3953
Prikaza
5
Komentara
SLAVONSKI BROD - Duže od pola godine slavonskobrodski je Poduzetnički inkubator INNO Brod na Bjelišu dom početnicima, ali i onima koji svoje poslovanje tek uhodavaju i razvijaju. Kako je neko vrijeme potrebno da hladni bijeli zidovi dobiju osobnost, a prostorije pruže toplinu koju imaju mjesta na kojima provodimo veći dio svog dana, tako sa svakim našim posjetom tom objektu uočavamo novine.
- Do suradnje s Inkubatorom došlo je sasvim slučajno jer je moja suradnica Ivana Ungvari, ponudila naše rješenje za jednu drugu domenu i ono je objeručke prihvaćeno. Obećali smo da ćemo ih i u ovom poslu uređenja pratiti u čitavom procesu - od ideje pa sve do izvođača koji će slike zalijepiti na zid. Čak sam osobno mjerila zidove. Ni inače ne ostavljamo klijente same ni u kojem trenutku. Svi zidovi su različiti jer je nam je misao vodilja bila - samo da ovi zidovi ne budu jednaki kao svi koje smo do sada vidjeli u sličnim gradskim prostorima. Stavili smo fotografije kojima se izravno obraćamo i korisnicima i posjetiteljima Inkubatora. One su atraktivne, zanimljive i zabavne, ali nisu prenapadne i ne 'bodu u oči'. - smatra Maja.
Otkrila nam je i nekoliko detalja o svom privatnom životu. Iz njezina životopisa, svakako se da iščitati kako je riječ o ambicioznoj mladoj ženi ybog čijeg povratka u rodni grad Slavonski Brod itekako može biti sretan.
- Nakon Pravnog fakulteta u Osijeku, odlučila sam se na užu specijalizaciju, diplomaciju međunarodnih odnosa u Ženevi, gdje sam u Ujedinjenim narodima odradila i staž. Potom sam se vratila u Hrvatsku i zaposlila se u Hrvatskoj poštanskoj banci. Kroz pet godina karijere, tamo sam došla na mjesto relationship managera za velika poduzeća i javni sektor. Susretala sam se s velikim tvrtkama, saznavala njihove probleme i ono što ih muči, osluškivala sam zašto dižu kredite u našoj banci. Tu sam već dobila viziju o nišama koje u Hrvatskoj nisu dobro pokrivene. Puno njih nema svijest o važnosti digitalne prisutnosti. Nisu pratili tijek razvoja tvrtki na europskom tržištu. Na povratak u Slavonski Brod odlučila sam se jer je kvaliteta života u usporedbi sa Zagrebom nemjerljiva. Tu su moja obitelj i prijatelji, između ostalog. Brod ima velik potencijal, samo mu treba dati priliku. Nije mi žao što sam se vratila. Menadžersko i pregovaračko iskustvo koje sam stjecala tijekom godina, dalo mi je novu perspektivu o tomu kako da iskoristim svoje sposobnosti u novom poslu. Dosad sam to mogla u ograničenom obliku. Danas digiltaliziramo Slavonski Brod i okolicu i to je velika stvar koju radeći za druge ne bih mogla provoditi ovako kako to danas radim. - iskreno je kazala Maja Batur.
Oko sebe je okupila tim perspektivnih i stručnih mladih ljudi koji joj pomažu u projektima poput uređenja Inkubatora.
Poručuje kako su i domaće firme sve svjesnije o važnosti online prisutnosti, ali i ističe kako međunarodne granice u njezinu poslu ne postoje pa radi i za inozemne klijente.
- Postoje klijenti kojima je online prisutnost stvar života i smrti, a postoje i oni kojima je to stvar nekakvog prestiža. Njihovi suradnici, kada pristupaju njihovim društvenim mrežama i stranicama, dobiju summa summarum cijele tvrtke. Danas će vas rijetko netko tražiti da mu dostavite povijest/razvojni put vaše tvrtke. To je sumirano na jednom web mjestu koje je atraktivno, koje ima jednostavno korisničko sučelje gdje ljudi puno jednostavnije dolaze do informacija koje ih zanimaju. Samim time, tvrtke podižu svoj integritet. Ako si online prisutan, transparentan, ako su tvoji radovi tu, a recenzije su pozitivne, to ipak govori nešto o tvrtki. - uvjerena je Maja Batur.
Sebi i ostalim slavonskobrodskim poduzetnicima želi puno uspjeha i dobru zaradu te da novac koji zarade ostane u Lijepoj Našoj.
- Ne želim da moja djeca u neko dogledno vrijeme moraju otići iz ove države. Dio moje obitelji je otišao. Ako uložimo jednak trud da ova naša država prosperira na neki pravedan način, svima nam može biti ljepše. - poručuje.
Koliko sam shvatio njih je vise u ekipi i svatko radi svoje. Sto uvijek u ovom gradu morate popljuvat nečije školovanje i želju za radom i trudom. Bas ono dlaku u jajetu bi našli. Šta fali nek radi i ona... Prikaži sve i svi drugi samo da ljudi ne idu odavde. Meni je bas fora što izgleda tako kako izgleda, to je prostor za mlađe pa neće Monalizu stavit.
Slažem se s tobom, ljepota je u oku promatrača. Moj komentar je više išao u smjeru da se svi svega hvataju, traže svoj prostor na tržištu bez obzira koje su mu kvalifikacije. Treba novce zaraditi a kvaliteta i stručnost je... Prikaži sve u deficitu. Vjerovatno smo sami sebi krivi jer smo male ili nikakve platežne moći pa automatizmom biramo jeftino/nekvalitetno. Na kraju krajeva zašto bi trebali šutjeti ako nešto nije dobro. Da, rekao sam kritiku. Ali rekao bih je i lošem automehaničaru, keramičaru ili liječniku. Nadam se da je moja kritika afirmativna. Osobno bih volio da mladi dolaze u brod i da rade kvalitetno.
Pa žena je menadžer za web dizajnere ne kužim šta je profulala? Hoćeš reći da je onaj ko’ je radio profulao? Kritika je dobra kad je konstruktivna ali ne kužim šta ti kritiziraš prijatelju? To je radio studio koji je... Prikaži sve radio pol grada i bratiću radili web shop, ova tu sa slike mi nije simpatična ali menadžer ko’ menadžer nebitna je ali ženska sto radi te slike je jaka ko’ crna zemlja ova vodi samo poso. Ne bulazni, nego se raspitaj.
Čitaj sa razumijevanjem. U prvom postu sam rekao šta je loše. Gospodična sa slike je simpatična....
Ne bih htio biti staro čangrizalo ali pored toliko završenih zvučnih škola, edukacija i iskustava na plakatima ne vidim ono što bi trebao biti imperativ a to je likovnost. Pokoja školica o likovnosti, dizajnu ili arhitekturi vam ne bi smetala....čak... Prikaži sve dapače...ono što smo naučili u osnovnoj školi nije dovoljno.