• Slavonski Brod

Lokalne vijesti

  • Premium
  • Naslovnica
  • Lokalne vijesti
    • BRODSKO-POSAVSKA
      • Bebrina
      • Brodski Stupnik
      • Bukovlje
      • Cernik
      • Davor
      • Donji Andrijevci
      • Dragalić
      • Garčin
      • Gornji Bogićevci
      • Gornja Vrba
      • Gundinci
      • Klakar
      • Nova Gradiška
      • Nova Kapela
      • Okučani
      • Oprisavci
      • Oriovac
      • Podcrkavlje
      • Rešetari
      • Sibinj
      • Sikirevci
      • Slavonski Brod
      • Slavonski Šamac
      • Stara Gradiška
      • Staro Petrovo Selo
      • Velika Kopanica
      • Vrbje
      • Vrpolje
    • POŽEŠKO-SLAVONSKA
      • Brestovac
      • Čaglin
      • Jakšić
      • Kaptol
      • Kutjevo
      • Lipik
      • Pakrac
      • Pleternica
      • Požega
      • Velika
  • Politika

    Politika

    • Domovinski rat
    • EU fondovi
    • Komunalni poslovi
    • Ostalo
    • Političke stranke
    • Uprava/Samouprava
  • Gospodarstvo

    Gospodarstvo

    • Bankarstvo
    • Građevinarstvo
    • Industrija
    • Obrtništvo
    • Ostalo
    • Poljoprivreda
    • Promet
    • Trgovina
    • Turizam
    • Ugostiteljstvo
  • Sport

    Sport

    • Atletika
    • Auto-moto
    • Borilački sportovi
    • Euro 2016
    • Kajak Kanu
    • Konjički sport
    • Košarka
    • Kuglanje
    • Lov i ribolov
    • Nogomet
    • Odbojka
    • Ostalo
    • Plivanje
    • Rukomet
    • Šah
    • Školski sport
    • Sportska rekreacija
    • Stolni tenis
    • Tenis
    • Vaterpolo
  • Kultura

    Kultura

    • Film
    • Glazba
    • Kazalište
    • Književnost
    • Kulturno umjetničko društvo
    • Likovnost
    • Ostalo
  • Obrazovanje

    Obrazovanje

    • Informatika
    • Osnovno
    • Ostalo
    • Srednje
    • Visoko
    • Vrtići
  • Život

    Život

    • Aga
    • Autoportret uglednika
    • Drukčije
    • Gastronomija
    • Koronavirus
    • Okoliš
    • Ostalo
    • Pisani intervju - brodski zaslužnici
    • Potrošači
    • Putovanja
    • Tulumarka
    • Udruge građana
    • Vjerski život
    • Zabava
    • Zdravlje
  • Crna kronika
  • Reagiranja
  • Kalendar
Prijavi se Prijavi se
plusportal.hr plusportal.hr plusportal.hr
Slavonski Brod
premium premium
12° vrijeme
  • Naslovnica
  • Lokalne vijesti
    • BRODSKO-POSAVSKA
      • Bebrina
      • Brodski Stupnik
      • Bukovlje
      • Cernik
      • Davor
      • Donji Andrijevci
      • Dragalić
      • Garčin
      • Gornji Bogićevci
      • Gornja Vrba
      • Gundinci
      • Klakar
      • Nova Gradiška
      • Nova Kapela
      • Okučani
      • Oprisavci
      • Oriovac
      • Podcrkavlje
      • Rešetari
      • Sibinj
      • Sikirevci
      • Slavonski Brod
      • Slavonski Šamac
      • Stara Gradiška
      • Staro Petrovo Selo
      • Velika Kopanica
      • Vrbje
      • Vrpolje
    • POŽEŠKO-SLAVONSKA
      • Brestovac
      • Čaglin
      • Jakšić
      • Kaptol
      • Kutjevo
      • Lipik
      • Pakrac
      • Pleternica
      • Požega
      • Velika
  • Politika

    Politika

    • Domovinski rat
    • EU fondovi
    • Komunalni poslovi
    • Ostalo
    • Političke stranke
    • Uprava/Samouprava
  • Gospodarstvo

    Gospodarstvo

    • Bankarstvo
    • Građevinarstvo
    • Industrija
    • Obrtništvo
    • Ostalo
    • Poljoprivreda
    • Promet
    • Trgovina
    • Turizam
    • Ugostiteljstvo
  • Sport

