/ 44
6302
Prikaza
14
Komentara
SLAVONSKI BROD – Tri od četiri za javnost, čini nam se, najvažnija trenutka u izgradnji podvožnjaka ispod željezničke pruge u Osječkoj su ulici od večeras iza nas. Nakon početka radova i probijanja tunela podvožnjaka ispod pruge, asfaltiranje u cijeloj duljini treća je važna referentna točka. Dakako, asfaltiranje prvoga, grubog sloja asfalta u duljini 335 metara i širini 6,25 metara vrijednim djelatnicima je brodskoga „Cestara" tek jedan u nizu sličnih, a za izvođače na ovom gradilištu jedan od najjednostavnijih poslova. Kako bi se došlo do te faze, valjalo je uložiti puno znanja, rada, energije i – novaca.
Kakogod, asfaltiranje je cijeli dan trajalo i završilo je kad se već spustio mrak, a kiša taman počela sipiti. I sve to, kao i ostali poslovi na gradilištu, uz budno oko šefova, inspektorâ, nadzornikâ. Pa i onih koje je poslao investitor, Hrvatske ceste.
Dozvoli li vrijeme, već sutra će „Cestar" moći pristupiti postavljanju završnog sloja asfalta. A sutra bi trebale biti ugrađene i tri crpke u crpnu postaju.
Radovi na servisnim cestama s južne strane podvožnjaka i na spoju Lanosovićeve i Željezničke, te još poneka sitnica na ostalim servisnim cestama i pješačko-biciklističkim stazama kontinuirano su u tijeku. Jednako kao i radovi na pješačko-biciklističkom pothodniku.
Dakle, stanje na gradilištu, unatoč nepovoljnim vremenskim prilikama tijekom većeg dijela zime, osobito u veljači i prvom dijelu ožujka, potpuno je usklađeno s vremenskim planom pa se, nakon inspekcijskog nadzora, očekuje stavljanje podvožnjaka u status probnog rada, odnosno testiranja. Radovi će biti potpuno gotovi i gradilište zatvoreno tek nakon ishođenja uporabne dozvole, a preduvjet za nju je tehnički pregled i zaključak tog pregleda u kojem neće biti većih nedostataka. Bit će to četvrta, i javnosti najvažnija, referentna točka.
Video: Asfaltiranje podvožnjaka (5'20'').
De ljudi, nemoj te se glupirati. Podvožnjak nije ništa uži od onog u Kumičićevoj, ali onaj je "plići" pa nemate osjećaj da su jednako uski/široki. Osim toga, širi nije mogao ni biti, jer su s obje strane podvožnajka ceste ispred... Prikaži sve kuća, koji se spajaju na Željezničku i Lanosovićevu ulicu. Malo treba promućkati (mozak) prije upotrebe!
50 km na sat je dopustena brzina u gradu, a moze se voziti i desetak km brze do nekih 60 km/h! S jedne strane podvoznjaka semafor..s druge strane rotor..stoga ce brzina od 60 km/h biti dovoljna za proci tom dionicom... Prikaži sve ceste! Ako se vozac slepera ili auta sa 60 km/h ne moze sigurno mimoic ispod podvoznjaka treba mu trajno uzet vozacku kao i onima koji tamo budu jurili sa 200 km/h! Trebali su dolje odmah montirati lezece policajce jer se pojedincima uvijek negdje zuri!
Nemojte se sad tu preseravat s komentarima, glumit tu nešto MANEMOJ, nisu ga trebali napravit da se može kroz njega 200 na sat, al da se možda moglo mapravit pol metra šire to se sigurno moglo. Ne treba kroz njega... Prikaži sve 200 na sat, al bogamy ne treba ni puževom brzinom. Velika je tu protočnost prometa i po meni bi promet trebao normalno teći, nit prebrzo, 200 na sat kako kaže ovaj mudri, a niti presporo.