim toga, zbog povećanog broja putnika koji navedenim vlakom putuju nedjeljom, HŽPP planira novi niskopodni vlak na toj relaciji s većim kapacitetom ili dva dizel-motorna vlaka serije 7121.
- Nažalost, s obzirom na cikluse održavanja, jučer je u sastav bio uvršten jedan vlak serije 7121. Kondukter je informirao putnike o kvaru, no s obzirom na veliki broj putnika u vlaku, moguće je da svi putnici nisu dobili pravodobnu informaciju zbog čega im se još jedanput ispričavamo. - poručuju iz HŽPP-a.
Podsjetili su pritom kako projekte besplatnog prijevoza mogu koristiti djeca, učenici, redovni studenti, umirovljenici i osobe starije od 65 godina. No, s obzirom na nepouzdanost i situacije poput nedjeljne, teško je očekivati da će željeznički promet hrvatskim putnicima ikad biti prvi izbor.
Iz HŽPP poručuju kako se to trude promijeniti.
- HŽPP kontinuirano nabavlja nove vlakove. Trenutačno je u prometu 70 novih niskopodnih vlakova. U 2026. u prometu će biti 6 elektrodizelskih vlakova za povezivanje Zagreba i Splita, a u 2027. i 2028. na prugama će biti dodatnih novih 13 vlakova (5 elektrodizelskih, 4 elektrobaterijska i 4 baterijska vlaka). - zaključuju svoje današnje priopćenje.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
PezdenKvicur10.11.2025. u 15:09Što reći za HŽPP? Jednostavno sramota. 6 godina sam putovao vlakom na relaciji Slavonski Brod - Osijek i obrnuto, nikada da su poslali novi niskopodni vlak pa makar elektrodizelski jer pruga od Strizivojne prema Osijeku je neelektrificirana. Davno su već... Prikaži sve mogli izgraditi drugi kolosijek i elektrificirati prugu od Strizivojne preko Đakova do Osijeka kako bi novi niskopodni vlakovi mogli voziti od na toj dionici pruge. Također ništa bolja pruga nije ni od Osijeka prema Vinkovcima koja je isto jednokolosječna i neelektrificirana, a najgori dio vožnje vlakom definitivno je između Ernestinova i Laslova gdje vlak vozi 40 km/h. Žao mi je novih generacija koje moraju prolaziti jednak tretman s vlakovima HŽ-a.
-