7118
Prikaza
3
Komentara
SLAVONSKI BROD - Redovitim praćenjem tijeka radova na budućem podvožnjaku ispod željezničke pruge u Osječkoj ulici, već u samom početku radova, i laik je mogao zaključiti kako se radi o prilično kompliciranom građevinskom poduhvatu.
Naime, sve vodove komunalne infrastrukture valjalo je zamijeniti novima i načiniti nove individualne priključke i to tako da kućanstva s obje strane gradilišta budu tek minimalno i s vrlo kratkim prekidima u opskrbi plinom, vodom, bez priključka na telefon, kanalizacije... Također je valjalo osigurati automobilski i pješački pristup obiteljskim kućama i poslovnim lokalima uz gradilište kao i okolnim ulicama a svo vrijeme radovi na gradilištu nisu smjeli stati.
Na jučerašnjoj koordinaciji sudionika gradnje podvožnjaka u Osječkoj ulici (predstavnici Investitora, Projektanata, Nadzora, Izvođača i Grada) utvrđeni su ciljevi odnosno radovi koji slijede:
Nakon što je prethodnih dana na jugozapadnoj strani gradilišta između zidova dijafragme na jednom dijelu iskopan puni profil i u širinu i u dubinu, jučer tijekom dana, uslijedilo je polaganje betonske košuljice potrebne za nosivu ploču ispod kolničkog traka. Nastavlja se s radovima na dijafragmi sjeveroistočne strane koji su također potrebni za betonsku nosivu ploču ispod kolničkog traka (strop budućeg „sanduka podvožnjaka").
Ritam izvođenja radova prati zadani dinamički plan - znači za sada je sve izvedeno u predviđenom roku i očekuje se nastavak u istom ritmu. Konačni završetak se predviđa s ožujkom 2016. godine.
Uglavnom, pogledamo li gradilište s juga ili sjevera, moguće je nazrijeti gabarite budućeg podvožnjaka.