    Sport

    • Atletika
    • Auto-moto
    • Borilački sportovi
    • Euro 2016
    • Kajak Kanu
    • Konjički sport
    • Košarka
    • Kuglanje
    • Lov i ribolov
    • Nogomet
    • Odbojka
    • Ostalo
    • Plivanje
    • Rukomet
    • Šah
    • Školski sport
    • Sportska rekreacija
    • Stolni tenis
    • Tenis
    • Vaterpolo
  • Kultura

    Kultura

    • Film
    • Glazba
    • Kazalište
    • Književnost
    • Kulturno umjetničko društvo
    • Likovnost
    • Ostalo
  • Obrazovanje

    Obrazovanje

    • Informatika
    • Osnovno
    • Ostalo
    • Srednje
    • Visoko
    • Vrtići
  • Život

    Život

    • Aga
    • Autoportret uglednika
    • Drukčije
    • Gastronomija
    • Koronavirus
    • Okoliš
    • Ostalo
    • Pisani intervju - brodski zaslužnici
    • Potrošači
    • Putovanja
    • Tulumarka
    • Udruge građana
    • Vjerski život
    • Zabava
    • Zdravlje
  • Crna kronika
  • Reagiranja
  • Kalendar
 - 
Početna Slavonski Brod Gospodarstvo Građevinarstvo
Početna Slavonski Brod Gospodarstvo Građevinarstvo
Građevinarstvo
Autor: Borislav Stipić
1.8.2014. u 00:04
Radovi na podvožnjaku počet će

Samo ako nas odavde iznesu s nogama naprijed!

Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
naslovnica
/ 23
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
Borislav Stipić
naslovnica
Borislav Stipić
/ 23
 / 23
AP/SBplus
9609 Prikaza
30 Komentara

Iako je izvođač radova svečano uveden u posao, i stvarni početak gradnje podvožnjaka u Osječkoj ulici najavljen za oko tjedan dana, s lokacije gradilišta se nisu udaljili nasljednici obiteljske kuće, jedine koja je predviđena za rušenje.

SLAVONSKI BROD – Brodski 'Pelješki most', kako je budući podvožnjak u Osječkoj ulici nazvao zamjenik Gradonačelnika Slavonskoga Broda Hrvoje Andrić, s PDV-om vrijedan više od 61 milijun kuna, mogao bi se početi graditi za otprilike tjedan dana. Naime, nakon što je Investitor Izvođača radova uveo u posao, građevinskom konzorciju na čelu s poduzećem Osijek-Koteks d.d. trebat će toliko vremena za organizaciju gradilišta, u što, pored ostaloga, spada i regulacija prometa, odnosno određivanje alternativnih pravaca na smjeru središte grada – istočni dio grada i obrnuto.

Zakonom je propisano i dobili smo potvrdu kako će uklonjeni građevinski materijal biti na samom mjestu recikliran i ponovo ugrađen, a kamo će s viškom zemlje nitko nam, od onih za koje računamo kako su nadležni, nije mogao dati informaciju.

Najvažnije u tehničkim rješenjima

Rotor Hebrang

O podvožnjaku se već skoro sve zna. Ipak, podsjećamo na ono što u uvodu nismo naveli: Investitor su Hrvatske ceste, projektant IGH d.d.,a nadzor će obavljati Centar za organizaciju građenja d.o.o. Službeni početak radova je sam čin uvođenja Izvođača u posao, odnosno 31, srpnja 2014. godine, a rok za dovršetak 19 mjeseci ili do 28. veljače 2016. godine.

'Brodski Pelješki most', kako je budući podvožnjak u Osječkoj ulici nazvao zamjenik Gradonačelnika Slavonskoga Broda Hrvoje Andrić, s PDV-om vrijedan više od 61 milijun kuna, mogao bi se početi graditi za otprilike tjedan dana. 

Ukupna duljina denivelacije bit će 490 metara, a samo kolnik, dakle bez biciklističkih i pješačkih staza, bit će rampama spušten na otprilike 7,4 metra ispod kote gornjeg ruba tračnica. Natkriveni dio podvožnjaka ukupne je duljine 54,17 metara i iznad njegovog središnjeg dijela odvijat će se, kao i do sada, željeznički promet na tri kolosjeka. Paralelno sa željezničkom prugom, na obje strane, predviđene su cestovne prometnice.

Biciklisti i pješaci

Pješački i biciklistički promet ispod željezničke pruge osiguran je pothodnikom koji će biti izgrađen oko 45,5 metara zapadno od osi planiranoga podvožnjaka. Pothodnik će biti četiri metra širok i dug oko 15 metara ne računajući pristupna stubišta i rampe. Kota ovog pothodnika, na dijelu ispod željezničke pruge, bit će na 4,4 metra ispod kote gornjeg ruba tračnica. Pristup biciklista riješit će se rampama uz i niz koje se guraju bicikli, pristup pješaka stubama i pristup osobama sa smanjenom pokretljivošću bit će riješen ugradnjom kosoga dizala iznad stubišta.

Kao da  Brođanima itko o važnosti podvožnjaka treba pričati!ministri

Sve to, uz nazočnost ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša-Dončića, koji je svojim dolaskom simbolički ukopao prvu žlicu virtualnog građevinskog stroja, ministra poljoprivrede šumarstva i vodnoga gospodarstva Tihomira Jakovine, kod još uvijek 'osječke rampe,' prezentirao je član Uprave Hrvatskih cesta Nenad Maljković.

Osim navedenih, na svečanosti službenog uvođenja u radove nazočni su bili zamjenik Župana Brodsko-posavske županije Davor Vlaović, zamjenik Gradonačelnika Slavonskoga Broda Hrvoje Andrić, predsjednik Gradskog vijeća Grada Slavonskoga Broda Davor Gruber, brojni županijski i gradski vijećnici, predstavnici Ureda državne uprave u Brodsko-posavskoj županiji kao i brojni drugi gosti i uzvanici te manji broj znatiželjnih građana.

Ministar Hajdaš-Dončić govorio je o značaju ovog projekta (kao da to Brođanima, i drugima koji godinama prolazeći Osječkom prema ili iz središta grada, gube vrijeme i živce, itko treba pričati!) ali i o drugim važnim infrastrukturnim investicijama u Hrvatskoj, Brodsko-posavskoj županiji i gradu Slavonskom Brodu (novogradiška 'južna obilaznica', kružni tok Gupčeva – Svačićeva i križanje 'kod Halajka' u Slavonskom Brodu…).

SBplus je posebno zanimalo - hoće li se u sklopu projekta podvožnjaka u Osječkoj ulici, ili nadovezivanjem na nj, i kada, riješiti pitanje kružnog toka na izlazu iz Naselja Andrija Hebrang kod postojećeg mosta na kanalu Glogovica. O tome nam je ministar Jakovina rekao:

- Suradnja između Hrvatskih voda i Hrvatskih cesta na svim zajedničkim projektima je odlična, bez obzira tko je nositelj. Rješenje tog dijela prometa izgradnjom rotora je predviđeno i ići će se u tom pravcu no o detaljima se još razmišlja, ali svakako će se raditi.

Ljerka Perc: "Nisam vjerovala kako ću to za svojega života vidjeti i sad sam najsretnija na svijetu. Meni je u spavaću sobu doslovno bio uletio auto, kažu sa 145 na sat, i da nije bilo jednog velikog bora ispred, koji ga je usporio, mola sam poginuti u krevetu."

Vozila joj doslovno ulijetala u spavaću sobu

Općem stavu Brođana o važnosti podvožnjaka u Osječkoj ulici, vlastitom pričom i vlastitim negativnim iskustvima, pridružila se Ljerka Perc:

- Još od potresa 1964. godine govori se ili o nadvožnjaku, ili o podvožnjaku. Nisam vjerovala kako ću to za svojega života vidjeti i sad sam najsretnija na svijetu. Meni je u spavaću sobu doslovno bio uletio auto, kažu sa 145 na sat, i da nije bilo jednog velikog bora ispred, koji ga je usporio, mogla sam poginuti u krevetu. Nakon tri mjeseca drugi auto mi je uletio u dvorište i još bezbroj puta se zaustavio na ogradi koju sam poslije uvijek morala krpati – uzbuđenim glasom rekla je Ljerka i zaključila – Znači, moj motiv za radost je jasan!

S druge strane rampe posve drugačija priča

KordicS druge strane rampe, sasvim druga priča. U dvorištu više osoba, potištenih pa i ljutitih izgleda lica. Kordići. Nasljednici jedine kuće koja je, zbog gradnje podvožnjaka predviđena za rušenje. Pozdravljamo ih i pitamo: „O čemu se radi? Čini se da vas podvožnjak ne veseli!?" Gospođa Jela Kordić, jedna od osoba u dvorištu iza drvene tarabe, nakon početne neodlučnosti za razgovor, kaže:

Jela Kordić: "Tako su to 'dobro' riješili, da će ovo srušiti samo kad nas iznesu s nogama naprijed."

