OSIJEK - Studenti pete godine Akademije za umjetnost i kulturu, Odsjeka za kulturu, medije i menadžment, organiziraju panel-raspravu pod nazivom: „Umjetna inteligencija: budućnost poslova i kako se pripremiti“. U četvrtak 23. studenoga u 18:00 sati u Salonu Akademije 33, saznat ćemo hoće li umjetna inteligencija preuzeti naše poslove i kako se možemo prilagoditi tehnološkim promjenama.
Ova panel rasprava istražuje mogućnosti, izazove i perspektive vezane uz utjecaj umjetne inteligencije na poslovno okruženje, a stručnjaci iz područja tehnologije, marketinga, obrazovanja i poslovnog sektora, podijelit će svoja iskustva i savjete. Glavni panelisti su Emmanuel Karlo Nyarko, izvanredni profesor s FERIT-a, Darko Bilandžić iz marketinške agencije Creatos te Hrvoje Leventić iz Bamboo Lab-a, a moderatorica je Katarina Horvat.
„Pridružite nam se ovoj panel-raspravi i saznajte kako iskoristiti potencijal umjetne inteligencije u poslovnom okruženju te kako se pripremiti za transformaciju tržišta rada koju donosi ova tehnološka revolucija.” - ističu studenti.
Emmanuel Karlo Nyarko doktorirao je 2013. na Fakultetu elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek. Izvanredni je profesor na zavodu za računalno inženjerstvo i automatiku na istom fakultetu, a trenutno je prodekan za projekte i međunarodnu suradnju. Predaje na raznim stručnim, (do)diplomskim i poslijediplomskim kolegijima iz automatike, programiranja, umjetne inteligencije i robotskog vida. Njegovo uže područje interesa i istraživanja uključuje upravljanje robotskim sustavima primjenom računalnog vida, umjetnu inteligenciju i primjenu metoda strojnog učenja u raznim područjima. Do danas je (ko)autor preko 50 znanstvenih radova objavljenih u međunarodnim časopisima i na skupovima te je bio uključen u preko 10 znanstvenih projekata.
Darko Bilandžić kreativni je poduzetnik i vlasnik Creatos marketing agencije, s više od desetljeća iskustva u svijetu multimedijskog marketinga i prodaje. Darko je također autor čije djelo obuhvaća interaktivnu knjigu pod nazivom "MIT - Marketing/Muzej i Tehnologija", knjiga koja istražuje povezivanje tehnologije, marketinga i inovacija, a dodatno je obogaćena upotrebom tehnologije proširene stvarnosti. Uz svoju ulogu vlasnika Creatos marketing agencije, također djeluje kao viši voditelj marketinga u Muzeju Vučedolske Kulture, gdje nadgleda sve online i offline aktivnosti muzeja.
S velikom strašću prema digitalnom svijetu, Darko potiče korištenje virtualne i proširene stvarnosti kako bi stvorio uzbudljiva i nezaboravna iskustva. Zbog svoje stručnosti u korištenju alata za umjetnu inteligenciju, kako bi oblikovao privlačne priče i fotografije, prepoznat je kao marketing stručnjak usmjeren prema budućnosti.
Hrvoje Leventić je suosnivač Bamboo Laba i netko tko pokušava držati DevOps operacije pod kontrolom, što je kako tvrdi „ponekad kao pokušaj da se pripitomi divlji softverski rodeo“, a njegov put je obilježen i doktoratom iz računalnih znanosti s FERIT-a. To znači da vam može napisati doktorsku disertaciju o tome zašto vaš printer ne radi, ali i dalje vam ne može popraviti printer, objašnjava Hrvoje. Kao docent i istraživač na FERIT-u, za vrijeme radnog vremena, uspješno priča s AI-ovima, dok se u slobodno vrijeme neuspješno prepire s AI-ovima. U Bamboo Labu su trenutno uključeni u nekoliko projekata gdje pokušavaju natjerati ChatGPT da radi što mu oni kažu, a ne što on misli da bi trebalo. Kao zanimljivu činjenicu navodi kako je ovaj tekst zapravo „napisan uz pomoć ChatGPT-a, uključujući i onu šalu s početka."
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -