Jučerašnju akciju Turističke zajednice Brodsko-posavske županije, o kojoj je pisao SBplus, žestoko su kritizirali komentatori i pritom prilično nemilosrdno napali direktoricu. Izgleda zbog toga, za 'sve koji nisu prepoznali smisao aktivnosti', stiglo nam je službeno priopćenje.
SLAVONSKI BROD – Uvidjevši vlastiti propust neinformiranja
lokalnih medija o hvalevrijednoj akciji Turističke zajednice Brodsko-posavske
županije, direktorica Ružica Vidaković, univ. spec. oec, danas je naknadno
uputila priopćenje za medije koje se odnosi na jučerašnju aktivnost dijeljenja
promotivnih materijala na Graničnom prijelazu Slavonski Brod o čemu je SBplus jučer izvijestio, u mjeri u kojoj su mu bile dostupne informacije.
- Budući da Vas nisam o ovoj aktivnosti informirala u najavi, smatram da će Vam ovo priopćenje s prilozima
koristiti kao informacija kao i svima onima koji nisu prepoznali smisao ove
aktivnosti. Iako ste događanje objavili na Vašem portalu, cijenim da ćete priopćenje koje Vam dostavljam, kao
i ostalim medijima, objaviti u
dostavljenom obliku. - napisala je Ružica Vidaković u svom javljanju redakciji
SBplus-a.
Akcija se nije svidjela SBplus-ovim komentatorima pa je možda i to bio razlog za ovo naknadno pojašnjenje. Dakako, SBplus rado piše o svim vrstama društvenih zbivanja, posebice o aktivnostima koje se financiraju iz džepa građana pa vrlo rado u cijelosti prenosimo dragocjeno priopćenje koje uvelike upotpunjuje informacije jučerašnjeg članka.
Dana
19. kolovoza (nedjelja) 2018. godine, na graničnom prijelazu sa BiH, Turistički
ured Brodsko-posavske županije, sukladno zadaćama i ciljevima TZ, a uz odobrenje
i potporu Glavnog ureda HTZ-a, organizirao je dijeljenje promotivnih materijala
(auto karte, licitarska srca, vrećice lavande, kemijske olovke, najnovije
izdanje turističkog kataloga Brodsko-posavske županije kao i nedavno tiskanu tematsku
brošuru eno-gastro ponude naše županije).
Motiv
ove akcije je izraziti dobrodošlicu, ali i mali znak pažnje i zahvalnosti na
ukazanom povjerenju i odabiru naše zemlje kao turističke destinacije. Budući
da kroz našu županiju tranzitira veliki broj turista te nam, prema podacima iz eVisitor
sustava, najveći promet (dolasci i noćenja) ostvaruju upravo turisti u tranzitu,
odlučili smo da im na ovaj način zahvalimo na ukazanom povjerenju.
Cilj
ove akcije je pozicioniranje Hrvatske kao zemlje ljubaznih domaćina, ali i
ujedno upoznati turiste sa turističkim aktivnostima i atrakcijama naše županije.
Upravo smo zato dijelili i turistički katalog
koji sadrži najvažnije informacije o turističkoj ponudi Brodsko-posavske
županije, a koji smo izdali u svibnju ove godine. Spomenuti katalog je HTZ
sufinancirao sa 80 posto sredstva kroz potpore nerazvijenim područjima. Ostali
suveniri su namjenski promotivni materijal koji nam je dostavljen iz Glavnog
ureda HTZ-a.
Ovakve i slične akcije su uobičajene u županijama koje graniče sa susjednim
državama te je na taj način, uz odobrenje Granične policije i Ministarstva
unutarnjih poslova te potporu HTZ-a ova aktivnost Turističkog ureda, dobra
praksa koja se uklapa u zadaće i ciljeve turističke promocije.
Sličnu
akciju proveo je i Glavni ured HTZ-a
sredinom srpnja na graničnom prijelazu sa Slovenijom uz nazočnost direktora
Glavnog ureda gospodina Kristijana Staničića. Putnici
su reagirali vrlo pozitivno što je nama u Turističkoj zajednici nagrada i
ohrabrenje. OsimRužice Vidaković, direktorice Turističkog ureda Brodsko-posavske županije, u ovoj akciji sudjelovalo je i dvoje
studenata, Kristijan Nikolić i Mara
Mrvelj. Kristijan Nikolić student je Međunarodnih odnosa i diplomacije na „Libertasu",
ovakav posao radio je danas prvi puta te je izjavio: „Ovo je odlična akcija za
hrvatski turizam i iz kataloga koji je odlično prezentirao ponudu Slavonskog
Broda i Brodsko-posavske županije, vjerujem da će u nekom budućem prelasku
granice neki od turista pronaći sadržaja koji će ih zadržati na boravku i
noćenju. Svi su turisti bili ugodno iznenađeni". Uz Kristijana,vrijedno je promotivne materijale dijelila danas i Mara Mrvelj
studentica hortikulture. Također
je bitno istaknuti da se prema eVisitor sustavu bilježi rast dolazaka i noćenja
stranih turista i u ovoj godini.