AP/SBplus
1925
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Uslijed olujnog nevremena koje je prošloga tjedna snažno zahvatilo grad Slavonski Brod (i okolicu) privatni i javni objekti pretrpjeli su znatnu štetu dok je oluja najrazorniji učinak pokazala na stotinama gradskih stabala, pogotovo u strogom centru grada.
Zahvaljujući angažmanu gradskih trgovačkih društava, naporima Javne vatrogasne postrojbe, poduzeća za održavanje gradskih cesta, ali i pripadnicima Hrvatske vojske, učinjen je prošli tjedan veliki posao na raščišćavanju prometnica, pješačkih staza i drugih javnih površina.
Veliki posao obavila je i HEP-Elektra Slavonski Brod koja je morala, zbog velikih posljedica nevremena, na teren slati ljude koji to inače ne rade kako bi se što prije elektroenergetski sustav vratio u normalu. Zbog prenapregnutosti sustava i znatnih šteta na mreži bilo je i određenih poteškoća u komunikaciji prema građanima od strane HEP-a jer je poziva bilo sa cijelog distribucijskog područja koje pokriva Elektra Slavonski Brod.
Naravno i druge žurne službe (policija, Zavod za hitnu medicinu, Opća bolnica "Dr. Josip Benčević, HGSS...) su uložile značajne napore kako bi pomogli građanima u nevolji.
A da problema u gradu sa posljedicama olujnog nevremena još uvijek ima svjedoče i fotografije koje nam je poslao čitatelj. Također, opisao je o čemu se radi.
- Znam da je za gradske službe, ovih dana pakao, ali nije sve do njih... Kao naprimjer most kod kružnog toka Mikrorajon... Nanosi limenih ploča poskidanih za prošlotjednih dana leže uz stupove mosta. I sakupljaju razni otpad. Do sljedećeg nevremena i jake kiše znatno smanjuju protok. - napisao nam je čitatelj PlusPortala.
Doista, ovaj problem nije u nadležnosti Grada Slavonskog Broda i gradskih poduzeća već Hrvatskih voda pa je za očekivati da će Glogovica ispod mosta na Mikrorajonu biti uskoro očišćena.
A često građani ne znaju u čijoj je nadležnosti HEP, Hrvatske vode. Hrvatske šume, Hrvatske ceste, zdravstveni sustav pa se nerijetko obraćaju za informacije Gradu Slavonskom Brodu. Onda gradske službe traže od tih državnih ili županijskih institucija određene informacije kako bi ih dostavili građanima. A to nije dobar put komuniciranja.
Bilo bi dobro kada bi svi javni subjekti ažurnije objavljivali informacije o svojim aktivnostima, a posebice o problemima u svojoj nadležnosti jer na taj će način spriječiti zagušivanje komunikacijskih kanala, a građani će dobiti na vrijeme tražene informacije.
Bez obzira koliko teška bila situacija, ako je informacija pravodobna građanima će biti jasnije kako dalje postupati. Primjerice, u slučaju dugotrajnijeg nedostaka struje, vode, plina i sl. građani mogu poduzeti aktivnosti kako bi ublažili te probleme ili eventualno tražiti pomoć od drugih institucija (Država, Županija, Grad, Općina itd.).