- Tako su to 'dobro' riješili, da će ovo srušiti samo kad nas iznesu s nogama naprijed. Ja ne znam što su imovinsko-pravni odnosi, ali znam da sam ja jedan od nasljednika, da me nikada nitko ništa nije pitao, da jednu kunu nisam dobila, i to je sve što ja znam. Ali ne boli to što ni kunu nisam dobila, već boli, čovječe, što me nitko ništa nije pitao… Pitao!

Uključuje se jedan od ostalih nasljednika, pokazuje dokumente i kaže:

- Upravnim postupkom za Ministarstvo je stvar okončana. Za nas nije. Putem odvjetnika tražili smo obnovu postupka, ali smo odbijeni. Žalili smo se i od 9. siječnja nema odgovora na žalbu. I Pučki pravobranitelj je mišljenja da smo oštećeni…. Mi odavde ne idemo dok se stvar ne riješi na zadovoljavajući način.

Sudeći po raspoloženju, i onome što su Kordići iznijeli, o gradnji ovog podvožnjaka još će se čuti.

U audio prilogu: Izjave ministra Hajdaš Dončića i ministra Jakovine (.mp3, trajanje 4'40'').

Podijeli
Podijeli
Komentari 30
Najnoviji
  • Najnoviji
  • Najstariji
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Makhno
    03.08.2014. u 10:59

    Ma daj Petre, budi nekada bar malo realan. A da zamolimo Kan ili Berlin da nam prepuste filmski festival na jednu godinu? Pa u kinematografiji smo zasigurno jači nego u kulturi. Ili da nam prepuste sljedeće OI? Po čemu se... Prikaži sve to Brod može mjeriti i natjecati sa Zadrom, a ni ti ne spominješ nekakvo ozbiljno natjecanje s Rijekom. Toliko poznaješ kulturnu scenu da je i tebi jasno kako se radi o velikoj disproporciji, zar ne? Megalomansko razmišljanje nam neće pomoći. Ono upravo i je najveći problem. Treba se staviti u prave okvire i napraviti najviše s onim što se ima. Brod je kasaba. Oskudjevamo u svemu, a najviše u sposobnim i pametnim ljudima i to se svakodnevno vidi tj. ne vidi u nacionalnim medijima. Koliko se često spominju likovi iz 5,6 ili 7 grada u Hrvatskoj? Jako rijetko i uglavnom po zlu (Jakovina), ćosićeva brodska posavina u svezi Gunje i slični kriminalci.

    0 0
    Odgovori
  • PBasic
    02.08.2014. u 22:21

    Tučemo se oko 8 milijuna eura... A Grad ne kandidira ono gdje može dobiti 80 milijuna. S tako uloženim novcem mogao je nastaviti i dobiti još 80 nakon toga! Hrvatska će sgurno dobiti europsku prijestolnicu kulture 2020. Ako mogu krenuti... Prikaži sve po taj naslov Rijeka i Zadar, zašto ne može Brod? http://www.vecernji.hr/dalmacija/zadar-se-kandidira-za-europsku-prijestolnicu-kulture-2020godine-953374 ... A možda i znamo zašto.

    0 0
    Odgovori
  • malipariz
    02.08.2014. u 17:28

    @makno-prkno Što točno od navedenog je popovanje, a što je neistina? Raspravljao sam o širini Osječke ulice i izvedbi podvožnjaka u odnosu na podvožnjak u Malom Parizu. Budući da sam te natakario "ko čiča pečenje", počeo si bulazniti o pravednijem... Prikaži sve uređenju svijeta, globalnom zatopljenju i drugim sranjima. Odakle si samo izvukao Dusparu? Kakve veze on ima s podvožnjakom, a osobito u kakvoj sam ja vezi s njim? Tvoj pogled na problem je stvarno sužen, jer si zatvoren u svom svijetu. Rođo je samo uzrečica, među šupčinama rođaka nemam.

