SLAVONSKI BROD - Plaćali račune na kioscima Tiska, u gradskim blagajnama, poslovnicama Pošte, internet ili mobilnim bankarstvom,... greške su uvijek moguće. Često dolazi do pogrešno utipkanog broja - bilo da je riječ o modelu plaćanja, pozivu na broj, cifri ili nekoj drugoj bitnoj stavci - ali greška je ponekad i u samom izdanom računu, primjerice - u barkodu koji očitavamo s uplatnica.
Zbog svega navedenog što je tek dio mogućih scenarija, sve je plaćene račune odnosno dokaz o tom podmirivanju računa, potrebno čuvati neko vrijeme.
Mnogi tom 'kalendaru' ne vjeruju pa račune čuvaju i po tri desetljeća ili, pak, čitav život.
Više saznajte OVDJE.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
kresimirf03.03.2023. u 18:35
Na svakom računu piše rok plaćanja i to je OK...No, negdje na računu trebalo bi OBVEZATNO stajati: svi vaši prethodni računi su plaćeni. Posljedično tome trebali bi čuvati samo tu posljednju uplatnicu, dakako mora biti plaćena, kako bi na slijedećem... Prikaži sve računu stajalo opet ono: svi vaši prethodni računi su plaćeni...Neke firme to čine, ali ne sve...Zašto?
-