SLAVONSKI BROD - U travnju 2013. godine otvoren je brodski trgovački centar Colosseum, a s njim i najpopularnije high street brand trgovine odjećom poput H&M-a. I dok je brodska poslovnica popularnog brenda nekada bila pretrpana, sada je poluprazna.
I druge poslovnice H&M-a bilježe pad prodaje, tako da se uprava tvrtke odlučila na drugačiji pristup mladima koji čine najveći dio njihove klijentele. Navodno namjeravaju intenzivirati prodaju putem interneta i virtualnih shopova s obzirom na sve manju posjećenost fizičkih trgovina.
U tromjesečnom je razdoblju, zaključno sa studenim 2017. godine, neto dobit švedske tvrtke smanjena otprilike za trećinu, na 3,99 milijardi švedskih kruna (506 milijuna dolara), piše Poslovni dnevnik.
Prihodi koji ne uključuju PDV porasli su četiri posto, na 200 milijardi kruna. Iskazani u lokalnim valutama, uvećani su tri posto.
Rast od tri posto u cijeloj financijskoj godini iskazano u lokalnim valutama bio je „nedvojbeno ispod... očekivanja", zaključio je izvršni direktor Karl-Johan Persson.
Trenutno imaju internetske trgovine u 44 zemlje a ove ih godine namjeravaju otvoriti u Indiji, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Presson je napomenuo kako analiziraju portfelj fizičkih trgovina, dodajući ipak da su zaključili kako još imaju „prostora za značajan rast" u nekoliko regija.
Na kraju prošlogodišnjeg studenog imali su ukupno 4.739 trgovina, uključujući franšize. Na kraju studenog 2016. godine imali su ih 4.351.
Smanjenje prodaje i popularnosti ovog brenda možda je konačan pokazatelj da je mladima, posebice djevojkama, dosadilo izgledati jednako kao većina gradskih cura što je ova trgovina svojim pristupom i poticala. Kao što su u svim europskim gradovima njihove kolekcije i izlozi izgledali jednako, tako su i djevojke koje tu robu nose izgledale poput proizvoda s pokretne trake - jedna nalik na drugu. Jesu li se svi zasitili jednoličnosti i uniformiranosti kao i to teže li individualizaciji i posebnosti u odijevanju, najbolje ćemo moći provjeriti u prvim danima proljeća kada će sunce izmamiti najbolje sezonske kombinacije.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Stipe01.02.2018. u 08:18
Brod je super za te "svjetske" trgovine. Svo smeće što nemogu prodati u velikim gradovima dovezu nama pa se onda čude što promet pada. Dovoljno je otići nekada samo do Osijeka i vidjeti puno bogatiju ponudu u tim istim trgovinama.... Prikaži sve O rasponu veličina bolje ništa ne govoriti.
-