City Colosseum, najveći i najmoderniji trgovački i zabavni centar srednje Slavonije otvara se ujesen ove godine u Slavonskome Brodu • Prestižni brendovi zakupili su već više od dvije trećine prostora, a za preostali dio veliko zanimanje pokazuju domaći trgovci i obrtnici • Ovo domaće ulaganje od 53 milijuna eura omogućit će, uz ostalo, i 350 novih radnih mjesta
U budućem (shopping) City Parku Slavonskoga Broda, jednom od najmodernijih u zemlji, intenzivno se gradi prvi kompleks – City Colosseum čije se otvorenje očekuje u listopadu ove godine. Riječ je o modernom trgovačko-zabavnom centru s podzemnom garažom i tri nadzemne etaže ukupne neto površine od 23 176 četvornih metara. Koncipiran kao novo suvremeno gradsko i regionalno okupljalište, City Colosseum će od jeseni posjetiteljima omogućiti uživanje u prostranim šetnicama i mnogobrojnim ugostiteljskim uslugama, u besplatnom internetu, zabavi u četverostrukom multipleks-kinu, u kockarnici te u ponudi izvrsno opskrbljenih prodavaonica. Nije zaboravljen ni niz ostalih usluga, kao što su bankarske, poštanske (telekom), frizerske itd.
Ukupna vrijednost investicije u City Park, koji će osim trgovačko-zabavnog City Colosseuma imati McDonaldov restoran te, kako je planirano, benzinsku crpku, hotel (s 4 zvjezdice), trgovački (bau) centar s proizvodima za uređenje i opremanje domova i park s nizom manjih prodavaonica, iznosi 80 milijuna eura. Od toga se u trgovačko-zabavni centar City Colosseum investira 50 milijuna eura, pa je to trenutačno jedno od najvećih ulaganja u Hrvatskoj.
U City Closseumu dosad je već zakupljeno dvije trećine prostora, uglavnom onih najvećih te multipleks kino koje Slavonski Brod već nekoliko godina s nestrpljenjem očekuje. Među zakupcima se ističu H&M, Blitz Cinestar, C&A, Deichman, Intersport, New Yorker, KiK, Expert, Plodine, Bipa…
U tijeku su ugovaranja za srednje i manje prostore, a za njih su zainteresirana uglavnom domaća poduzeća.
U realizaciji ovog projekta angažirani su domaći ulagači i projektanti (u suradnji s arhitektonskim studijom Loistl Vision iz Austrije) te izvođači radova koji maksimalno koriste materijale domaćih proizvođača, a sam projekt nadahnut je djelomice i kulturnom baštinom Slavonskoga Broda.
U budućem City Parku u Slavonskom Brodu posao de dobiti ukupno 450 ljudi, od toga samo u City Colosseumu 350.
Više informacija nalazi se na internetskim stranicama nositelja realizacije projekta, tvrtke Colosseum gradski centar Brod: www.city-colosseum.hr
City Park
Budući zabavno-trgovačko-hotelski City Park u Slavonskome Brodu prostire se na 90 tisuća četvornih metara. Smješten je kod zapadnoga ulaza u grad. Od gradskog 'Korza' dijeli ga samo stara barokna Tvrđa (18 st.). Presijeca ga glavna prometnica koja Slavonski Brod povezuje s autocestom (udaljenom 4,5 km od City Parka) i vodi prema Bosanskome Brodu, odnosno prema jednom od naših najprometnijih graničnih prijelaza (udaljenom od City Parka 500 metara, s godišnjim prijelazom od 7,41 milijuna ljudi).
City Park je podijeljen križno u četiri djela (kao 'park' u središtu Tvrđe). City Colosseum je na jugoistočnom polju City Parka, na parceli od 37.200 četvornih metara. Preko puta, u sjeveroistočnom polju, bit de izgrađen McDonaldov restoran (i drive-in) zajedno s benzinskom pumpom. U sjeverozapadnom dijelu City Parka planira se izgraditi veliki centar s građevinskim materijalom i opremom te svime potrebnim za uređenje doma. U jugozapadnom dijelu City Parka izgraditi će se niska građevina s nizom manjih prodavaonica.
Svaki dio City parka imat de vlastito parkiralište. Ono najveće planirano je pokraj City Colosseuma – imat će 615 parkirnih mjesta na otvorenom te 406 u podzemnoj garaži. Kada bude završen u City Parku će biti ukupno 1.580 parkirališnih mjesta.
Parkiranje se neće naplaćivati.
