JUTROS, u srijedu 18. ožujka 2020. godine gospodnje - u jeku straha nekih ljudi (i) od 'sudnjeg dana' - u vrijeme, dakle, kad niti na ovim prostorima nema čovjeka koji nije zabrinut za sudbinu svojih najbližih, oni se odlučiše opću nesreću okrenuti u svoju 'sreću'.
Sumnjam da će, u ovom slučaju, nekome pasti na pamet teza kako je "i loša reklama - dobra reklama". Jer ovo je te hijensko lovljenje žrtve, a ne dobra reklama.
Unatoč upozorenjima svjetske i domaće zdravstvene pameti - koja neprestano ponavlja kako nije dobro koncentrirati ljude - oni, svim hrvatskim medijima, dostavljaju vijest o "važnosti rada njihovih trgovina za vrijeme epidemije" (sic!).
Evo što pišu: "Asortiman koji Pevex prodaje u svojim maloprodajnim trgovinama od vitalne je važnosti za smanjenje vala epidemije Covid-19 virusa na građevinski sektor", bezmalo, tvrde kako je njihov asortiman roba upravo otkriveni lijek protiv koronavirusa.
"To se posebno odnosi na male poduzetnike i obrtnike kojima je potrebno omogućiti nesmetani nastavak rada. U ovom trenutku tvrtka Pevex surađuje s preko ... pravnih subjekata. Također, smatramo kako se ne smijemo zavaravati mišlju da će država moći odgovoriti brojnim zahtjevima koji bi omogućili gospodarski oporavak."
Dakle, govore oni malim poduzetnicima i obrtnicima, Država će vas ostaviti na cjedilu. Od nje nikakvu pomoć nećete dobiti ako smanjite obujam poslovanja ili, ne daj Bože, na neko vrijeme, potpuno obustavite sve radove. Zbog toga, kupujte kod nas i radite kao da se ništa ne događa. Ne slušajte struku i državu - slušajte nas, kliču oni i nastavljaju samohvalom o sebi i svojim planovima koje, dakako, nećemo prenositi jer su u funkciji besplatne raklame za tu tvrtku.
Ovu dosjetku - da i opću nesreću iskoristi za očuvanje razine rasta i, u konačnici, profita tvrtke - ponosno je potpisao Jurica Lovrinčević, predsjednik Uprave. "Svaka čast!" - na svom portalu novac.hr - kliknuli su korporativci iz Hanza medija grupe.
Da je čovjek zaista mislio kako je upravo njegov "asortiman ... od vitalne važnosti za smanjenje vala epidemije Covid-19 virusa", svoju ideju uputio bi Kriznom stožeru, a ne novinarima. Od Kriznog stožera bi zatražio ekskluzivan gospodarski status, a ne od novinara besplatno javno, višemilijunsko, spominjanje njihova imena. Dakle, besplatnu reklamu.
Za razliku od Jurice, sumnjam da će, u ovom slučaju, nekome pasti na pamet teza kako je "i loša reklama - dobra reklama". Jer ovo nije dobra promidžba, dobrih roba i usluga, dobre tvrtke, nego tek hijensko lovljenje žrtve.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Stipe18.03.2020. u 14:41
Ljudima će i dalje pucati cijevi, odlaziti instalacije, čepiti se odvodi, popuštati pipe, otkazivati grijanja. Netko to s nečim mora popraviti. Trebale bi biti bar neke dežurne trgovine ovog tipa. Danas mi dođe čovjek iz HEP-a provjeriti stanje na brojilu... Prikaži sve iako redovito dojavljujem stanje preko HEP-ovog weba. Očito je to baš sada jako bitno, bitnije nego nekakvi virusčići. Život ide dalje, bez obzira na epidemiju.
-
Marina15_0618.03.2020. u 14:06
Kako vas nije sram na ovakav način blatiti jednu od rijetkih kompanija koja je u Hrvatskom vlasništvu i zapošljava više od 2000 ljudi?! Zatvaranje ovakvih dućana nije veliki gubitak samo za njih, već i za sve male poduzenike kojima su... Prikaži sve oni glavni izvor prihoda.
-
legalega202018.03.2020. u 13:37
Idiotarija od članka. Evidentno je da kompanija razmišlja društveno odgovorno. Pa pogledajte Njemačku i njihove propise. Svaka čast Upravi Pevexa!
-