    0 0
    Odgovori
  • Makhno
    02.08.2014. u 14:41

    E moj Rođo, da bi došao do kvalitetnog rješenja koje ne bode u oči, moraš imati koherentnu viziju razvoja grada i njegova urbanističkog uređenja. Rješavanjem svakog problema kao izdvojenog otoka, koji kao da nema nikakve veze sa svim ostalim problemima... Prikaži sve u gradu, ne uvodiš red, već činiš kaos. Što bi s nekada zanimljivom i logičnom idejom (a posebno u svijetlu preseravanja s nenadjebivim projektom Luke Brod) o „izdvajanju“ teretnog i brzog prometa ka istočnom poprečnom cestom ka Bjelišu? Ne bi time nestao problem podvožnjaka, odnosno rampe u Osječkoj, ali bi se redefinirali neki prioriteti. Ovako Osječku „guramo“ u glavnu žilu kucavicu istočnog dijela grada, a nisam siguran da će ona to svojim kapacitetima uspjeti opravdati. Smanji malo svoje popovanje s visoka kao da sve znaš i sve razumiješ, a mlatiš uglavnom bez veze iz prkna dragog nam gradonačelnika. Znači Rođo, kada gledaš usko, iz šupka, onda rješenja nema puno. Kad ljudi imaju malo više širine, onda su i rješenja brojna. Cijeli se novi svijet otvara pred očima, Rođo.

    0 0
    Odgovori
  • malipariz
    02.08.2014. u 13:21

    Htio sam "mudrim" ljudima dati objašnjenje zašto ne mogu biciklistička i pješačka staza pored ceste, ali scipion je sve objasnio. Ne ima širine, jahrani! Međuti, bedakovići idu dalje. Kako ne možete razumjeti da kod podvožnjaka u Malom Parizu (Gupčeva-Kumičićeva) NIJE... Prikaži sveJE TREBALO izvoditi paralelne ceste za lokalne zgrade, niti BILO ŠTO srušiti. Sjeverno od pruge (na zapadnoj strani ceste) zatvoren je prilaz zgradama HŽ-ZOKIL, ali otvoren im je prilaz iz sadašnje Budakove ulice. Isto tako je i sa stambenom zgradom pored Kuglane, koja ima prilaz iz Budakove. Kuglana i bivši disco Monaco, imaju prilaz iz Martićeve ulice. Južno od pruge, s obje strane ceste bila je ledina nastala iseljavanjem Slavonije DI. Dakle, nikom nije smetalo i NIŠTA NIJE BILO ZA RUŠITI. Kad bi se u Osječkoj išlo u otkup kuća, to bi bilo najmanje 60 kuća i po vrlo pristojnoj cijeni isto toliko milijuna. Taman koliko košta podvožnjak. Gdje mudraci vide ostatak za podvožnjak, ostaje tajna vjere. Naročito zato što navijaju da razni špekulanti imaju pravo tražiti za svog psa 10. 000 EUR. Treba ih isplatiti s 2 kokoši. Svaka po 5.000 EUR. Živio rođo.

    0 0
    Odgovori
  • Prikaži sve komentare
Povezani sadržaj
Domagoj Bartek, predsjednik županijskog odbora hns-a brodsko-posavske županije
Intervju - Domagoj Bartek

Počinje gradnja podvožnjaka u osječkoj ulici!

Slika
Zahvaljujući sinergiji brodske politike

Podvožnjak u Osječkoj bit će izgrađen do 2015.

Ulica Bože Milanovića i dr.
Dobra vijest

Grade podvožnjak, cestu i kružni tok

Slika
Konačno 2

Raspisan natječaj za izgradnju podvožnjaka

Slika
Žalio se Osijek-koteks

Gradnja podvožnjaka u Brodu odgođena do daljnjeg

Nastavite čitati
U raspadu

Oprez! Pada staklo!

Stara katedrala opasana skelama

Dugoočekivana obnova koju je u startu obilježila pogibija radnika

Problemi sa novogradnjom

"Otprilike 50 posto stanara ima neke probleme u stanovima"

Hoće li velike investicije stabilizirati cijene?

Prije nekoliko mjeseci - prazna livada. Sada tu raste čitavo naselje!

