/ 25
7079
Prikaza
6
Komentara
SLAVONSKI BROD – Posljednji dio obložnog zida na nenatkrivenom dijelu podvožnjaka ispod željezničke pruge u Osječkoj ulici djelatnici zagrebačkog 'Kamgrada' izlili su i, jučer, demontirali oplatu, a tešku dizalicu pripremili za transport na novi posao na jugu Hrvatske. Ovdje više nije potrebna.
U natkrivenom dijelu, s obje bočne strane, ostalo je još oko 50 posto radova na obložnim zidovima pri 'šalovanju' kojih će se koristiti radni strojevi manjih gabarita. Nakon toga slijedi nastavak nasipanja tampona, završetak slivnih kanala i asfaltiranje.
U betonskom, oko 340 kubičnih metara zapremine, 'šahtu' crpne postaje, nakon što je sva zemlja do potrebne dubine (13 i pol metara) iskopana, predstoji samo betoniranje dna, što je sitnica u odnosu na prethodne radove i tri moćne crpke moći će na svoje mjesto.
Pješačko – biciklistički pothodnik prokopan je u punom profilu i spreman za daljnje radove koji bi trebali biti gotovi u idućih mjesec i pol dana.
Radovi na servisnim cestama i biciklističko – pješačkim stazama s obje strane pruge su u zadovoljavajućem stupnju izvedenosti. S južne desne strane podvožnjaka i prometnica i pješačko – biciklistička staza dosegle su do spoja s Gortanovom ulicom čiji priključak na Osječku se također radi. Na lijevoj strani podvožnjaka s južne strane Osječke ulice tek treba postaviti rubnike za cestu i biciklističko – pješačku stazu, horizontalnu odvodnju slivnih voda s tih površina, cestu asfaltirati, a betonskim kockama popločiti biciklističko – pješačku stazu.
Na sjevernoj strani, kako smo već pisali, na lijevoj strani, do spoja na Željezničku ulicu, servisna cesta i biciklističko – pješačka staza potpuno su dovršene. Na desnoj strani predstoji samo asfaltiranje i polaganje pločnika za bicikliste i pješake.
Prometna komunikacija Lanosovićeva – Željeznička ulica, skretanja Lanosovićeva – Osječka i Osječka – Željeznička odnosno Osječka – Lanosovićeva, nakon što su u ovom dijelu dovršeni radovi na ostaloj komunalnoj infrastrukturi ovih dana mogla bi biti asfaltirana jer postavljeni su rubnici i nosivi sloj.
Uzevši u obzir viđeno, i na temelju logične pretpostavke kako nekih većih snježnih oborina više neće biti, uz potvrdu našim razmišljanjima jednoga od odgovornih sa strane izvođača, zaključujemo kako se sve odvija po planu i kako bi podvožnjak trebao biti zgotovljen u predviđenom roku.
U videozapisu: Izjava Ante Jukičića i scene radova na gradilištu (trajanje 3'27'')
Već dvadeset godina se priča i obećava o famoznom podvožnjaku. Nema uopće smisla govoriti o potrebi gradnje, to znaju svi stanovnici Broda istočno od pruge. Svi susjedi podvožnjaka su odavno već znali da će se tu graditi, da je prostora... Prikaži sve premalo i da će njihove kuće ili smetati ili će prilazi biti uski. Ne vidim nikakav razlog zašto se sad tu neki pojedinci bune, nema gdje parkirat kamion, posao propao i slično kad je početak građenja bilo samo pitanje vremena. Slično kao što su pojedinci napravili kuće na klizištu, pretpostavljam bez dozvole, pa onda kukaju i traže da grad angažira Davida Cooperfilda da im kuće ne uteknu na tuđu česticu... Kome se ne sviđa nek preseli negdje na livadu gdje nema podvožnjaka, hidranata, biciklista...
Zašto se ovom liku uopće daje medijski prostor. Novinari bi trebali znati odvagnuti što je to javno korisno i s kojim ciljem nešto se stavlja u javni prostor. Da se ovo pravilo primjenjuje, mi, obični smrtnici bili bi na našu... Prikaži sveu sreću spašeni od ovakvih i inih likova ili događaja.