TKO se još sjeća svinjarije koju smo, tri dana prije Titina rođendana 2012., objelodanili pod naslovom: Župan, dožupan i dožupanica, zajedno sa suradnicima - u skandal. Tko se još sjeća kako je, toga dana, devet županijskih dužnosnika, na spektakularan način vižitavalo Dane hrvatske kulture u Banja Luci.
Tijekom svog boravka u prijestolnici (i) genocidne Republike Srpske, nakon posjete tamošnjoj biskupskoj mljekari i vinariji, devetoglavo županijsko izaslanstvo sudjelovalo je na radnom sastanku s gradonačelnikom Banja Luke Dargoljubom Davidovićem i njegovim suradnicima na kojem su neke od tema bile:
Bila je to ponajbolja marketinška akcija Županijske turističke zajednice dosad. Vjerojatno jedina koja je koštala manje od koristi koju je donijela Županiji. Naime, obično je obrnuto. Više koštaju marketinške terevenke Turističke zajednice nego što gospodarstvenici imaju korist od takvih predstavljanja ovdašnjeg gospodarstva. Naročito onog iz oblasti turizma.
1. Razvoj programa prekogranične suradnje – pet projekata
2. Poboljšanje kvalitete života i socijalne kohezije – pet projekata
3. Tehnička pomoć u pripremi i provedbi projekata – tri projekta
4. Politička i prometna suradnja – četiri projekta.
Više cijenjeni u gostima nego doma
Dakako, niti pod smrtnom prijetnjom, nitko od sudionika tog turističkog hodočašća u grad srpskog beščašća, na račun brodsko posavskih poreznih obveznika, danas ne bi znao točno navesti niti jedan od 17 projekata o kojima su tada navodno nešto zborili, a kamoli ustvrditi kako je i jedan od njih realiziran.
U nastavku boravka, naši su degustirali hrvatska vina u banjalučkim Banskim dvorima te zajedno s domaćinom uživali na kulturno-umjetničkoj priredbi u kojoj su sudjelovali KUD "Sv. Roko" iz Sv. Filipa i Jakova te KUD "Kolo" iz Donje Bebrine.
Vjerojatno poučena iskustvom kako turistička putovanja županijskih dužnosnika i njihovih suradnika po destinacijama na kojima, uglavnom, mogu tek dernečiti, neće uvijek proći 'ispod radara', direktorica Županijske turističke zajednice odlučila je na ponajvećem svjetskom sajmu poljoprivrede - koji se upravo održava u Berlinu - postupiti suprotno dotadašnjim navadama.
O kakvom događaju je riječ?
Međunarodni zeleni tjedan (IGW) osnovan je u Berlinu 1926. godine i jedinstven je kao međunarodna izložba za hranu, poljoprivredu i vrtlarstvo. Ove godine održava se 85. put, od 17. do 26. siječnja, a zemlja partner je Kroatien.
„IGW je polazna točka za Globalni forum o hrani i poljoprivredi. Više od 80 međunarodnih ministarstava i proizvođača hrane sastaju se ovdje te svojim zajednicama pokazuju što fascinantan svijet hrane i pića može ponuditi", hvale se organizatori na svojim službenim stranicama Grune woche
Boje Zemlje partnera zastupa 50-ak izlagača iz cijele Hrvatske, a Brodsko posavsku županiju predstavljaju OPG Vučković iz Oriovca s vinima i OPG Šarčević s lješnjacima.
Saznavši kako, uz naše Vučkoviće i Šarčeviće, na Sajmu nisu bili šefica Turističke zajednice Brodsko posavske županije, Ružica Vidaković, niti dožupan za gospodarstvo, Stjepan Bošnjaković, u prvi mah, pomislili smo kako su dvije marljive OPG obitelji bile hendikepirane. Pače, ostavljene na cjedilu, jer nije bilo nikoga od eksperata za ovdašnji turizam i gospodarstvo kako bi ih, na višoj razini, mogao predstaviti mogućim kupcima u Njemačkoj i drugim europskim zemljama.
Ne vjerujući na prvu da bi to dvoje radinih i važnih gospodarsko-političkih zastupnika Brodsko posavske županije propustili takvu priliku za 'delanje', nakon odlaska na stranicu Sajma, shvatili smo kako je to, dosad, bio najbolji poslovno-politički potez Županije i njezine Turističke zajednice.
Velevrijedan potez direktorice Vidaković
Umjesto da nepotrebno troše novac poreznih obveznika za prijevoz, smještaj, dnevnice i druge troškove, obično velike i niškoristi delegacije - kao ona devetoglava iz Banjaluke - direktorica Vidaković je povukla izvrstan poslovni potez: zamolila je gospođu Vučković neka kataloge županijske Turističke zajednice, tiskane na finom kunstdruk papiru engleskim i njemačkim jezikom, postavi na svoj štand te, na taj način, posjetiteljima iz Njemačke i ostatka svijeta, predstavi županiju s juga Slavonije.
Bit će to ponajbolja marketinška akcija Županijske turističke zajednice. Vjerojatno jedina koja košta manje od dobiti koju bi mogla donijeti Županiji. Naime, obično je obrnuto. Više koštaju marketinške terevenke Turističke zajednice nego što poduzetnici imaju korist od takvih predstavljanja ovdašnjeg gospodarstva. Naročito onog iz oblasti turizma.
Osim toga, dodana vrijednost dobivena iz ovakvog načina predstavljanja Brodsko-posavskih gospodarsko-turističkih kapaciteta jeste činjenica da, ni ovdašnje tvrtke niti zajednica u cjelini, na predstavljanju u Berlinu nisu osramoćeni.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
AculeusApis21.01.2020. u 09:13
Je li to ona Ružica što je bezobzirno prevarila birače pa postala direktorica.
-