Put prema novom izgledu

Radovi na Cipeliću napreduju i već donose prepoznatljive promjene

Novi radovi na požeškom groblju

U tijeku izgradnja novih prometnica

Arhitektura grada u pokretu

Franjevci su se u Brod vratili tek 1805. i obnovili samostan

Arhitektura grada u pokretu

Više od sto godina radničke solidarnosti i kulture

Učitaj još članaka
  • Politika
  • Kolumne
  • Kultura
  • Obrazovanje
  • Sport
  • Život
  • Crna kronika
  • Iz drugih medija
  • Reagiranja
  • Kalendar
  • Partneri
  • Impressum
  • Uvjeti korištenja
  • Politika privatnosti
  • Politika kolačića
  • Kontakt
  • Pritužbe
  • Suradnici
  • Oglašavanje
Rubrike
  • Politike
  • Kolumne
  • Kultura
  • Obrazovanje
  • Sport
  • Život
  • Crna kronika
  • Iz drugih medija
  • Reagiranja
  • Kalendar
  • Partneri
brodsko-posavska županija
  • Bebrina
  • Brodski Stupnik
  • Bukovlje
  • Cernik
  • Davor
  • Donji Andrijevci
  • Dragalić
  • Garčin
  • Gornji Bogićevci
  • Gornja Vrba
  • Gundinci
  • Klakar
  • Nova Gradiška
  • Nova Kapela
  • Okučani
  • Oprisavci
  • Oriovac
  • Podcrkavlje
  • Rešetari
  • Sibinj
  • Sikirevci
  • Slavonski Brod
  • Slavonski Šamac
  • Stara Gradiška
  • Staro Petrovo Selo
  • Velika Kopanica
  • Vrbje
  • Vrpolje
Požeško-slavonska županija
  • Brestovac
  • Čaglin
  • Jakšić
  • Kaptol
  • Kutjevo
  • Lipik
  • Pakrac
  • Pleternica
  • Požega
  • Velika
  • Impressum
  • Uvjeti korištenja
  • Politika privatnosti
  • Politika kolačića
  • Kontakt
  • Pritužbe
  • Suradnici
  • Oglašavanje
Brodsko-posavska županija
  • Bebrina
  • Brodski Stupnik
  • Bukovlje
  • Cernik
  • Davor
  • Donji Andrijevci
  • Dragalić
  • Garčin
  • Gornji Bogićevci
  • Gornja Vrba
  • Gundinci
  • Klakar
  • Nova Gradiška
  • Nova Kapela
  • Okučani
  • Oprisavci
  • Oriovac
  • Podcrkavlje
  • Rešetari
  • Sibinj
  • Sikirevci
  • Slavonski Brod
  • Slavonski Šamac
  • Stara Gradiška
  • Staro Petrovo Selo
  • Velika Kopanica
  • Vrbje
  • Vrpolje
Požeško-slavonska županija
  • Brestovac
  • Čaglin
  • Jakšić
  • Kaptol
  • Kutjevo
  • Lipik
  • Pakrac
  • Pleternica
  • Požega
  • Velika
Pratite nas na društvenim mrežama:
Copyright © 2025 plusportal.hr, sva prava pridržana
Designed & developed by Smart Code

Brinemo o Vašoj privatnosti

Više o našim Politikama zaštite privatnosti te Politikama kolačića možete pročitati ovdje: Politika zaštite privatnosti, Politika kolačića. Mi i naši partneri pohranjujemo i pristupamo neosjetljivim informacijama s vašeg uređaja, poput kolačića ili jedinstvenog identifikatora uređaja te obrađujemo osobne podatke poput IP adrese i identifikatore kolačića radi obrade podataka u svrhu prikazivanja personaliziranih oglasa, mjerenja preferencija naših posjetitelja i sl. Svoje postavke u svakom trenutku možete promijeniti u našim Pravilima o zaštiti privatnosti na ovoj web stranici.
Neki partneri ne traže vaš pristanak za obradu vaših podataka već se pozivaju na svoj legitimni poslovni interes. Takvom načinu obrade podataka možete se usprotiviti klikom na "Saznajte više".
Mi i naši partneri obrađujemo podatke kako slijedi: Pohranjivanje i / ili pristup podacima na uređaju, Precizni geolokacijski podaci i identifikacija pregledavanjem uređaja, Prilagođeni oglasi i sadržaj, mjerenje oglasa i sadržaja, uvidi o publici, razvoj proizvoda

Obavezni kolačići

Neobavezni kolačići:

Davanjem suglasnosti za gore navedene svrhe ovoj web stranici i njezinim partnerima dopuštate i provođenje sljedeće obrade podataka: Jamčenje sigurnosti, sprječavanja prevara i ispravljanja pogrešaka, Povezivanje različitih uređaja, Primanje i korištenje automatski poslatih karakteristika uređaja radi identifikacije, Tehnički isporučuju oglase ili sadržaj, i Usklađivanje i kombiniranje izvanmrežnih izvora podataka
Prihvaćam
Saznajte više