4565
Prikaza
5
Komentara
SLAVONSKI BROD - Neki dan sam, kod bolnice, na automatu za parking, platio 6 kuna za parkiranje. I, umjesto 120 minuta - jer cijena parkiranja za jedan sat iznosi tri kune - parkiranje mi je dozvoljeno 15 minuta manje. Tražio sam mail Brod parkinga, ali nisam našao, pa se nadam da ćete vi to provjeriti.
Nije problem u 15 minuta, ali želim dobiti ono za čega sam dao svoj novac, pa makar to i ne iskoristio. Možda je to bilo i prije, ali ja sam sad prvi put primjetio da me zakidaju. Zbog tih 15 minuta, koje bi mi bile dovoljne za obaviti što trebam, morao sam produžiti parking za čitav sat.
U prilogu vam šaljem račun s automata na kojem se vidi da je uplaćeno 6 kn u 12:01 sati te da vrijedi do 13:46 sati - umjesto do 14:01 sati. Nadam se da ćete provjeriti o čemu se radi, piše nam naš posjetitelj.
- To bi mogao biti problem da na automatu ne piše kako je dopušteno platiti maksimalno 5 kuna za parkiranje, odnosno, kako je, temeljem Odluke o komunalnom redu, zadržavanje na tom mjestu dopušteno tek jedan sat i 45 minuta, kaže nam šefica 'Brod parkinga', Branka Nikolić.
Uvidom u Odluku o komunalnom redu utvrdili smo kako ta materija nije regulirana. Naime, nekom drugom odlukom određeno je da u Slavonskom Brodu cijena parkiranja je svuda ista (3 kune jedan sat) s tim da je u prvoj zoni dopušteno parkirati jedan sat, a u drugoj zoni dva sata - na istom mjestu.
Uostalom, problem nije u cijeni parkiranja i dopuštenom roku parkiranja, nego u činjenici da automat nema tehničku mogućnost vraćanja viška unesenog novca. Posljedično, 'Brod parking' nehotice potkrada kupce usluge jer im je naplatio parkiranje za dva sata a dopustio parkirati 15 minuta manje. Odnosno, kupcima je naplatio 17 posto više od nominalne vrijednosti usluge koja glasi - jedan sat tri kune.
Nakon što smo u 'Brod parkingu' dobili informaciju kako takvih problema nema kad vozači parkiranje plaćaju putem interneta (telefonom), jer imaju pravo na istom mjestu ostati puna dva sata, a potom boravak beskonačno produžavati, došli smo do spoznaje kako je jedan dio građana diskriminiran. Onaj koji parkirnu kartu kupuje na automatu. Pored toga što mu je naplaćena jedna kuna (17 posto) više od vrijednosti usluge, nakon 1,45 sati, auto mora premjestiti na neko drugo parkirno mjesto.
Budući da ova anomalija traje godinama, za pretpostaviti je kako su korisnici parking usluga u Slavonskom Brodu - ne svojom voljom - pored plaćanja usluge, 'Brod parkingu' 'donirali' veću količinu keša.
Žele li odgovorni za ovu djelatnost - Grad Slavonski Brod i 'Brod parking' - uljuditi svoje ponašanje kako bi prestalo 'potkradanje' korisnika brodskih parkirališta, nužno je dopuniti Odluku o komunalnom redu te u njoj regulirati pravila ponašanja koncesionara i korisnika parkirnih mjesta, a 'Brod parking' bi od isporučitelja automata trebao zatražiti tehničku mogućnost vraćanja više uplaćenog novca.
Uglavnom, promjene stanja su nužne, a SBplus ih potiče.
plaćanje parkinga je isto što i ekološi porez-porez na zrak. Šuga od aparata ne vraća kusur, ograničenja po satu su djelo umobolnog čovjeka.Bolnica nema svoj paring a na preglede se zadržiš i po neokliko sati pa dnevnu kartu plati. I... Prikaži sve za kraj jedna pohvalna je da smo najjeftiniji plaćeni parikng u Hrvatskoj.
Varaju i na vremenu! Na Trgu pobjede ispred Raifeissen banke sat na naplatnom uređaju je "naštiman" da ne pokazuje točno vrijeme, nego kasni 10 minuta. Na taj način mi se dogodilo da sam platio kartu u 13.05 prema mom mobitelu... Prikaži sve i ručnom satu, međutim uređaj za izdavanje naplatne kartice je pokazivao da sam platio 10 minuta ranije, u 12:55, mada u to vrijeme uopće nisam bio tamo ! Naravno, obračunao mi je do 13:55 po njegovom lažiranom vremenu, tj. 10 minuta manje. Bezobrazluk!
Ovo inspektorat ladno zatvori i BP-u sranje napravi. Govorim iz iskustva jer sam dobio jedan spor samo zato jer mi je naplaćena ( pokušana )usluga koja niti mi je pružena, niti sam ju koristio, niti sam bio vezan nikakvom ugovornom... Prikaži sve obvezom za nju,a riječ je o radijskoj frekvenciji na broj kojega sam nakon prestanka ugovora jednostavno prestao koristiti. Drkavci iz tele dva uredno slali račune 12 kn mjesečno i onda pokušaj ovrhe. No naletili su na vrlo tvrdi i uporan orah i sve je rezultiralo povlačenjem, veeelikom isprikom i poklon paketom ( nekakv glupi kišpbran i peškir ). Ovo je identično. Nema tehničkih problema koji smiju uzeti ljudima kunu iz džepa. Zakon o potrošačima je tu vrlo jasan. BP krši zakon jer naplačuje nešta što ne pruža i što se ne koristi. To je kao da u birtiju na cjeniku piše 0,5l piva 10 kuna a kupac dobije 0,33l za tu cijenu. Kažem ovo je kazna ko kučetina i predlažem onome ko je poslao ovaj slip da se obrati inspektoratu i da nazove Društvo za zaštitu potrošača koji će ladno preuzeti slučaj i razvaliti bulju ovakvom lopovluku.