Tijek i rokovi završetka građevinskih radova Intenzivni građevinski radovi su u tijeku. Zahvaljujući blagoj zimi dio njih završen je prije roka. Dosad su završeni grubi građevinski radovi u podzemnoj etaži, a uskoro će biti završena i prva (prizemna) etaža. Svi građevinski, montažni i obrtnički radovi trebaju biti završeni u prvom tjednu kolovoza, kada će se prodajni prostori predati korisnicima na uređenje. Završetak radova i otvorenje City Colosseuma predviđeno je u trećem tjednu listopada
City Colosseum
Velika ostakljena zgrada City Colosseuma, suvremenog organičkog oblika (visine 23 m, bruto površine od 50.000 m2), svojom će arhitekturom privlačiti pozornost i dominirat će City Parkom te će dati Slavonskome Brodu novu, suvremeniju vizuru. Njezina je svrha omogućiti ugodan boravak, zabavu i kupnju na neto površini od 23.176 četvornih metara. Prostrane šetnice u City Colosseumu zauzimat de 5.671 četvorni metar (što je oko 3/4 površine slavonsko-brodskog korza – Trga Ivane Brlić Mažuranić). Kao i na Korzu i u City Colosseumu bit će omoguden besplatan bežični internetski pristup, što će osobito obradovati mladu dinamičnu on-line generaciju poznatu prema interesu za raznoliku ponudu manjih prodavaonica i butiquea. To su već shvatili i specijalizirani domaći trgovci i obrtnici koji u City Colosseumu očekuju mogućnost za svoj daljnji razvoj.
City Colosseum će i prije dovršetka ostalih dijelova City Parka biti ne samo najveći i najmoderniji županijski trgovački centar u Slavonskome Brodu, nego i u tom dijelu Slavonije. Prema procjenama njegovo tržišno gravitacijsko područje u krugu od oko 40 kilometara (sa stanovništvom Bosne i Hercegovine) broji gotovo 500.000 ljudi.
S obzirom na položaj i rasprostranjenost Slavonskoga Broda i susjednih mjesta, u City Colosseum će besplatno voziti posebni autobusi. To će sigurno obradovati Brođane iz različitih dijelova grada.
Dvije trećdine komercijalnog prostora City Colosseuma već je zakupljeno. Prednjače najpoznatije svjetske i domade robne marke koje tako jasno pokazuju želju da se u gravitacijskoj regiji Slavonskoga Broda potrošačima predstave na najmoderniji i za kupnju najugodniji način. Posebno ohrabruje činjenica da među njima ima i onih koji su već prisutni u Slavonskim Brodu.
Vlastite prodavaonice imat će, uz ostale, H&M (odjeda), C&A (robna kuda), Deichman (obuda i kožna galanterija), Intersport (sportska odjeda i rekviziti), New Yorker (odjeda), KiK (odjeda i tekstilni proizvodi za domadinstvo), Expert (potrošačka elektronika i kudanski aparati), Plodine (živežne namirnice), Bipa (drogerija)…
Opis City Colosseum centra
Podzemna garaža moći će primiti 410 osobnih vozila. Imat će jedan ulaz i dva izlaza za vozila. S nadzemnim etažama povezivat će je nekoliko dizala i stubišta.
Prva (prizemna) etaža imat će 9.563 četvornih metara prodajnih površina – od toga će na 786 četvorna metra biti ugostiteljski sadržaji, a šetnica na 2.368 četvornih metara otvorenih površina. Dio najvećih prodavaonica prostirat će se na dvjema etažama (prvoj i drugoj) i imat će vlastite stube te dizala.
Druga etaža imat će 10.507 četvornih metara prodajnih površina. Ugostiteljstvu je namijenjeno 412 četvornih metara, a za šetnice gotovo isto toliko kao i na prvoj etaži – 2.349 četvorna metra.
Trećom etažom dominirat će zabavni i ugostiteljski sadržaji. Multipleks kino Cinestara Blitz prostirat de se na 921 četvornih metara i imat de četiri dvorane s ukupno 520 sjedala. Uz njega će biti restoran i kockarnica (518 m²), te 457 četvornih metara prodajnih prostora. Šetnice treće etaže imat će 583 četvorna metra i prostranu terasu s jedinstvenim pogledom na Tvrđu i Slavonski Brod.
Projektanti, izvođači radova, nositelj projekta i investitori – domaće su tvrtke
Projektanti City Colosseuma naši su ugledni arhitekti u suradnji s austrijskim arhitektonskim studijom Loistl Vision, poznatim prema mnogobrojnim sličnim uspješnim projektima diljem Europe.
Nositelj projekta je slavonsko-brodska tvrtka Colosseum gradski centar Brod d.o.o.
Izvođač radova je građevinska tvrtka Konel d.o.o iz Dubrovnika.
Investitori su Ecos trgovina d.o.o iz Zagreba i privatne osobe.
Najam prodajnog prostora ugovara tvrtka Krammer & Wagner Nekretnine d.o.o.
Ukupno ulaganje u City Colosseum iznosi 50 milijuna eura.